A HELPERS cégcsoport vezető szerepet játszik az üzleti és letelepedési szolgáltatások területén. Fő tevékenységünk szerint átfogó megoldásokat kínálunk külföldi üzletembereknek és befektetőknek, melyek keretében a cégalapítás, könyvelés, tanácsadás és relokációs folyamataiban segédkezünk nekik.
Jelenleg
Adminisztratív asszisztens (diák)
pozícióra keressük diák kollégánkat Helpers Finance cégünkhöz.
🗓 Munkaidő: heti 10-15 óra – ideálisan 4 nap irodai jelenléttel, beosztás megegyezés szerint
🕙 Kezdési időpont: akár azonnal
Óradíjunk: bruttó 2360 Ft
Feladatok:
- bejövő megkeresések megválaszolása, árajánlatok új ügyfeleknek
- új ügyfelek onboardingja (dokumentumok előkészítése, ügyfelekkel és könyvelővel való kapcsolattartás)
- ügyfél átvilágításával kapcsolatos adminisztratív feladatok
- A szolgáltatások kivitelezésével kapcsolatos irodai adminisztrációban és ügyfélkezelésben segédkezel (telefonokat, szkennelsz, dokumentumokat rendezel, futárt rendelsz)
Feltételek:
- Érvényes nappali tagozatos diák jogviszony igazolása (passzív jogviszony-igazolás esetén 25 év alatti diákok jelentkezését tudjuk elfogadni)
- Felsőfokú tanulmányok folytatása
- Heti min. 4 nap tudsz dolgozni, lehetőség szerint abból mindet az irodánkból
- Anyanyelvi szintű magyar és tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Határozott fellépéssel, jó problémamegoldó készséggel és ügyfélközpontú gondolkodásmóddal rendelkezel
- Jó kommunikátor vagy, jól érzed magad nemzetközi ügyfelekkel és csapattal körülvéve
- Szereted, ha a napod mozgalmasan telik, nem a klasszikus irodai munkát részesíted előnyben
Előny:
- gazdasági, pénzügyi területen gyakorlat vagy ilyen irányú tanulmányok végzése
Miért lehet Neked izgalmas ez a lehetőség?
Önálló, felelősségteljes munkakörben dolgozhatsz. Aktívan beleláthatsz egy cég működésébe, és gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz ügyfélkezelés és irodai adminisztráció terén. Feladataidat egy modern irodaházban végezheted Budapest egyik leggyorsabban fejlődő negyedében, a Budaparton.
Hogyan tudsz jelentkezni és mire számíthatsz a kiválasztási folyamatunkban?
Ha szívesen csatlakoznál hozzánk, kérlek, küldd el angol nyelvű szakmai önéletrajzodat a hr@helpers.hu címre!
- Amennyiben relevánsnak tartjuk a szakmai hátteredet, felvesszük veled a kapcsolatot, és egy 15-20 perces telefonbeszélgetés keretében többet is megtudhatsz a pozícióról és a cégről.
- A következő lépés egy kb. 40 perces személyes találkozó az irodában, ahol a leendő vezetőiddel találkozol.
- Személyes interjúdat követően telefonon értesítünk a pályázatod eredményéről.