Könyvelés és pénzügyi szolgáltatások
10+
angolul beszélő könyvelő
Minden Magyarországon működő cégnek szüksége van könyvelőre. Angolul kiválóan beszélő munkatársaink készséggel segítenek ügyfeleinknek megismerni a magyar adózási és pénzügyi szabályokat, valamint benyújtani az összes szükséges jelentést és bevallást, biztosítva, hogy a külföldi ügyvezető és munkatársak irányítása mellett is minden előírásnak megfelel a cég működése.
A HELPERS 2005 óta biztosít átfogó üzleti és bevándorlási támogatást nemzetközi ügyfeleinek. Leányvállalatunk, a Helpers Finance könyvelési, számviteli és bérszámfejtési szolgáltatásokat nyújt, külföldi tulajdonú, magyarországi székhelyű vállalkozásokra specializálódva.
Könyvelőink szorosan együttműködnek üzleti csapatunk tanácsadóival, így a cégalapítástól a virtuális irodán át a könyvelésig mindent házon belül tudunk megoldani. A részletekért forduljon tanácsadóinkhoz!
Kapcsolat
10+
angolul beszélő könyvelő
-
Hogyan árazzuk a csomagjainkat?
A könyvelési díjaink az ügyfélcég üzleti tevékenységén és méretén alapulnak (árbevétel, alkalmazottak száma, számlák száma).
6 hónapos előrefizetés esetén, illetve hosszú távú ügyfelek számára különböző kedvezményeket kínálunk.
Minden csomagunk tartalmazza a következőket:
- Angolul beszélő, tapasztalt könyvelők
- Képviselet az adóhatóságnál ellenőrzések esetén
- Felelősségbiztosítás
- Dedikált account manager
- Átlátható, negyedévenkénti árazás
Brosúra letöltése
-
Kezdőcsomag
Ideális a működés első időszakában, amikor még viszonylag alacsony a bevétel és a munkatársak száma.
A szolgáltatáscsomag a következőket tartalmazza:
- Könyvelés: 20 kiállított számla / hó
- Bankszámlakivonatok nyilvántartása: 30 tranzakció / hó
- Áfabevallások
- Bérszámfejtés / HR-adminisztráció (2 alkalmazott)
- Negyedéves konzultáció a főkönyvelővel
-
Személyre szabott szolgáltatások
Nagyobb volumenű vállalkozások vagy speciális ügyféligények esetében személyre szabott árajánlatot adunk; keresse tanácsadóinkat!
Amikor csak lehetséges, havi átalánydíjakkal dolgozunk, váratlan extra költségek nélkül.
Kiegészítő szolgáltatásaink:
- Nemzetközi vagy személyre szabott reporting
- Bérszámfejtés és HR tanácsadás nagyobb munkaerőlétszám esetén
- Számlák kiállítása
- Speciális tanácsadás (adózási, jogi stb.)
Kérjen árajánlatot!
Aki Magyarországon szeretne üzleti tevékenységet végezni, kulcsfontosságú, hogy tisztában legyen a helyi adózási és pénzügyi szabályokkal, és hogy könyvelését szakértő kezek irányítsák. Csak így biztosíthatja, hogy vállalkozása mindig megfeleljen a jogszabályi követelményeknek. Ráadásul, ha az ügyvezető tartózkodási engedélyt kérelmez, vagy már rendelkezik ilyen okmánnyal, az Idegenrendészet rendszeresen ellenőrzi a könyvelését, így érdemes ügyelni arra, hogy minden rendben legyen!
Naprakész információkért, adózási hírekért töltse le tájékoztatónkat és kövesse blogunkat!
A pontosabb tervezéshez használja a Helpers Finance egyszerű és praktikus kalkulátorait:
A Helpers Finance szolgáltatásai
Magyarországon minden vállalkozásnak az alapítás napjától kezdődően kötelessége, hogy könyvelését egy helyi, arra jogosult könyvelővel vagy könyvelőcéggel végeztesse. Tudjuk, hogy egyes országokban ebben rugalmasabbak a szabályok, ezért célunk, hogy minden ügyfelünk tisztában legyen a magyar jogszabályokkal és segítségünkkel jogszerűen végezze üzleti tevékenységét. Mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleink számára megkönnyítsük az adminisztratív folyamatokat, és a külföldi tulajdonú vállalkozások speciális igényeire szakosodtunk. A Helpers előnye, hogy ügyfeleink minden magyarországi ügyét kézben tudjuk tartani, beleértve a cégalapítást, székhelyszolgáltatást és az esetleges tartózkodási és munkavállalási engedélyeket is. Így ügyfeleink biztosak lehetnek abban, hogy minden zökkenőmentesen, összehangoltan történik.
Induló KKV-k könyvelése
Számviteli és pénzügyi szolgáltatásaink széleskörűek, beleértve a könyvelést, számlázást, bérszámfejtést, pénzügyi kontrollingot, mérlegek és eredménykimutatások készítését, cash-flow tervezést, és még sok más egyéb tevékenységet. Szolgáltatásaink elsősorban kis- és középvállalkozásokra, valamint külföldi tulajdonú cégekre specializálódnak. Ennek köszönhetően egyedülálló szakértelemmel és tapasztalattal rendelkezünk. Ügyfeleinknek – vezető könyvelőink, munkatársaink és külső szakértőink (pl. áfa- vagy vámszakértők) közreműködésével – minden pénzügyi igényét egy helyen tudjuk biztosítani. Tudjuk, hogy egy új piacra való belépéskor sok vállalkozásnak nincs helyi pénzügyi csapata, ezért minden külföldi cég, legyen szó bármilyen méretűről, szükségszerűen igényli egy tapasztalt és szakképzett könyvelői csapat támogatását.
Vélemények
Ügyfeleink véleménye
-
I would like to thank Ekin and Anna who helped me from the beginning to the end from company incorporation, opening a company bank account and obtaining a residence/work permit. Their communication was very positive and constructive and always solution oriented. The Helpers are very professional and when I need an opinion or ask for an update, they are very quick to respond. I can recommend them to everyone.
-
Helpers was dedicated to facilitating my case. There were several instances where I thought I would not succeed and I simply would have been lost in the maze of bureaucracy without them. The initial application submission assistance is convenient and relatively easier than doing it yourself, but the real value in this service is having a third party closer to the inside that is more fluent in the language and can help eliminate the inevitable confusion and complication. Rest assured Helpers can simplify and illuminate the path to success for you.
-
I had the pleasure of working with Helpers for the opening of my company and obtaining my residence permit. I am grateful for their exceptional service. From the very beginning, Tala Shalati stood out with her professionalism and in-depth knowledge of the processes involved. She guided me through every step, ensuring that I understood what was needed and that I felt supported throughout. Her attention to detail and proactive approach made what could have been a stressful experience much more manageable. I highly recommend Helpers to anyone looking to navigate these complex procedures with ease. Thank you, Tala, for making this journey smooth and successful.
-
What can I say? Helpers really lives up to its name! Helpers is a classy organization that helps people get their business licenses in a really stress-free laid back way. I was so pleased at how easy it was to work with them and negotiate my needs. As long as you make sure they have all the information and papers that are needed to get the job done, believe me, they GET THE JOB DONE!
I was helped out mostly by Tala, Norbert and Boti. They were all friendly professionals and genuinely kind people!
They respond to emails professionally and promptly. They help and communicate with you through every step of the process and even offer tea and coffee along the way! Really, I couldn’t stress more how convenient it is for someone who doesn’t speak the language to have this sort of help. I couldn’t recommend it more to anyone who needs it!!
-
My experience with Helpers team is excellent. During almost a year of cooperation we opened LLC company in Hungary, I received residence permit for 2 years. I have assistance in finance questions, accountancy, legal questions. All problems are solved in prompt and smart way. During this journey there were a lot of difficulties and complicated questions, plenty of request from authorities. But due to Helpers assistance actually I’m absolutely sure that any problem could be solved. They are like a part of my company. And I’m confident about this part.
I strongly recommend to establish your business in Hungary with Helpers. You will receive a pleasure from their problem-solving and communication skills. And your company will work properly for sure.
Also my special thanks to Tala Shalati, Anna Kőszegi, Norbert Tekler, Tímea Köbli and Tamara Szabó. I really appreciate that my acquaintance with Hungary began with you!
Gyakran ismételt kérdések
GYIK
Kinek van szüksége könyvelőre?
Magyarországon minden cég az alapítás napjától kezdődően köteles a könyvelését egy arra jogosult helyi könyvelővel vagy könyvelőcéggel végeztetni. Tudjuk, hogy bizonyos országok ebben a tekintetben sokkal rugalmasabbak és megengedőbbek, ezért a célunk az, hogy valamennyi ügyfelünk tisztában legyen a kötelezettségeivel, ha Magyarországon alapít vállalkozást, és a jogszabályoknak megfelelő módon végezze üzleti tevékenységét.
Hogy működik a számlázás egy külföldi tulajdonosú magyar cég esetében?
A vevőknek/ügyfeleknek Magyarországon csak regisztrált számlázó programban lehet számlát kiállítani. Az Excel fájlban, külföldi számlázó programban vagy más módon kiállított számlák nem fogadhatók el Magyarországon. Egy hitelesített számlázószoftverrel ügyfeleink külföldről is olyan számlákat tudnak kiállítani magyar és angol nyelven, akár pdf formátumban, melyek teljes mértékben megfelelnek a helyi jogszabályoknak. Természetesen segítünk a szoftver beszerzésében és használatának megtanulásában, de esetenként magát a számlázást is átvállaljuk ügyfeleinktől.
Miért fontos ügyfeleinknek az áfa?
Az áfa (vagyis általános forgalmi adó) mértéke 27%; ha valaki pl. vásárol valamit egy boltban, ez az adó már eleve megjelenik a fizetendő árakban. Ha egy magyar cég nemzetközi kereskedelmet folytat céges megrendelőkkel, akkor sok esetben nem kell áfát felszámítania. Számos országban nincs áfa vagy egy másik adótípus, ún. sales tax létezik, így fontos, hogy a magyar céget alapító ügyfeleink megértsék az áfa működését.
Melyek a legfontosabb magyarországi adónemek?
Az alábbi adónemekről minden ügyfelünknek szükséges pontosan tájékozódnia:
- helyi iparűzési adó: a nettó árbevétel (vagyis a bevétel, melyből a közvetlen költségek, például a közvetített áruk vagy szolgáltatások költségei levonandók) 2%-a
- társasági adó (más néven nyereségadó): 9%; az összes költség levonása utáni nyereségre vonatkozik, beleértve a működési költségeket is.
- osztalékadó: az adózás utáni eredmény elhelyezhető eredménytartalékba, vagy osztalékként kifizethető a részvényeseknek/tulajdonosoknak; az osztalékadó mértéke Magyarországon 15%, ez azonban csak magyar adóalanyokra vonatkozik; nem külföldi adóalanyok esetében a Magyarország és az adott ország közötti speciális megállapodásokat kell figyelembe venni. A cégek közötti osztalékfizetés adómentes.
- áfa (vagyis általános forgalmi adó), melynek mértéke 27%; ha valaki pl. vásárol valamit egy boltban, ez az adó már eleve megjelenik a fizetendő árakban. Ha egy magyar cég nemzetközi kereskedelmet folytat céges megrendelőkkel, akkor sok esetben nem kell áfát felszámítania.
Melyek a legfontosabb könyvelési határidők?
- Üzleti év zárása / beszámolók benyújtása: május 31. az előző üzleti évre
- Áfabevallás és áfafizetés: minden hónap 20-án az előző hónapra vagy negyedévre vonatkozóan (attól függően, hogy a vállalatnak milyen gyakorisággal kell áfát bevallania)
- Személyi jövedelemadó és társadalombiztosítási járulékok: minden hónap 12-én az előző hónapra vonatkozóan
- Társaságiadó-előleg: negyedévente, azaz január, április, július és október 20-án négy egyenlő részletben, az előző lezárt üzleti év alapján számítva
Melyek a legfontosabb dátumok az ügyfeleink számára?
- Számlák és bankszámlakivonatok leadása a könyvelőnek: minden hónap 5. napjáig
- Fizetések és esetleges táppénzek vagy jutalmak bejelentése: minden hónap 1. napjáig
- A cég működésével kapcsolatos bármilyen változás bejelentése (tulajdonos változása, a tulajdonos vagy az ügyvezető adatai, a bankszámlaszám, a tevékenységi kör, az alkalmazottak stb. tekintetében bekövetkezett bármilyen változás): öt munkanapon belül