Background image

Könyvelés és pénzügyi szolgáltatások

300+
ügyfélcég
10+
angolul beszélő könyvelő
150+
nemzetiségű ügyfél

Minden Magyarországon működő cégnek szüksége van könyvelőre. Angolul kiválóan beszélő munkatársaink készséggel segítenek ügyfeleinknek megismerni a magyar adózási és pénzügyi szabályokat, valamint benyújtani az összes szükséges jelentést és bevallást, biztosítva, hogy a külföldi ügyvezető és munkatársak irányítása mellett is minden előírásnak megfelel a cég működése.

A HELPERS 2005 óta biztosít átfogó üzleti és bevándorlási támogatást nemzetközi ügyfeleinek. Leányvállalatunk, a Helpers Finance könyvelési, számviteli és bérszámfejtési szolgáltatásokat nyújt, külföldi tulajdonú, magyarországi székhelyű vállalkozásokra specializálódva.

Könyvelőink szorosan együttműködnek üzleti csapatunk tanácsadóival, így a cégalapítástól a virtuális irodán át a könyvelésig mindent házon belül tudunk megoldani. A részletekért forduljon tanácsadóinkhoz!

Kapcsolat
300+
ügyfélcég
10+
angolul beszélő könyvelő
150+
nemzetiségű ügyfél
  • Hogyan árazzuk a csomagjainkat?

    A könyvelési díjaink az ügyfélcég üzleti tevékenységén és méretén alapulnak (árbevétel, alkalmazottak száma, számlák száma).

    6 hónapos előrefizetés esetén, illetve hosszú távú ügyfelek számára különböző kedvezményeket kínálunk.

    Minden csomagunk tartalmazza a következőket:

    • Angolul beszélő, tapasztalt könyvelők
    • Képviselet az adóhatóságnál ellenőrzések esetén
    • Felelősségbiztosítás
    • Dedikált account manager
    • Átlátható, negyedévenkénti árazás
    Brosúra letöltése
  • Kezdőcsomag
    270 euro
    (+áfa) / hó

    Ideális a működés első időszakában, amikor még viszonylag alacsony a bevétel és a munkatársak száma.

    A szolgáltatáscsomag a következőket tartalmazza:

    • Könyvelés: 20 kiállított számla / hó
    • Bankszámlakivonatok nyilvántartása: 30 tranzakció / hó
    • Áfabevallások
    • Bérszámfejtés / HR-adminisztráció (2 alkalmazott)
    • Negyedéves konzultáció a főkönyvelővel
  • Személyre szabott szolgáltatások

    Nagyobb volumenű vállalkozások vagy speciális ügyféligények esetében személyre szabott árajánlatot adunk; keresse tanácsadóinkat!

    Amikor csak lehetséges, havi átalánydíjakkal dolgozunk, váratlan extra költségek nélkül.

    Kiegészítő szolgáltatásaink:

    • Nemzetközi vagy személyre szabott reporting
    • Bérszámfejtés és HR tanácsadás nagyobb munkaerőlétszám esetén
    • Számlák kiállítása
    • Speciális tanácsadás (adózási, jogi stb.)
    Kérjen árajánlatot!

Naprakész információkért, adózási hírekért töltse le tájékoztatónkat és kövesse blogunkat!

A pontosabb tervezéshez használja a Helpers Finance egyszerű és praktikus kalkulátorait:

A Helpers Finance szolgáltatásai

Magyarországon minden vállalkozásnak az alapítás napjától kezdődően kötelessége, hogy könyvelését egy helyi, arra jogosult könyvelővel vagy könyvelőcéggel végeztesse. Tudjuk, hogy egyes országokban ebben rugalmasabbak a szabályok, ezért célunk, hogy minden ügyfelünk tisztában legyen a magyar jogszabályokkal és segítségünkkel jogszerűen végezze üzleti tevékenységét. Mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleink számára megkönnyítsük az adminisztratív folyamatokat, és a külföldi tulajdonú vállalkozások speciális igényeire szakosodtunk. A Helpers előnye, hogy ügyfeleink minden magyarországi ügyét kézben tudjuk tartani, beleértve a cégalapítást, székhelyszolgáltatást és az esetleges tartózkodási és munkavállalási engedélyeket is. Így ügyfeleink biztosak lehetnek abban, hogy minden zökkenőmentesen, összehangoltan történik.

Induló KKV-k könyvelése

Számviteli és pénzügyi szolgáltatásaink széleskörűek, beleértve a könyvelést, számlázást, bérszámfejtést, pénzügyi kontrollingot, mérlegek és eredménykimutatások készítését, cash-flow tervezést, és még sok más egyéb tevékenységet. Szolgáltatásaink elsősorban kis- és középvállalkozásokra, valamint külföldi tulajdonú cégekre specializálódnak. Ennek köszönhetően egyedülálló szakértelemmel és tapasztalattal rendelkezünk. Ügyfeleinknek – vezető könyvelőink, munkatársaink és külső szakértőink (pl. áfa- vagy vámszakértők) közreműködésével – minden pénzügyi igényét egy helyen tudjuk biztosítani. Tudjuk, hogy egy új piacra való belépéskor sok vállalkozásnak nincs helyi pénzügyi csapata, ezért minden külföldi cég, legyen szó bármilyen méretűről, szükségszerűen igényli egy tapasztalt és szakképzett könyvelői csapat támogatását.

Vélemények

Ügyfeleink véleménye

  • Author profile picture
    Erik K
    I was recently approved for simplified naturalization. I could not have done this without Mercedesz. She was able to locate my great grandparent’s birth certificates in Hungary, completed the application, arranged for official translation of my documents, and provided support along the way. I highly recommend working with this company and not attempting to do this on your own. It is an overwhelming experience and it is important that everything is completed accurately. The flat fee was very reasonable for the work they did. The entire process from start to finish was about 3 years. Mercedesz was there to help me at every step of the way.
  • Author profile picture
    Y Schwartz
    I’m writing this review because the lawyer I spoke with before helpers (who is high up in the google search results) wanted 150 euro before he would say a word to me about my Hungarian visa issues. By contrast, Helpers were kind, attentive and extremely fair. Anna is an excellent and sharp advocate, she helped me quickly and effectively, and I can’t recommend Helpers enough. (In retrospect, I guess I shouldn’t be so surprised to find an idealistic and capable firm when of all the names available, they chose the name Helpers.)
  • Author profile picture
    Kseniia R
    I am incredibly grateful to Helpers for their work and professionalism! Tala curated our case. She was extremely patient and supported us immensely throughout the process. I value the most that the timeline Helpers provided was clear, detailed, and very helpful. In the end, my husband and I had two successful visa cases. The team members always replied swiftly and knew all the answers. I would also like to thank our lawyer, Naomi, for her work on the case!
  • Author profile picture
    Mark V
    Helpers did a fantastic job of guiding me through a difficult and lengthy process, from tracking down obscure pre-war documents through the careful preparation of my application. Mercedesz in particular was terrific. Highly recommend.
  • Author profile picture
    Chris M
    Helpers was dedicated to facilitating my case. There were several instances where I thought I would not succeed and I simply would have been lost in the maze of bureaucracy without them. The initial application submission assistance is convenient and relatively easier than doing it yourself, but the real value in this service is having a third party closer to the inside that is more fluent in the language and can help eliminate the inevitable confusion and complication. Rest assured Helpers can simplify and illuminate the path to success for you.
Gyakran ismételt kérdések
Background image

GYIK

Kinek van szüksége könyvelőre?

Magyarországon minden cég az alapítás napjától kezdődően köteles a könyvelését egy arra jogosult helyi könyvelővel vagy könyvelőcéggel végeztetni. Tudjuk, hogy bizonyos országok ebben a tekintetben sokkal rugalmasabbak és megengedőbbek, ezért a célunk az, hogy valamennyi ügyfelünk tisztában legyen a kötelezettségeivel, ha Magyarországon alapít vállalkozást, és a jogszabályoknak megfelelő módon végezze üzleti tevékenységét.

Hogy működik a számlázás egy külföldi tulajdonosú magyar cég esetében?

A vevőknek/ügyfeleknek Magyarországon csak regisztrált számlázó programban lehet számlát kiállítani. Az Excel fájlban, külföldi számlázó programban vagy más módon kiállított számlák nem fogadhatók el Magyarországon. Egy hitelesített számlázószoftverrel ügyfeleink külföldről is olyan számlákat tudnak kiállítani magyar és angol nyelven, akár pdf formátumban, melyek teljes mértékben megfelelnek a helyi jogszabályoknak. Természetesen segítünk a szoftver beszerzésében és használatának megtanulásában, de esetenként magát a számlázást is átvállaljuk ügyfeleinktől.

Miért fontos ügyfeleinknek az áfa?

Az áfa (vagyis általános forgalmi adó) mértéke 27%; ha valaki pl. vásárol valamit egy boltban, ez az adó már eleve megjelenik a fizetendő árakban. Ha egy magyar cég nemzetközi kereskedelmet folytat céges megrendelőkkel, akkor sok esetben nem kell áfát felszámítania. Számos országban nincs áfa vagy egy másik adótípus, ún. sales tax létezik, így fontos, hogy a magyar céget alapító ügyfeleink megértsék az áfa működését.

Melyek a legfontosabb magyarországi adónemek?

Az alábbi adónemekről minden ügyfelünknek szükséges pontosan tájékozódnia:

  • helyi iparűzési adó: a nettó árbevétel (vagyis a bevétel, melyből a közvetlen költségek, például a közvetített áruk vagy szolgáltatások költségei levonandók) 2%-a
  • társasági adó (más néven nyereségadó): 9%; az összes költség levonása utáni nyereségre vonatkozik, beleértve a működési költségeket is.
  • osztalékadó: az adózás utáni eredmény elhelyezhető eredménytartalékba, vagy osztalékként kifizethető a részvényeseknek/tulajdonosoknak; az osztalékadó mértéke Magyarországon 15%, ez azonban csak magyar adóalanyokra vonatkozik; nem külföldi adóalanyok esetében a Magyarország és az adott ország közötti speciális megállapodásokat kell figyelembe venni. A cégek közötti osztalékfizetés adómentes.
  • áfa (vagyis általános forgalmi adó), melynek mértéke 27%; ha valaki pl. vásárol valamit egy boltban, ez az adó már eleve megjelenik a fizetendő árakban. Ha egy magyar cég nemzetközi kereskedelmet folytat céges megrendelőkkel, akkor sok esetben nem kell áfát felszámítania.
Melyek a legfontosabb könyvelési határidők?
  • Üzleti év zárása / beszámolók benyújtása: május 31. az előző üzleti évre
  • Áfabevallás és áfafizetés: minden hónap 20-án az előző hónapra vagy negyedévre vonatkozóan (attól függően, hogy a vállalatnak milyen gyakorisággal kell áfát bevallania)
  • Személyi jövedelemadó és társadalombiztosítási járulékok: minden hónap 12-én az előző hónapra vonatkozóan
  • Társaságiadó-előleg: negyedévente, azaz január, április, július és október 20-án négy egyenlő részletben, az előző lezárt üzleti év alapján számítva
Melyek a legfontosabb dátumok az ügyfeleink számára?
  • Számlák és bankszámlakivonatok leadása a könyvelőnek: minden hónap 5. napjáig
  • Fizetések és esetleges táppénzek vagy jutalmak bejelentése: minden hónap 1. napjáig
  • A cég működésével kapcsolatos bármilyen változás bejelentése (tulajdonos változása, a tulajdonos vagy az ügyvezető adatai, a bankszámlaszám, a tevékenységi kör, az alkalmazottak stb. tekintetében bekövetkezett bármilyen változás): öt munkanapon belül
Kapcsolat

Kapcsolat

Írjon nekünk!

Respond icon
Egy munkanapon belül válaszolunk.
Ha nem kap választ, állítsa be a @helpers.hu-t megbízható feladóként, vagy hívja fel irodánkat!

Hétfő – Péntek
9:00 – 17:00

Helpers Hungary Kft.

Budapart Gate

Dombóvári út 27.

Budapest, 1117 Hungary

 

Irodánk a 2. emeleten található, és az „A” bejárat felől érhető el.

Map image