Ügyfeleink véleménye

A Helpers az egyet­len jó válasz­tás, ha vállal­ko­zást szeretne ala­pí­tani Magyar­országon. Gyors, ha­té­kony és szak­szerű csapat, mely A-tól Z-ig ott áll a cége mellett. Kiváló!

Alberto Ferrari Nomia International Kft.

Blog/Hírek

Company formation – Tailored to your needs

Helpers is a one-stop-shop for business services. We offer assistance in company formation, starting from chamber registration through providing registered seat to accountancy. Now we have introduced a new pricing scheme to better accommodate your needs.

Fringe benefits in Hungary – Cafeteria 2018

Apart from salary, employees can receive a “non-salary compensation”. The various fringe benefits or cafeteria elements offer more favorable taxation options than regular salary – this is why many employers decide to offer cafeteria to their employees.

Jó tanács

Az induló vállalkozások esetében az egyik nagy kihívás, hogy jelentős beruházást kell megvalósítani, mielőtt az üzlet profitot kezdene termelni. A költségek kezdeti optimalizálásához válassza az óradíjas vagy a nem teljes körű adminisztrációs és irodai szolgáltatásainkat!

Vállalkozás ötletek és vállalkozástámogatás külföldieknek

A Helpers által nyújtott vállalkozástámogatás kimondottan kisebb vagy induló cégek számára jelent ideális megoldást. Kedvező árainkkal, rugalmas, hatékony és kiváló színvonalú szolgáltatásainkkal még a legkisebb vállalkozások esetében is szakszerű támogatást és képviseletet nyújtunk. Legnépszerűbb ajánlataink közé tartozik a könyvelési, a titkárnői és a székhelyszolgáltatás, valamint a posta kezelése és a vezetésnek nyújtott segítség.

Ügyfeleinket az alábbiak készen várják:

Kapcsolati háló. Az évek során kialakított helyi és nemzetközi kapcsolatainkat nyugodt szívvel bocsátjuk ügyfeleink rendelkezésére, referenciákkal és ajánlásokkal együtt.

Szakértelem – HR, pénzügy, értékesítés, marketing. Egy rugalmas, testre szabott outsourcing megoldás lehetővé teszi, hogy ezeket a feladatokat az Ön cégénél is élvonalbeli szakemberek lássák el – és mindez annyiba sem kerül, mint egy átlagos képességű titkárnő fizetése.

Titkárnői szolgáltatás. Egy induló vállalkozásnál vagy egy új, nagyszabású projekt elején nehéz egyensúlyozni a kapacitás által lehetővé tett munkamennyiség és a pénzügyileg reális bővítés között. Óradíjas vagy havi fix áras szolgáltatásaink (adminisztráció, információkeresés, telefonszolgálat) kiválóan kiegészítik az Ön kapacitását — mindehhez saját vezetésünk adja az irányítást és mi biztosítjuk a munkavégzés feltételeit.

A Helpers olyan egyedi outsourcing struktúrát kínál, amely lehetővé teszi a professzionális működést és megjelenést rögtön az induláskor, jelentős kezdeti befektetés nélkül. Jöjjön be hozzánk egy ingyenes konzultációra, hogy megbeszéljük az Ön vállalkozásához szükséges feltételeket!

Áraink

Minden szolgáltatásunkat az ügyfeleink igényeire szabjuk, rejtett költségek és szükségtelen extrák nélkül.

Projekt-alapú árazás: egyszeri, jól definiálható megbízásokra (pl. egy engedély beszerzése, üzleti terv előkészítése és megírása, megadott paramétereknek megfelelő partner, beszállító vagy alkalmazott felkutatása, iroda vagy raktár berendezése)

Hosszú távú megbízások: ügyfeleink kétféle árazás közül választhatnak — óradíjas számlázás vagy havidíjas előfizetés (pl. irodai háttérmunka, pénzügyi kontrolling és tervezés, HR tanácsadás, értékesítés vagy ügyfélkapcsolat).

Foglalót tartalmazó szerződések esetében az árainkat a következők szerint alakítjuk ki:

Induló költségek:

  • Irodabérlet: a megfelelő iroda felkutatása, a bérleti szerződés megkötése
  • Iroda berendezése: internet és telefonvonalak telepítése, bútorok és egyéb irodai eszközök megvásárlása és az iroda berendezése, az ingatlanbizotosítás megkötése és a takarítás megszervezése
  • Munkaerő-toborzás: a munkaerő toborzása és felvétele a cég által adott paramétereknek és költségvetésnek megfelelően; munkaszerződések és munkaköri leírások elkészítése

Folyamatos költségek:

  • Irodabérlet, rezsi és karbantartási költségek: bérleti díj plusz a karbantartási és közüzemi költségek
  • Az alkalmazottak bére: az általunk készített bérjegyzék alapján közvetlenül az alkalmazottaknak fizetendő
  • Ellenőrzés és irodai háttérműveletek: a megállapodás alapján a Helpers biztosítja
  • Könyvelés: kötelező minden magyar vállalat számára
  • Adók: egy olajozottan működő beszámolási rendszer alapján a Helpers elvégzi az összes szükséges számítást

Próbaidőszak: Induláskor egy három hónapos próbaidőszakot javaslunk, melynek során intenzívebb ellenőrzést és útmutatást biztosítunk alkalmazottai számára, mely után egyeztetünk, és áttérünk a rutinszerű együttműködésre.

GYIK

Vannak olyan vállalatok, melyek csak néhány hónapig használják az üzleti inkubációs szolgáltatásunkat, aztán önállóan folytatják tevékenységüket. Másokkal gyümölcsöző üzleti kapcsolat alakul ki, és évekig is igénybe veszik a szolgáltatásainkat – így az ügyvezető szabadon utazgathat és végezheti nemzetközi szintű feladatait, s közben nem kell aggódnia magyarországi vállalata miatt. Ez nagyrészt az üzleti célokon és a személyes preferenciákon múlik.

Semmiképpen sem. Tulajdonképpen éppen az induló és a kisvállalkozások tudják a legjobban kihasználni rugalmas üzleti megoldásainkat és az általunk kínált inkubációs lehetőségeket. Amint a cég már eredményesen működik és növekszik, belső szerkezetét, minden szempontból megfelelő szakemberek és asszisztensek segítségével, már egyedül is képes kezelni. A kezdeteknél azonban nagyon fontos, hogy az ügyvezető a tényleges üzleti tevékenységre összpontosíthassa a teljes figyelmét – ránk hagyva az adminisztráció és a napi ügyvitel terheit.

Először is, mi vagyunk az egyetlen szolgáltató Magyarországon, amely külföldi tulajdonban lévő vállalkozásokra szakosodott a kis- és középválalkozási szektorban. Ügyfeleinknek rengeteg speciális igényük van: általában nem beszélnek magyarul, nem ismerik a helyi piacot, és nagyon sokat utaznak – ugyanakkor elvárják, hogy minden zökkenőmentesen és szakszerűen történjen a vállalkozásukban. A Magyarországon alapított cég gyakran egy nagyobb nemzetközi vállalkozás része, vagy olyan családi vállalkozás, mely teljesen új a számukra. Az ebben a piaci szegmensben szerzett 10 éves szakmai tapasztalatunk alapján szakértőként tudunk kiváló megoldásokat nyújtani Önnek.

Kapcsolat

Használja ki a Helpers által nyújtott teljes körű megoldást már az első naptól, jelentős kezdeti befektetés nélkül, melynek keretében az irodai háttérszolgáltatásokat a Helpers saját szakemberei felügyelik!

Küldjön üzenetet
  • Adatkezelés
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Árajánlatkérés

Töltse ki a tájékozódást szolgáló űrlapunkat, adjon meg néhányt adatot a vállalkozásáról, és tegyen fel kérdéseket az általunk ajánlott üzleti megoldásokkal kapcsolatban – vagy kérjen ingyenes konzultációt!

Kérjük, töltse ki ezt az űrlapot!