A HELPERS Hungary Kft. több mint 20 éves tapasztalattal és egy 25 fős, dinamikus csapattal vezető szerepet játszik az üzleti és bevándorlási szolgáltatások területén Magyarországon. Jelenleg Operatív csapatunkba keresünk munkatársat, ahol kollégáink azon dolgoznak, hogy az irodai feladatok ellátásával támogassák szolgáltatásaink kivitelezését.
Teljes munkaidőre keressük leendő kollégánkat
Recepciós–adminisztrátor
munkakörbe, akár azonnali kezdéssel!
Milyen feladatokra számíthatsz, ha csatlakozol a csapatunkhoz?
- Az irodába érkező ügyfeleinket üdvözlöd, tájékoztatod, kiszolgálod és a tárgyalóba kíséred
- Professzionálisan kezeled a bejövő telefonhívásokat és e-maileket, valamint időpontokat egyeztetsz
- Ellátod a csapat munkájának adminisztratív támogatását (nyomtatás, scannelés)
- Napközben fenntartod az iroda rendjét
- Nyilvántartod az irodai készleteket, és lebonyolítod a beszerzéseket
- Kezeled a postánkat: regisztrálod, szétosztod a bejövő postát, és feladod a kimenő postai küldeményeket
- Belföldi és külföldi futárokat rendelsz, az irodába érkező futároztatott csomagokat regisztrálod és szétosztod
- Esetenként személyi asszisztenciát nyújtasz az ügyvezetőknek
Kit keresünk?
- Mivel az ügyfeleink többségének a munkanyelve az angol, fontos, hogy kommunikációs szintű angol nyelvtudásod legyen. Emellett nagyon örülünk, ha beszélt nyelveink portfólióját egyéb nyelvtudással is tudod bővíteni.
- Légy határozott! Szakmai tapasztalatot nem várunk el, pályakezdők jelentkezését is várjuk!
- Számunkra az lenne ideális, ha azonnal vagy közel azonnal tudnál kezdeni.
- Légy önálló, pontos, és rendelkezz jó problémamegoldó készséggel!
- Előny, ha akár diákként dolgoztál már irodai környezetben.
- Hosszútávú munkalehetőséget keresel.
- Ebben a pozícióban home office lehetőséget nem tudunk biztosítani, kérlek, csak ennek tudatában jelentkezz!
Miért lehet Neked izgalmas ez a lehetőség?
Szívesen megtanítunk az ügyfélkommunikáció fortélyaira, és tapasztalt kollégáink végig segítségedre lesznek a betanulásod során. A világ minden tájáról érkező megkeresésekre reagálhatsz, így soha nem fogsz unatkozni.
Kellemes munkakörnyezetben, támogató, befogadó csapatban dolgozhatsz. Annak megfelelően, hogy mely területen szeretnéd magad fejleszteni, szenior kollégáink közül egy mentort is kapsz, aki további támogatást nyújt a munkavégzéshez, és akitől új készségeket sajátíthatsz el.
Hogyan tudsz jelentkezni és mire számíthatsz a kiválasztási folyamatunkban?
Ha szívesen csatlakoznál hozzánk, kérjük, küldd el angol nyelvű szakmai önéletrajzodat bérigény megjelölésével a hr@helpers.hu címre!
- Amennyiben relevánsnak tartjuk a szakmai hátteredet, felvesszük veled a kapcsolatot, és egy 15-20 perces telefonbeszélgetés keretében többet is megtudhatsz a pozícióról és a cégről.
- A következő lépés egy kb. 45 perces személyes találkozó az irodában, ahol az Operációs vezetőnkkel és a HR generalistánkkal találkozol. Ha szeretnéd, szívesen körbevezetünk az irodánkban, és megmutatjuk a leendő asztalodat.
- Személyes interjúdat követően telefonon értesítünk a pályázatod eredményéről.