Background image

Irodai asszisztens és egyéb munkaerő toborzása kkv-knak

20+
szakértő
10+
beszélt nyelv
150+
ország

A 2005-ben alapított HELPERS Magyarországon piacvezető az üzleti, bevándorlási és relokációs szolgáltatások területén.

A Helpers teljes körű munkaerő-toborzási szolgáltatásokat nyújt, beleértve a tanácsadást, a keresést, az előválasztást, a tárgyalást, a szerződéskötést, valamint a felvételt követő képzést és ellenőrzést is. Konzultáljon a szakértőinkkel!

20+
szakértő
10+
beszélt nyelv
150+
ország

*Az itt feltüntetett árak áfa nélkül értendők. Szükség esetén 27% áfa kerül felszámításra.

Kényelmes és költséghatékony toborzás, kiválasztás és bérszámfejtés kis- és középvállalkozások számára

Egy vállalkozás sikere nagyban függ a munaktársaktól – ám az induló és kisvállalkozások számára gyakran nem állnak rendelkezésre megfelelő erőforrások ahhoz, hogy megtalálják és megtartsák a legjobb alkalmazottakat. Ráadásul egy külföldi vállalkozónak nehéz lehet önállóan, a magyar szabályozásnak megfelelően megvalósítania a toborzást és a munkáltatást, méghozzá úgy, hogy a lehető legjobb embert találja meg az adott pozícióra, miközben versenyképes, mégis megfizethető fizetést kínál neki, valamint a munkajogi és egyéb törvényeknek is végig megfelel.

A Helpers gazdaságos, mégis szakértő segítséget nyújt külföldi tulajdonban lévő kis- és középvállalkozásoknak, hogy gondoskodjon azok gördülékeny működéséről a lehető legkisebb üzleti kockázat mellett.

Megfizethető munkaerő-toborzás

A Helpers versenyképes, egyszerűen megállapított egységáron nyújt toborzási segítséget. Szolgáltatásunk olcsóbb, mégis ugyanolyan átfogó, mint a fejvadász cégek kínálata: segítünk meghatározni a munkaköri leírást és az optimális bérezést, gondoskodunk a hirdetésről, előszűrjük a jelölteket, és a munkaszerződést is előkészítjük. Ezenfelül a már korábban is velünk dolgozó vállalkozók számíthatnak rá, hogy a folyamatot megszokott kapcsolattartójuk is támogatja majd, aki ismeri személyes és üzleti céljaikat, így igazán személyre szabott lesz a szolgáltatás.

Folyamatos tanácsadás és bérszámfejtés

A Helpers komplex üzleti asszisztenciája mindent átfog a székhelyszolgáltatástól a könyvelésen, az üzleti tervezésen és a munkaerő-toborzáson át egészen az irodakeresésig, így optimalizálja a vállalkozás rendelkezésére álló források optimális felhasználását, elkerülve a költséges és bosszantó kitérőket. Emellett az első munkatárs alkalmazását követően is gondoskodunk a folyamatos adminisztrációról és megadjuk a szükséges HR-támogatást, hogy a vállalkozás mindig a szabályozásnak megfelelően működjön, és az első naptól kezdve vonzó munkahely legyen a tehetséges munkaerő számára.

Áraink

Folyamatos HR-tanácsadás: akár 80 euró (+áfa) /alkalmazott /hó

Ügyfeleink rendelkezésére áll egy gazdaságos, egyszerű árazású szolgáltatáscsomag, mely lefed minden, az alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztrációt. Gondoskodunk a beléptetésről, a kiléptetésről és a bérszámfejtésről, a szabadságolás és a táppénz adminisztrációjáról. Mindezeket akár közvetlenül az alkalmazottal is intézhetjük, így az ügyvezető minden energiájával arra koncentrálhat, hogy a vállalkozást sikerre vigye. A következőket tartalmazza:

Folyamatos támogatás:
Minden esetben a csomag része

Egyszeri és évenkénti szolgáltatások:
Csak legalább négy főt foglalkozató vállalatok esetében a csomag része, egyébként óradíjas alapon kérhető konzultációs szolgáltatás (óránként 120 eurótól)

Egyéb szolgáltatásaink (pl. HR-tanácsadás, jogi, munkajogi tanácsadás) természetesen a csomagok igénybevétele mellett is elérhetők, óradíjas alapon. Kérjen személyre szabott árajánlatot!

Keresse személyes kapcsolattartóját és kérjen személyre szabott árajánlatot: tegye meg a sikeres vállalkozás felépítéséhez szükséges következő lépést még ma!

Értékelések

Ügyfeleink véleménye

Gyakran Ismételt Kérdések
Background image

GYIK

Általában mennyi idő alatt lehet munkaerőt találni Magyarországon?

Ez nagyrészt attól függ, hogy milyen állást szeretne betölteni. Előfordult már például, hogy mindössze egy-két nap alatt találtunk egy angolul beszélő személyi asszisztenst vagy vállalati ügyintézőt. Kiterjedt hálózati kapcsolataink segítségével sokszor nagyon rövid időn belül tudunk megfelelő munkatársat találni. Ha azonban valamilyen speciális szakterületre keres alkalmazottat, vagy a szükséges szaktudás nagyon keresett a piacon, az átfutási idő jelentősen hosszabb is lehet – ilyen esetekben általában tudunk valamelyen átmeneti megoldást találni, miközben természetesen folytatjuk a keresést.

Nem tervezek folyamatosan Magyarországon tartózkodni. Hogyan tudom majd felügyelni az asszisztensem munkáját?

Ez az ügyfeleink egyik tipikus problémája. Ennek ellenére nincs oka aggodalomra, mert sokféle megoldást tudunk nyújtani Önnek! Először is, biztosítani tudunk egy olyan irodai megoldást, ahol alkalmazottja megkapja a munkájához szükséges támogatást és infrastruktúrát. Másodszor, gyakran saját munkatársaink (vagy ha szükséges, a Helpers vezetői) gondoskodnak róla, hogy csapata, legyen bármilyen kicsi, mindig a lehető legjobban végezze a munkáját, és eleget tegyen az elvárásoknak.

Tudnak segíteni a munkaerő-felvétellel kapcsolatos jogi kérdésekben?

Természetesen folyamatosan együtt dolgozunk Önnel, az álláshirdetés megfogalmazásától a szerződéses feltételek megtárgyalásán át egészen a munkaszerződés megírásáig és aláírásáig. Tájékoztatást adunk a vonatkozó magyar munkajogi szabályokról is, hogy pontosan ismerje a jogait és kötelezettségeit. Ha cége könyvelését is a Helpers végzi, könyvelőink elvégzik a havi bérszámfejtési munkát is, és még a munkatárs felvétele előtt kiszámítják a fizetendő bérköltségeket, adókat és járulékokat, hogy ne érje semmilyen meglepetés.

Kapcsolat

Kapcsolat

Írjon nekünk!

Respond icon
Egy munkanapon belül válaszolunk.
Ha nem kap választ, állítsa be a @helpers.hu-t megbízható feladóként, vagy hívja fel irodánkat!

Hétfő – Péntek
9:00 – 17:00

Helpers Hungary Kft.

Budapart Gate

Dombóvári út 27.

Budapest, 1117 Hungary

 

Irodánk a 2. emeleten található, és az „A” bejárat felől érhető el.

Map image