A HELPERS Hungary Kft. több mint 20 éves tapasztalattal és egy 25 fős, dinamikus csapattal vezető szerepet játszik az üzleti és bevándorlási szolgáltatások területén Magyarországon.
Jelenleg Operatív csapatunkba keresünk munkatársat, ahol kollégáink azon dolgoznak, hogy az irodai feladatok ellátásával támogassák szolgáltatásaink kivitelezését.
Jelenleg teljes munkaidőre keressük leendő kollégánkat
Irodai koordinátor
munkakörbe akár azonnali kezdéssel!
Milyen feladatokra számíthatsz, ha csatlakozol a csapatunkhoz?
- Az irodába érkező ügyfeleinket üdvözlöd, tájékoztatod, kiszolgálod és a tárgyalóba kíséred
- Professzionálisan kezeled a bejövő telefonhívásokat és e-maileket, valamint időpontokat egyeztetsz
- A csapat munkájának adminisztratív támogatását ellátod (nyomtatás, scannelés)
- Napközben fenntartod az iroda rendjét
- Az irodai készleteket nyilvántartod és lebonyolítod a beszerzéseket
- Kezeled a postánkat: regisztrálod, szétosztod a bejövő postát és feladod a kimenő postai küldeményeket
- Belföldi és külföldi futárokat rendelsz, az irodába érkező futároztatott csomagokat regisztrálod és szétosztod
- Esetenként személyi asszisztenciát nyújtasz az ügyvezetőknek
- Asszisztenciát nyújtasz tréningek és események szervezéséhez
- Segédkezel a céges és csapatépítő utazások szervezésében
Kit keresünk?
- Mivel az ügyfeleink többségének a munkanyelve az angol, fontos, hogy kommunikációs szintű angol nyelvtudásod legyen. Emellett nagyon örülünk, ha beszélt nyelveink portfólióját egyéb nyelvtudással is tudod bővíteni.
- Légy határozott! Szakmai tapasztalatot nem várunk el, pályakezdők jelentkezését is várjuk!
- Számunkra az lenne ideális, ha azonnal vagy közel azonnal tudnál kezdeni.
- Légy önálló, pontos és jó problémamegoldó készséggel rendelkezz!
- Előny, ha akár diákként dolgoztál már irodai környezetben.
- Hosszútávú munkalehetőséget keresel.
- Ebben a pozícióban home office lehetőséget nem tudunk biztosítani, kérlek, csak ennek tudatában jelentkezz!
Miért lehet Neked izgalmas ez a lehetőség?
Szívesen megtanítunk az ügyfélkommunikáció fortélyaira, és tapasztalt kollégáink végig segítségedre lesznek a betanulásod során. A világ minden tájáról érkező megkeresésekre reagálhatsz, így soha nem fogsz unatkozni.
Kellemes munkakörnyezetben, támogató, befogadó csapatban dolgozhatsz. Annak megfelelően, hogy mely területen szeretnéd magad fejleszteni, szenior kollégáink közül egy mentort is kapsz, aki további támogatást nyújt a munkavégzéshez és akitől új készségeket sajátíthatsz el.
Hogyan tudsz jelentkezni és mire számíthatsz a kiválasztási folyamatunkban?
Ha szívesen csatlakoznál hozzánk, kérlek küldd el angol nyelvű szakmai önéletrajzodat bérigény megjelölésével a hr@helpers.hu címre!
- Amennyiben relevánsnak tartjuk a szakmai hátteredet, felvesszük veled a kapcsolatot és egy 15-20 perces telefonbeszélgetés keretében többet is megtudhatsz a pozícióról és a cégről.
- A következő lépés egy kb. 45 perces személyes találkozó az irodában, ahol az Operációs vezetőnkkel és a HR generalistánkkal találkozol. Ha szeretnéd, szívesen körbevezetünk az irodánkban és megmutatjuk a leendő asztalodat.
- Személyes interjúdat követően telefonon értesítünk a pályázatod eredményéről.