Ügyfeleink véleménye

Nagyszerűen intézték a toborzást, igazi öröm velük dolgozni. Csak jót tudok mondani. Csak így tovább!

Jakeer Patel Ügyvezető igazgató, Option Commodities

Blog/Hírek

Bank holidays in Hungary in 2024

Learn about all the holidays and special days when your business is supposed to be closed, or when special wage supplements need to be provided to employees working on these occasions.

Heating at the office – winter work safety in Hungary

While fall is warm and mild this year, we are already in the season where heaters will inevitably be switched on all over Hungary. Since temperature is an essential element of an appropriate working environment, heating at the office will play an important role in the health as well as the productivity of your employees.

Jó tanács

Munkatársakat keres induló vállalkozásához Magyarországon? Felejtse el a fejvadászokat és a hagyományos munkaerő-toborzó irodákat, és válassza inkább a Helpers teljes körű szolgáltatását!

Humán errőforrás és toborzás

Áraink

A prémium üzleti terv és piackutatási projekt árazása az ügyfél által adott, a kutatási kérdéseket és az üzleti célkitűzéseket tartalmazó lista alapján történik. Tudjuk, hogy egy vállalkozás elindítása rengeteg költséggel jár, sokszor nehéz előteremteni a fedezetet a piaci felmérésre, és nagy a kísértés, hogy ehelyett ingyen kapott vagy az interneten talált információkra alapozzuk a döntéseinket. Tapasztalataink szerint azonban az ilyen „költségcsökkentő” megoldások szinte sosem kifizetődőek, így mindent megteszünk azért, hogy megfelelő formában és áron tudjuk szolgáltatni a szükséges piaci információkat.

Üzleti terv tartózkodási engedélyhez800-1200 euró (+ áfa)

Áraink

Az alábbi lista csak a leggyakrabban keresett szolgáltatásinkat tartalmazza. Ha nem találja, amit keres, akkor is lépjen velünk kapcsolatba bátran, és mondja el, mire van szüksége!

Cégmódosítás: 1500 euró (+áfa)

Piackutatás vagy partnerkeresés: akár már 1500 eurótól (+áfa)

Ingatlankeresés (iroda, raktár): egyedi árazás, kérjen árajánlatot!

Hitelesítés

  • Cégkivonat: 100 euró (magyar) / 150 euró (angol) (+áfa)
  • Pecsét: 120 eurótól (+áfa)
  • Apostille: 150 euró (+áfa)
  • Kereskedelmi számla: 120 euró (+áfa)
  • Származási bizonyítvány: 200 euró (+áfa)

Üzleti tanácsadás, asszisztencia, képviselet

  • Adótanácsadás: 120 euró (+áfa) / óra (legalább 2 óra)
  • Vámkezelés: egyedi árazás, kérjen árajánlatot!
  • Ügyfélkapu-regisztráció: 200 euró (+áfa)
  • Védjegy bejegyzése: 1000 euró (Magyarország) / 2000 euró (EU) (+áfa)
Áraink

Székhely és postakezelési/-továbbítási szolgáltatás

Virtuális iroda szolgáltatásunk minden szükségletét kielégíti egy olyan, külföldi tulajdonú vállalkozásnak, amely (egyelőre) nem akar külön alkalmazottat felvenni a hivatalos levelek kezelésére. A szolgáltatás a következőket tartalmazza:

  • székhely Budapest szívében
  • bejövő levelek fogadása és regisztrálása
  • korlátlan szkennelés és továbbítás e-mailben
  • közvetlen levéltovábbítás a könyvelőnek
  • angol nyelvű összefoglalók szükség szerint
  • levélszemét biztonságos kezelése

Szolgáltatásunkat megrendelheti akár egy hónapra vagy két évre – minél hosszabb időre kéri, annál alacsonyabb a havi ár. Az első év után 20% kedvezményt adunk

Egyszeri szolgáltatás / Első év:

  • 1 hónap: 150 euró (+áfa)
  • 3 hónap: 400 euró (+áfa)
  • 6 hónap: 750 euró (+áfa)
  • 1 év: 1200 euró (+áfa)
  • 2 év: 2000 euró (+áfa)

A második évtől kezdve:

  • 1 hónap: 120 euró (+áfa)
  • 3 hónap: 320 euró (+áfa)
  • 6 hónap: 600 euró (+áfa)
  • 1 év: 960 euró (+áfa)
  • 2 év: 1600 euró (+áfa)

Az árak összehasonlító táblázatát tartalmazó (angol nyelvű) brosúránkat itt találja.

Áraink

A könyvelési díjakat a cég üzleti tevékenységének jellege és volumene alapján állapítjuk meg. Csomagjaink ugyanakkor tartalmazzák egy angolul beszélő okleveles könyvelő díját, a cég képviseletét az adóhatóságnál ellenőrzés esetén, valamint az esetleges könyvelési hibákból adódó költségek fedezésére szolgáló felelősségbiztosítás díját. Előfordulhat, hogy bizonyos tevékenységek kockázatosnak minősülnek, ezért ezek könyvelési költsége is magasabb. Ugyanakkor megpróbáljuk a lehető legköltséghatékonyabb megoldást megtalálni ügyfeleink számára, és szívesen dolgozunk együtt az Önök munkatársaival, hogy optimális módon megoszthassuk a terheket.

Kérjen egyedi árajánlatot

Áraink

Válassza az üzleti céljainak és jelenlegi helyzetének leginkább megfelelő cégalapítási csomagot! Minden ajánlatunk tartalmaz minden, az alapításkor kötelező elemet, így nem kell rejtett költségektől tartania. A regisztráció időigénye: az aláírást követően akár 4-5 munkanapon belül

Essential: 1690 euró (+áfa)

*Ez a lehetőség csak akkor választható, ha a cég rendelkezésére áll egy saját székhelycím és az ügyvezető el tudja olvasni a cég részére érkező magyar nyelvű hivatalos dokumentumokat.

  • cégalapítás (bejegyzés személyesen vagy meghatalmazással)
  • regisztráció díja
  • helyi és EU-s adószám
  • asszisztencia a bankszámlanyitáshoz
  • dokumentáció angol és magyar nyelven
  • adóazonosító jel és TB-szám az ügyvezetőnek
  • kamarai regisztráció (és az első éves tagdíj)
  • ügyfélkapu-regisztráció: elkísérjük az ügyvezetőt az okmányirodába, és segítünk elvégezni a regisztrációt az elektronikus ügyintézést lehetővé tévő portálon, ami elengedhetetlen a magyar cég könyveléséhez.

Standard: 2590 euró (+áfa)

Az Essential csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • székhelycím egy évre (Budapest központjában, a parlament közelében)
  • átfogó levéltovábbítás és postakezelés egy évre: átvesszük és felbontjuk a beérkező leveleket, majd szükség szerint továbbítjuk a cég könyvelőjének vagy a cégvezetőnek, adott esetben kiegészítve egy angol nyelvű összefoglalóval, mely a további intézkedésre vonatkozó instrukciókat is tartalmazza

Accounting+: 3890 euró (+áfa)

A standard csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • 6 havi könyvelés: bankszámlakezelés 3 pénznemben, havi max. 20 számla kibocsátása, bérszámfejtés 2 alkalmazott számára

Ez a csomag olyan, külföldi üzletemberek számára ideális, akik az első naptól jó kezekben szeretnék tudni cégük könyvelését. Angolul is jól beszélő könyvelő kollégáink gondoskodnak róla, hogy a vállalat alacsony aktivitás mellett is a jogszabályoknak megfelelő módon végezze üzleti tevékenységét.

Corporate: 3990 euró (+áfa)

A standard csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • leányvállalat vagy fióktelep létesítéséhez szükséges papírmunka
  • 3 óra konzultáció: szabadon választható a következő témákban:
    • jogi kérdések
    • HR és bérszámfejtés
    • adózás
    • könyvelés
    • tartózkodási engedély

Ez a csomag olyan ügyfelek számára ideális, akik a már létező külföldi vállalkozásuk számára akarnak leányvállalatot vagy fiókirodát nyitni Magyarországon, és akik szeretnének alaposabban is megismerkedni a helyi szabályozási környezettel és lehetőségekkel, mielőtt megtennék az első lépést.

Kiegészítő szolgáltatások

Leányvállalat vagy fióktelep alapítása más csomagokban is lehetséges, olyankor azonban a kapcsolódó többletmunkáért 500 eurót számítunk fel (+áfa).

Ha szeretne magyarországi tartózkodási engedélyt szerezni vállalkozás működtetése révén, tekintse meg erre a célra kialakított csomagjainkat itt!

A szolgáltatások összehasonlító táblázatát tartalmazó (angol nyelvű) brosúránkat itt találja.

GYIK

Természetesen folyamatosan együtt dolgozunk Önnel, az álláshirdetés megfogalmazásától a szerződéses feltételek megtárgyalásán át egészen a munkaszerződés megírásáig és aláírásáig. Tájékoztatást adunk a vonatkozó magyar munkajogi szabályokról is, hogy pontosan ismerje a jogait és kötelezettségeit. Ha cége könyvelését is a Helpers végzi, könyvelőink elvégzik a havi bérszámfejtési munkát is, és még a munkatárs felvétele előtt kiszámítják a fizetendő bérköltségeket, adókat és járulékokat, hogy ne érje semmilyen meglepetés.

Ez az ügyfeleink egyik tipikus problémája. Ennek ellenére nincs oka aggodalomra, mert sokféle megoldást tudunk nyújtani Önnek! Először is, biztosítani tudunk egy olyan irodai megoldást, ahol alkalmazottja megkapja a munkájához szükséges támogatást és infrastruktúrát. Másodszor, gyakran saját munkatársaink (vagy ha szükséges, a Helpers vezetői) gondoskodnak róla, hogy csapata, legyen bármilyen kicsi, mindig a lehető legjobban végezze a munkáját, és eleget tegyen az elvárásoknak.

Ez nagyrészt attól függ, hogy milyen állást szeretne betölteni. Előfordult már például, hogy mindössze egy-két nap alatt találtunk egy angolul beszélő személyi asszisztenst vagy vállalati ügyintézőt. Kiterjedt hálózati kapcsolataink segítségével sokszor nagyon rövid időn belül tudunk megfelelő munkatársat találni. Ha azonban valamilyen speciális szakterületre keres alkalmazottat, vagy a szükséges szaktudás nagyon keresett a piacon, az átfutási idő jelentősen hosszabb is lehet – ilyen esetekben általában tudunk valamelyen átmeneti megoldást találni, miközben természetesen folytatjuk a keresést.

Kapcsolat

Most készül felvenni első munkatársát induló vállalkozásához, vagy hozzáértő csapatot szeretne felépíteni hosszú távú együttműködés céljából? Mi megtaláljuk Önnek a megfelelő munkatársakat.

Küldjön üzenetet

  • Adatkezelés
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Service Contact - Immigration Services2

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.