Menü
  • Kezdőlap
  • Szolgáltatásaink
    • Vállalkozásindítás
    • Relokáció és bevándorlás
    • Befektetés és ingatlan
  • Rólunk
  • Kapcsolat
  • Blog
  • Magyar
    • English (Angol)
    • (Arab) العربية
    • (Perzsa) فارسی
    • Русский (Orosz)
    • Español (Spanyol)
    • Hebrew (Héber)
    • Türkçe (Török)
    • Ukrainian (Ukrán)
    • 简体中文 (Egyszerűsített kínai)
Kapcsolat
Mobile background image
  • Kezdőlap
  • Szolgáltatásaink
    • Vállalkozásindítás
    • Relokáció és bevándorlás
    • Befektetés és ingatlan
  • Rólunk
  • Kapcsolat
  • Blog
  • Magyar
    • English (Angol)
    • (Arab) العربية
    • (Perzsa) فارسی
    • Русский (Orosz)
    • Español (Spanyol)
    • Hebrew (Héber)
    • Türkçe (Török)
    • Ukrainian (Ukrán)
    • 简体中文 (Egyszerűsített kínai)
+36 1 317 8570
info@helpers.hu

Hétfő – Péntek
9:00 – 17:00

Helpers Hungary Kft.

Budapart Gate

Dombóvári út 27.

Budapest, 1117 Hungary

 

Irodánk a 2. emeleten található, és az „A” bejárat felől érhető el.

Álláslehetőség – Recepciós–adminisztrátor

A HELPERS Hungary Kft. több mint 20 éves tapasztalattal és egy 25 fős, dinamikus csapattal vezető szerepet játszik az üzleti és bevándorlási szolgáltatások területén Magyarországon. Jelenleg Operatív csapatunkba keresünk munkatársat, ahol kollégáink azon dolgoznak, hogy az irodai feladatok ellátásával támogassák szolgáltatásaink kivitelezését.

Teljes munkaidőre keressük leendő kollégánkat

Recepciós–adminisztrátor

munkakörbe, akár azonnali kezdéssel!

Milyen feladatokra számíthatsz, ha csatlakozol a csapatunkhoz?

  • Az irodába érkező ügyfeleinket üdvözlöd, tájékoztatod, kiszolgálod és a tárgyalóba kíséred
  • Professzionálisan kezeled a bejövő telefonhívásokat és e-maileket, valamint időpontokat egyeztetsz
  • Ellátod a csapat munkájának adminisztratív támogatását (nyomtatás, scannelés)
  • Napközben fenntartod az iroda rendjét
  • Nyilvántartod az irodai készleteket, és lebonyolítod a beszerzéseket
  • Kezeled a postánkat: regisztrálod, szétosztod a bejövő postát, és feladod a kimenő postai küldeményeket
  • Belföldi és külföldi futárokat rendelsz, az irodába érkező futároztatott csomagokat regisztrálod és szétosztod
  • Esetenként személyi asszisztenciát nyújtasz az ügyvezetőknek

Kit keresünk?

  • Mivel az ügyfeleink többségének a munkanyelve az angol, fontos, hogy kommunikációs szintű angol nyelvtudásod legyen. Emellett nagyon örülünk, ha beszélt nyelveink portfólióját egyéb nyelvtudással is tudod bővíteni.
  • Légy határozott! Szakmai tapasztalatot nem várunk el, pályakezdők jelentkezését is várjuk!
  • Számunkra az lenne ideális, ha azonnal vagy közel azonnal tudnál kezdeni.
  • Légy önálló, pontos, és rendelkezz jó problémamegoldó készséggel!
  • Előny, ha akár diákként dolgoztál már irodai környezetben.
  • Hosszútávú munkalehetőséget keresel.
  • Ebben a pozícióban home office lehetőséget nem tudunk biztosítani, kérlek, csak ennek tudatában jelentkezz!

Miért lehet Neked izgalmas ez a lehetőség?

Szívesen megtanítunk az ügyfélkommunikáció fortélyaira, és tapasztalt kollégáink végig segítségedre lesznek a betanulásod során. A világ minden tájáról érkező megkeresésekre reagálhatsz, így soha nem fogsz unatkozni.

Kellemes munkakörnyezetben, támogató, befogadó csapatban dolgozhatsz. Annak megfelelően, hogy mely területen szeretnéd magad fejleszteni, szenior kollégáink közül egy mentort is kapsz, aki további támogatást nyújt a munkavégzéshez, és akitől új készségeket sajátíthatsz el.

Hogyan tudsz jelentkezni és mire számíthatsz a kiválasztási folyamatunkban?

Ha szívesen csatlakoznál hozzánk, kérjük, küldd el angol nyelvű szakmai önéletrajzodat bérigény megjelölésével a hr@helpers.hu címre!

  • Amennyiben relevánsnak tartjuk a szakmai hátteredet, felvesszük veled a kapcsolatot, és egy 15-20 perces telefonbeszélgetés keretében többet is megtudhatsz a pozícióról és a cégről. 
  • A következő lépés egy kb. 45 perces személyes találkozó az irodában, ahol az Operációs vezetőnkkel és a HR generalistánkkal találkozol. Ha szeretnéd, szívesen körbevezetünk az irodánkban, és megmutatjuk a leendő asztalodat.
  • Személyes interjúdat követően telefonon értesítünk a pályázatod eredményéről.
Jelentkezés

Footer logo
  • Vélemények
  • Rólunk
  • Blog
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Összefoglalók
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Português
    • Français
    • Italiano
    • Ελληνικά
    • Magyar
    • Nederlands
    • Norsk
    • Suomi
    • Svenska
    • Română
    • Polski
    • Türkçe
    • Slovenčina
    • Slovenščina
    • Srpskohrvatski
    • Русский
    • Українська
    • Afrikaans
    • עברית
    • العربية
    • فارسی
    • کوردی
    • اُردو
    • हिन्दी
    • 中文
    • 한국어
    • 日本語
    • Tiếng Việt
    • Bahasa Melayu
  • Magyar
    • English (Angol)
    • (Arab) العربية
    • (Perzsa) فارسی
    • Русский (Orosz)
    • Español (Spanyol)
    • Hebrew (Héber)
    • Türkçe (Török)
    • Ukrainian (Ukrán)
    • 简体中文 (Egyszerűsített kínai)

A 2005-ben alapított Helpers átfogó üzleti és személyi asszisztenciát nyújt nemzetközi üzletembereknek. Magyarországon piacvezető az üzleti, bevándorlási és relokációs szolgáltatások területén.

Vállalkozásindítás
Cégalapítás Könyvelés és pénzügyi szolgáltatások Székhelyszolgáltatás Jogi, adóügyi és adminisztratív támogatás Üzleti terv Eladó cégek
Relokáció és bevándorlás
Tartózkodási engedély Üzleti célú bevándorlás Munkavállalási engedély Családegyesítés Magyar állampolgárság
Befektetés és ingatlan
Vendégbefektetői program Ingatlanbefektetések Tartózkodási engedély ingatlanbefektetéssel
Kiegészítő szolgáltatások
Üzleti ingatlan Budapesti lakások Ingatlankezelés

Helpers Hungary Kft.

Budapart Gate

Dombóvári út 27.

Budapest, 1117 Hungary

 

Irodánk a 2. emeleten található, és az „A” bejárat felől érhető el.

Kövessen minket
Adatkezelési tájékoztató Felhasználási feltételek
©2025 HELPERS – Minden jog fenntartva.