Ügyfeleink véleménye

A Helpers csapata számára nem létezik se túl nagy, se túl kicsi feladat. Az áttelepülés velük gyorsan és eredményesen zajlott, ráadásul az egész bevándorlási folyamatot sikerült kifejezetten élvezetessé tenniük.

Paddy Reynolds Egyesült Királyság

Blog/Hírek

Open your corporate bank account in Hungary

The banking system of Hungary is much more up to date than in many countries in Western Europe. You can open accounts in all major currencies including EUR, GBP and USD. It is advisable to also have a HUF account to pay taxes and contributions from. Exchanging currencies between your own accounts is affordable and available via internet banking.

Public transport timetables change in September

1 September marks the start of the school year in Hungary, which means the timetable of many people is going to change. Public transport timetables are also affected. Watch out for any changes on your daily routes.

Jó tanács

Személyi asszisztens szolgáltatás: sofőrszolgálat, ügyintézés, postaláda-ürítés. Velünk minden külföldi hamar otthon érezheti magát Magyarországon.

Személyi asszisztens külföldieknek

Egy külföldi munkavállalónak vagy üzletembernek van jobb dolga is, mint hogy órákon át telefonálgasson különféle hivatalokba, és hol a foglalt jelzést hallgassa, hol pedig kézzel-lábbal magyarázkodjon vagy olyan nyelvtörőkkel bajlódjon, mint az „átadás-átvételi nyilatkozat”. Erre szakosodott munkatársaink segítik ügyfeleinket bármiféle papírmunka elkészítésében, beszerzésében, kitöltésében, beadásában, kikérésében, lefordításában, hitelesíttetésében, honosításában, iktatásában…

Személyi asszisztencia minden helyzetre

Külföldi ügyfeleink gyakran akkor kérnek tőlünk segítséget, amikor Magyarországra érkeznek – segítünk nekik bevásárolni, berendezkedni az új lakásban, beletanulni a tömegközlekedésbe vagy bármi másba, amire az új környezetben szükségük van. Ha pedig váratlan probléma vagy vészhelyzet áll elő, akkor is jó tudni, hogy van kihez fordulni a nap minden órájában. Ügyfeleink tulajdonképpen egy kiváló képességekkel és kapcsolati hálóval rendelkező, tapasztalt, angolul folyékonyan kommunikáló asszisztenst kapnak maguk mellé, amikor éppen szükségük van rá.

Titkárnői szolgáltatás

Asszisztenseink nemcsak személyes ügyekben, hanem üzleti feladatok elvégzésében is tudnak segíteni, pl. egyszerűbb adminisztrációban vagy kisebb adatgyűjtési munkákban. Vállalati autónk és sofőrünk is ügyfeleink rendelkezésére áll, legyen szó akár repülőtéri transzferről, akár arról, hogy el kell jutni egy találkozóra.

Áraink

Ha részletesen leírja, pontosan milyen típusú asszisztenciára lenne szüksége, mindent megteszünk, hogy megtaláljuk az Önnek leginkább megfelelő megoldást, legyen ez pár órás feladat, heti vagy havi rendszerességű munka, vagy egyedi projekt.
Személyi asszisztencia szolgáltatásunk alapdíja 25 euró/óra (+áfa), és a következő kedvezményes csomagokban vásárolható meg:

Feltöltős óracsomagok:

10 óra – két hónapig felhasználható: 225 euró (+áfa)
20 óra – négy hónapig felhasználható: 425 euró (+áfa)
30 óra – hat hónapig felhasználható: 600 euró (+áfa)

Az egyszeri felhasználás minimuma egy óra, és kérjük, hogy minimum 48 órával a feladat kezdete előtt értesítsen minket!

Alkalmi óracsomagok:

3 óra: 75 euró (+áfa)
5 óra: 120 euró (+áfa)
10 óra: 200 euró (+áfa)

Ezeket a csomagokat egy nap alatt lehet felhasználni, és 24 órával előre várjuk az instrukciókat.

Speciális (pl. jogi vagy pénzügyi) szaktudást vagy szaktolmácsot igénylő feladatok: a feladattól függően, 40–80 euró/óra (+áfa). Kérjük, mindig írja le, pontosan mire van szüksége!

Sofőr és asszisztens: naponta 250 euró (+áfa) (az autót mi biztosítjuk, nem kell külön bérelni)

GYIK

Természetesen! Ha új otthona felújításra szorul, ebben is állunk rendelkezésére. Keresünk megbízható, angolul beszélő villanyszerelőt, vízvezeték-szerelőt, asztalost, belső építészt – mégpedig az elérhető legjobb áron. Sőt, nemcsak megegyezünk velük az árban, hanem a munkájukat is felügyeljük, hogy minden időben elkészüljön. Ha sokat van külföldön, nálunk hagyhatja a kulcsot, hogy rendszeresen ránézhessünk a lakásra vagy kiüríthessük a postaládát; akár albérlőt is kereshetünk bele.

Bármilyen ingatlant keres, legyen az nyaraló vagy bútorozott lakás, segítünk megállapodni a bérleti vagy vételi árban. Sőt, már előtte szívesen adunk tanácsot, melyik környéken érdemes keresgélni, vagy mire érdemes figyelni, amikor lakást keres. Autójának keresünk bérelhető garázst az új otthona környékén, átnézzük (vagy szükség esetén lefordítjuk) a bérleti szerződést, és elintézünk minden kapcsolódó papírmunkát.

Ha már sikeresen beutazott Magyarországra, még mindig rengeteget kell tanulnia. Hol a legközelebbi patyolat? Melyik étteremben érdemes enni, vagy hol fogják megkopasztani? Hol érdemes élelmiszert vásárolni? Hol árulnak idegen nyelvű könyveket? Holva járjon iskolába vagy óvodába a gyerek? Kitől érdemes magyarul tanulni? Akár csak üzletelni, akár dolgozni vagy tanulni érkezett Magyarországra, személyre szabott szolgáltatásaink keretében minden szükséges információt megadunk.

Ez természetesen mindig az adott helyzettől függ, de meg fog lepődni! Volt már, hogy valakinek titkárnő-helyettest találtunk alig egy óra alatt, számítástechnikára szakosodott magyar-angol fordítót harminc perc alatt, vagy festőt szinte azonnal. Persze csak akkor tudunk pontosabbat mondani, ha tudjuk, mire van szüksége.

Árajánlatkérés

Csapatunk eddig is számtalan lehetetlennek tűnő feladattal találkozott – de mindig kiderült, hogy csak lehetetlennek tűntek. Mondja meg, mire van szüksége! Meg fog lepődni, milyen gyorsan találunk rá megfizethető megoldást.

Kérjük, töltse ki ezt az űrlapot!