Irodai asszisztens és egyéb munkaerő toborzása kkv-knak
A 2005-ben alapított HELPERS Magyarországon piacvezető az üzleti, bevándorlási és relokációs szolgáltatások területén.
A Helpers teljes körű munkaerő-toborzási szolgáltatásokat nyújt, beleértve a tanácsadást, a keresést, az előválasztást, a tárgyalást, a szerződéskötést, valamint a felvételt követő képzést és ellenőrzést is. Konzultáljon a szakértőinkkel!
-
Folyamatos HR-tanácsadás
- Bérek és kapcsolódó járulékok kifizetésének beállítása az internetbankban
- Szabadságolás adminisztrációja
- Betegszabadság, táppénz adminisztrációja
- Havi bérszámfejtés és bérjegyzék elkészítése
- Bérszámfejtéshez kapcsolódó dokumentumok aláírása a munkáltató nevében (meghatalmazással)
-
Egyszeri és évenkénti szolgáltatások
Óránként 120 eurótól
(+áfa)*
- HR-tanácsadás (évente 1 óra/fő)
- Alkalmazottak jövedelemadó-bevallása
- Évenként kötelező tűzvédelmi képzés és üzemorvosi vizsgálat megszervezése
- Éves összesítők elkészítése és kiosztása
- Szerződésmódosítás
- Jutalmakkal kapcsolatos dokumentáció
- Kilépő iratok összeállítása az alkalmazott távozása esetén
*Az itt feltüntetett árak áfa nélkül értendők. Szükség esetén 27% áfa kerül felszámításra.
Kényelmes és költséghatékony toborzás, kiválasztás és bérszámfejtés kis- és középvállalkozások számára
Egy vállalkozás sikere nagyban függ a munaktársaktól – ám az induló és kisvállalkozások számára gyakran nem állnak rendelkezésre megfelelő erőforrások ahhoz, hogy megtalálják és megtartsák a legjobb alkalmazottakat. Ráadásul egy külföldi vállalkozónak nehéz lehet önállóan, a magyar szabályozásnak megfelelően megvalósítania a toborzást és a munkáltatást, méghozzá úgy, hogy a lehető legjobb embert találja meg az adott pozícióra, miközben versenyképes, mégis megfizethető fizetést kínál neki, valamint a munkajogi és egyéb törvényeknek is végig megfelel.
A Helpers gazdaságos, mégis szakértő segítséget nyújt külföldi tulajdonban lévő kis- és középvállalkozásoknak, hogy gondoskodjon azok gördülékeny működéséről a lehető legkisebb üzleti kockázat mellett.
Megfizethető munkaerő-toborzás
A Helpers versenyképes, egyszerűen megállapított egységáron nyújt toborzási segítséget. Szolgáltatásunk olcsóbb, mégis ugyanolyan átfogó, mint a fejvadász cégek kínálata: segítünk meghatározni a munkaköri leírást és az optimális bérezést, gondoskodunk a hirdetésről, előszűrjük a jelölteket, és a munkaszerződést is előkészítjük. Ezenfelül a már korábban is velünk dolgozó vállalkozók számíthatnak rá, hogy a folyamatot megszokott kapcsolattartójuk is támogatja majd, aki ismeri személyes és üzleti céljaikat, így igazán személyre szabott lesz a szolgáltatás.
Folyamatos tanácsadás és bérszámfejtés
A Helpers komplex üzleti asszisztenciája mindent átfog a székhelyszolgáltatástól a könyvelésen, az üzleti tervezésen és a munkaerő-toborzáson át egészen az irodakeresésig, így optimalizálja a vállalkozás rendelkezésére álló források optimális felhasználását, elkerülve a költséges és bosszantó kitérőket. Emellett az első munkatárs alkalmazását követően is gondoskodunk a folyamatos adminisztrációról és megadjuk a szükséges HR-támogatást, hogy a vállalkozás mindig a szabályozásnak megfelelően működjön, és az első naptól kezdve vonzó munkahely legyen a tehetséges munkaerő számára.
Áraink
Folyamatos HR-tanácsadás: akár 90 euró (+áfa) /alkalmazott /hó
Ügyfeleink rendelkezésére áll egy gazdaságos, egyszerű árazású szolgáltatáscsomag, mely lefed minden, az alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztrációt. Gondoskodunk a beléptetésről, a kiléptetésről és a bérszámfejtésről, a szabadságolás és a táppénz adminisztrációjáról. Mindezeket akár közvetlenül az alkalmazottal is intézhetjük, így az ügyvezető minden energiájával arra koncentrálhat, hogy a vállalkozást sikerre vigye. A következőket tartalmazza:
Folyamatos támogatás:
Minden esetben a csomag része
- Bérek és kapcsolódó járulékok kifizetésének beállítása az internetbankban
- Szabadságolás adminisztrációja
- Betegszabadság, táppénz adminisztrációja
- Havi bérszámfejtés és bérjegyzék elkészítése
- Bérszámfejtéshez kapcsolódó dokumentumok aláírása a munkáltató nevében (meghatalmazással)
Egyszeri és évenkénti szolgáltatások:
Csak legalább négy főt foglalkozató vállalatok esetében a csomag része, egyébként óradíjas alapon kérhető konzultációs szolgáltatás (óránként 120 eurótól)
- Cafeteria-csomag kialakítása (az ügyvezető és a munkatársak tájékoztatása a különféle lehetőségekről, kapcsolódó ügyintézés)
- HR-tanácsadás (évente 1 óra/fő), konkrét kérdések megvitatására
- Alkalmazottak jövedelemadó-bevallása
- Évenként kötelező tűzvédelmi képzés és üzemorvosi vizsgálat megszervezése
- Éves összesítők elkészítése és kiosztása
- Szerződésmódosítás (alkalmazottanként évente max. kétszer)
- Jutalmakkal kapcsolatos dokumentáció (alkalmazottanként évente max. kétszer)
- Kilépő iratok összeállítása az alkalmazott távozása esetén
Egyéb szolgáltatásaink (pl. HR-tanácsadás, jogi, munkajogi tanácsadás) természetesen a csomagok igénybevétele mellett is elérhetők, óradíjas alapon. Kérjen személyre szabott árajánlatot!
Keresse személyes kapcsolattartóját és kérjen személyre szabott árajánlatot: tegye meg a sikeres vállalkozás felépítéséhez szükséges következő lépést még ma!
Értékelések
Ügyfeleink mondták
-
I was recently approved for simplified naturalization. I could not have done this without Mercedesz. She was able to locate my great grandparent’s birth certificates in Hungary, completed the application, arranged for official translation of my documents, and provided support along the way. I highly recommend working with this company and not attempting to do this on your own. It is an overwhelming experience and it is important that everything is completed accurately. The flat fee was very reasonable for the work they did. The entire process from start to finish was about 3 years. Mercedesz was there to help me at every step of the way.
-
I highly recommend working with Helpers Hungary on your citizenship application! My process was handled flawlessly from start to finish; whatever questions I had were answered thoroughly and quickly, and I felt fully supported from the initial consultation through to the consulate interview prep meeting. I worked with Zsófia, Benedek, and Mercédesz – all three were professional and wonderful. If you’re on the fence about filing these documents yourself, just hire HH – they make the whole thing painless and easy. (The total time it took from my finding their business online, to getting my citizenship, was 15 months.) Worth every penny!
-
Helpers did a fantastic job of guiding me through a difficult and lengthy process, from tracking down obscure pre-war documents through the careful preparation of my application. Mercedesz in particular was terrific. Highly recommend.
-
I am incredibly grateful to Helpers for their work and professionalism! Tala curated our case. She was extremely patient and supported us immensely throughout the process.
I value the most that the timeline Helpers provided was clear, detailed, and very helpful. In the end, my husband and I had two successful visa cases.
The team members always replied swiftly and knew all the answers.
I would also like to thank our lawyer, Naomi, for her work on the case!
-
I would like to express my gratitude to the team of Hungarian Helpers, Adam, Martin, Timea, Atilla, especially Tala, who has shown herself to be a professional employee, knowledgeable in all the processes of the company – I dedicate this review to her.
Thanks to Tale, all processes were coordinated great, she united the work of different departments and promptly answered all questions. Tala clearly explained all the stages of registration and the tasks that, thanks to her help, were solved very quickly.
I have extensive international experience with different service providers, but this time I was very pleasantly surprised by the very clear and well-coordinated work of the team.
And once again I want to note the irreplaceability of Tala, who has become my lifesaver in various matters. She always stayed in touch and gave feedback. I would also like this post to be read by the company’s management and special thanks to Tala in the form of bonuses and bonuses-)
Thanks to her well–coordinated work, efficiency in decision-making at the first meeting, we decided in favor of Helpers services and thanks to this, a new client appeared in your company in the person of us.
And for customers, such feedback – if you decide to interact with Hungarian Helpers – look for Tala, she will become your right hand in all matters!
Gyakran Ismételt Kérdések
GYIK
Általában mennyi idő alatt lehet munkaerőt találni Magyarországon?
Ez nagyrészt attól függ, hogy milyen állást szeretne betölteni. Előfordult már például, hogy mindössze egy-két nap alatt találtunk egy angolul beszélő személyi asszisztenst vagy vállalati ügyintézőt. Kiterjedt hálózati kapcsolataink segítségével sokszor nagyon rövid időn belül tudunk megfelelő munkatársat találni. Ha azonban valamilyen speciális szakterületre keres alkalmazottat, vagy a szükséges szaktudás nagyon keresett a piacon, az átfutási idő jelentősen hosszabb is lehet – ilyen esetekben általában tudunk valamelyen átmeneti megoldást találni, miközben természetesen folytatjuk a keresést.
Nem tervezek folyamatosan Magyarországon tartózkodni. Hogyan tudom majd felügyelni az asszisztensem munkáját?
Ez az ügyfeleink egyik tipikus problémája. Ennek ellenére nincs oka aggodalomra, mert sokféle megoldást tudunk nyújtani Önnek! Először is, biztosítani tudunk egy olyan irodai megoldást, ahol alkalmazottja megkapja a munkájához szükséges támogatást és infrastruktúrát. Másodszor, gyakran saját munkatársaink (vagy ha szükséges, a Helpers vezetői) gondoskodnak róla, hogy csapata, legyen bármilyen kicsi, mindig a lehető legjobban végezze a munkáját, és eleget tegyen az elvárásoknak.
Tudnak segíteni a munkaerő-felvétellel kapcsolatos jogi kérdésekben?
Természetesen folyamatosan együtt dolgozunk Önnel, az álláshirdetés megfogalmazásától a szerződéses feltételek megtárgyalásán át egészen a munkaszerződés megírásáig és aláírásáig. Tájékoztatást adunk a vonatkozó magyar munkajogi szabályokról is, hogy pontosan ismerje a jogait és kötelezettségeit. Ha cége könyvelését is a Helpers végzi, könyvelőink elvégzik a havi bérszámfejtési munkát is, és még a munkatárs felvétele előtt kiszámítják a fizetendő bérköltségeket, adókat és járulékokat, hogy ne érje semmilyen meglepetés.