Áraink

A Helpers Hungary átfogó, teljes körű szolgáltatást biztosít az üzleti és a bevándorlással kapcsolatos szolgáltatások területén. Ezek többségét logikusan összeállított csomagokban áruljuk, melyek ára lefed mindent, amire egy üzletembernek szüksége lehet, ha Magyarországon akarja megvalósítani céljait.

A cégalapítási, illetve az üzleti célú tartózkodási engedélyes és a letelepedési államkötvényes csomagot, a fordítási listaárainkat, valamint az asszisztencia-óradíjunkat mind úgy alakítottuk ki, hogy elérhető áron is költséghatékonyak legyenek, miközben lehetővé teszik, hogy magas színvonalú szolgáltatást biztosítsunk. Tekintse át az alábbi ártáblázatokat, és kérjen tőlünk az Ön igényeihez szabott árajánlatot!

Üzleti szolgáltatások


Válassza az üzleti céljainak és jelenlegi helyzetének leginkább megfelelő cégalapítási csomagot! Minden ajánlatunk tartalmaz minden, az alapításkor kötelező elemet, így nem kell rejtett költségektől tartania.

A regisztráció időigénye: az aláírást követően akár 4-5 munkanapon belül

Alap: 1390 euró (+áfa)

*Ez a lehetőség csak akkor választható, ha a cég rendelkezésére áll egy saját székhelycím és az ügyvezető el tudja olvasni a cég részére érkező magyar nyelvű hivatalos dokumentumokat.

  • cégalapítás (bejegyzés személyesen vagy meghatalmazással)
  • regisztráció díja
  • helyi és EU-s adószám
  • asszisztencia a bankszámlanyitáshoz
  • dokumentáció angol és magyar nyelven
  • adóazonosító jel és TB-szám az ügyvezetőnek
  • kamarai regisztráció (és az első éves tagdíj)
  • ügyfélkapu-regisztráció: elkísérjük az ügyvezetőt az okmányirodába, és segítünk elvégezni a regisztrációt az elektronikus ügyintézést lehetővé tévő portálon, ami elengedhetetlen a magyar cég könyveléséhez.

Standard: 2390 euró (+áfa)

Az alap csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • székhelycím egy évre (Budapest központjában, a parlament közelében)
  • átfogó levéltovábbítás és postakezelés egy évre: átvesszük és felbontjuk a beérkező leveleket, majd szükség szerint továbbítjuk a cég könyvelőjének vagy a cégvezetőnek, adott esetben kiegészítve egy angol nyelvű összefoglalóval, mely a további intézkedésre vonatkozó instrukciókat is tartalmazza

Iroda+: 3490 euró (+áfa)

A standard csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • 6 havi irodahasználat: Munkaállomás egy teljes körűen felszerelt irodában, egy vendég szabadon bevihető, 11 főig tárgyaló bérelhető.

Ez a csomag a komolyabb befektetők számára ideális, akik közelről akarják felügyelni cégük működését, vagy akik szeretnének maguk is Budapestre költözni. Ha szeretne magyarországi tartózkodási engedélyt szerezni vállalkozás működtetése révén, tekintse meg erre a célra kialakított csomagjainkat itt!

Könyvelés+: 3590 euró (+áfa)

A standard csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • 6 havi könyvelés: bankszámlakezelés 3 pénznemben, havi max. 20 számla kibocsátása, bérszámfejtés 2 alkalmazott számára

Ez a csomag olyan, külföldi üzletemberek számára ideális, akik az első naptól jó kezekben szeretnék tudni cégük könyvelését. Angolul is jól beszélő könyvelő kollégáink gondoskodnak róla, hogy a vállalat alacsony aktivitás mellett is a jogszabályoknak megfelelő módon végezze üzleti tevékenységét.

Online+: 3790 euró (+áfa)

A standard csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • online bankszámlanyitás: a vállalkozás bankszámláját a Helpers segítségével szerződtetett magyar ügyvezető nyitja meg.

Ez a csomag olyan, nemzetközi vállalkozók számára ideális, akik egyelőre nem terveznek Magyarországra utazni, viszont szeretnék, ha a cég minél előbb megkezdené a működést. A külföldi tulajdonos az interneten keresztül hozzáfér a vállalati bankszámlához, és amikor legközelebb Magyarországra jön, regisztrálhatja magát a bankban.

A csomagok összehasonlító táblázatát tartalmazó (angol nyelvű) brosúránkat itt találja.

A könyvelési díjakat a cég üzleti tevékenységének jellege és volumene alapján állapítjuk meg. Csomagjaink ugyanakkor tartalmazzák egy angolul beszélő okleveles könyvelő díját, a cég képviseletét az adóhatóságnál ellenőrzés esetén, valamint az esetleges könyvelési hibákból adódó költségek fedezésére szolgáló felelősségbiztosítás díját. Előfordulhat, hogy bizonyos tevékenységek kockázatosnak minősülnek, ezért ezek könyvelési költsége is magasabb. Ugyanakkor megpróbáljuk a lehető legköltséghatékonyabb megoldást megtalálni ügyfeleink számára, és szívesen dolgozunk együtt az Önök munkatársaival, hogy optimális módon megoszthassuk a terheket.

Kérjen egyedi árajánlatot

Székhely és postakezelési/-továbbítási szolgáltatás

Virtuális iroda szolgáltatásunk minden szükségletét kielégíti egy olyan, külföldi tulajdonú vállalkozásnak, amely (egyelőre) nem akar külön alkalmazottat felvenni a hivatalos levelek kezelésére. A szolgáltatás a következőket tartalmazza:

  • székhely Budapest szívében
  • bejövő levelek fogadása és regisztrálása
  • korlátlan szkennelés és továbbítás e-mailben
  • közvetlen levéltovábbítás a könyvelőnek
  • angol nyelvű összefoglalók szükség szerint
  • levélszemét biztonságos kezelése

Szolgáltatásunkat megrendelheti akár egy hónapra vagy két évre – minél hosszabb időre kéri, annál alacsonyabb a havi ár. Az első év után 20% kedvezményt adunk

Egyszeri szolgáltatás / Első év:

  • 1 hónap: 150 euró (+áfa)
  • 3 hónap: 400 euró (+áfa)
  • 6 hónap: 750 euró (+áfa)
  • 1 év: 1200 euró (+áfa)
  • 2 év: 2000 euró (+áfa)

A második évtől kezdve:

  • 1 hónap: 120 euró (+áfa)
  • 3 hónap: 320 euró (+áfa)
  • 6 hónap: 600 euró (+áfa)
  • 1 év: 960 euró (+áfa)
  • 2 év: 1600 euró (+áfa)

Az árak összehasonlító táblázatát tartalmazó (angol nyelvű) brosúránkat itt találja.

A prémium üzleti terv és piackutatási projekt árazása az ügyfél által adott, a kutatási kérdéseket és az üzleti célkitűzéseket tartalmazó lista alapján történik. Tudjuk, hogy egy vállalkozás elindítása rengeteg költséggel jár, sokszor nehéz előteremteni a fedezetet a piaci felmérésre, és nagy a kísértés, hogy ehelyett ingyen kapott vagy az interneten talált információkra alapozzuk a döntéseinket. Tapasztalataink szerint azonban az ilyen „költségcsökkentő” megoldások szinte sosem kifizetődőek, így mindent megteszünk azért, hogy megfelelő formában és áron tudjuk szolgáltatni a szükséges piaci információkat.

Üzleti terv tartózkodási engedélyhez800-1200 euró (+ áfa)

Az alábbi lista csak a leggyakrabban keresett szolgáltatásinkat tartalmazza. Ha nem találja, amit keres, akkor is lépjen velünk kapcsolatba bátran, és mondja el, mire van szüksége!

Cégmódosítás: 1200 euró (+áfa)

Piackutatás vagy partnerkeresés: akár már 1500 eurótól (+áfa)

Ingatlankeresés (iroda, raktár): egyedi árazás, kérjen árajánlatot!

Hitelesítés

  • Cégkivonat: 50 euró (magyar) / 100 euró (angol) (+áfa)
  • Pecsét: 120 eurótól (+áfa)
  • Apostille: 100 euró (+áfa)
  • Kereskedelmi számla: 120 euró (+áfa)
  • Származási bizonyítvány: 200 euró (+áfa)

Üzleti tanácsadás, asszisztencia, képviselet

  • Adótanácsadás: 120 euró (+áfa) / óra (legalább 2 óra)
  • Vámkezelés: egyedi árazás, kérjen árajánlatot!
  • Ügyfélkapu-regisztráció: 200 euró (+áfa)
  • Védjegy bejegyzése: 1000 euró (Magyarország) / 2000 euró (EU) (+áfa)

Toborzás és állományba vétel

Minden szolgáltatáscsomag tartalmazza a következőket:

  • Személyügyi tanácsadás (max. 2 óra): munkaköri leírás és fizetési keret meghatározása
  • Pozíció hirdetése (4 héten át a legnagyobb magyar állásközvetítő portálon)
  • Előszűrés és telefonos interjúk: a legjobb jelöltek kiválasztása
  • Munkaszerződés előkészítése
  • Munkavállaló regisztrációja a megfelelő hatóságoknál

Átlátható, átfogó szolgáltatáscsomgaok

  1. Belépő szint: 1200 euró (+áfa)
    Egyszerű asszisztensi pozíciókhoz, melyek nem igényelnek különleges képzettséget, csak angoltudást
  1. Középszint: 1800 euró (+áfa)
    1-5 éves szakmai tapasztalatot és/vagy végzettséget igénylő pozíciókhoz
  1. Vezető szint: 3000 euró (+áfa)
    Menedzseri vagy más senior pozíciókhoz

Személycsere ha a kötelező három hónapos próbaidőn belül a vállalkozó és az alkalmazott útjai elválnak egymástól (közép- és vezetői szintű alkalmazottak esetében): az eredeti ár 50 százaléka

Munkavállalási engedély megszerzése az EU-n kívülről érkező munkavállalók részére (a toborzási szolgáltatással egyszerre megrendelve): 750 euró (+áfa), ami tartalmazza az alkalmazott TAJ-számának és adóazonosító jelének kiváltását is (a szolgáltatás díja más esetben 1100 euró +áfa)

Regisztrációs kártya EU-állampolgár munkavállalók számára: 300 euró (+áfa), ami tartalmazza az alkalmazott regisztrációs kártyájának, TAJ-számának és adóazonosító jelének kiváltását is

Folyamatos HR-tanácsadás: akár 80 euró (+áfa) /alkalmazott /hó

Ügyfeleink rendelkezésére áll egy gazdaságos, egyszerű árazású szolgáltatáscsomag, mely lefed minden, az alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztrációt. Gondoskodunk a beléptetésről, a kiléptetésről és a bérszámfejtésről, a szabadságolás és a táppénz adminisztrációjáról. Mindezeket akár közvetlenül az alkalmazottal is intézhetjük, így az ügyvezető minden energiájával arra koncentrálhat, hogy a vállalkozást sikerre vigye. A szolgáltatás következőket tartalmazza:

Folyamatos támogatás:
Minden esetben a csomag része

  • Bérek és kapcsolódó járulékok kifizetésének beállítása az internetbankban
  • Szabadságolás adminisztrációja
  • Betegszabadság, táppénz adminisztrációja
  • Havi bérszámfejtés és bérjegyzék elkészítése
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó dokumentumok aláírása a munkáltató nevében (meghatalmazással)

Egyszeri és évenkénti szolgáltatások:
Csak legalább négy főt foglalkozató vállalatok esetében a csomag része, egyébként óradíjas alapon kérhető konzultációs szolgáltatás (óránként EUR 80)

  • Cafeteria-csomag kialakítása (az ügyvezető és a munkatársak tájékoztatása a különféle lehetőségekről, kapcsolódó ügyintézés)
  • HR-tanácsadás (évente 1 óra/fő), konkrét kérdések megvitatására
  • Alkalmazottak jövedelemadó-bevallása
  • Évenként kötelező tűzvédelmi képzés és üzemorvosi vizsgálat megszervezése
  • Éves összesítők elkészítése és kiosztása
  • Szerződésmódosítás (alkalmazottanként évente max. kétszer)
  • Jutalmakkal kapcsolatos dokumentáció (alkalmazottanként évente max. kétszer)
  • Kilépő iratok összeállítása az alkalmazott távozása esetén

Egyéb szolgáltatásaink (pl. HR-tanácsadás, jogi, munkajogi tanácsadás) természetesen a csomagok igénybevétele mellett is elérhetők, óradíjas alapon. Kérjen személyre szabott árajánlatot!

Keresse személyes kapcsolattartóját vagy Nagyné Kása Gabriellát (gabriella@helpers.hu), és kérjen személyre szabott árajánlatot: tegye meg a sikeres vállalkozás felépítéséhez szükséges következő lépést még ma!

Bevándorlás

 

Üzleti célú bevándorlás: tartózkodási engedély megszerzése cégalapítással

Válassza az üzleti céljainak és jelenlegi helyzetének leginkább megfelelő csomagot! Minden ajánlatunk tartalmaz minden kötelező elemet, így nem kell rejtett költségektől tartania.

Kezdő: 3990 euró (+áfa)

A szolgáltatás az alábbiakat tartalmazza:

  • cégalapítás (bankszámlanyitás, adószám)
  • székhelycím levéltovábbítással és -feldolgozással egy évre
  • üzleti terv készítése, ami a tartózkodási engedélyhez szükséges
  • adóazonosító jel és TAJ-szám a vállalat ügyvezetőjének
  • tartózkodási engedély ügyintézése (konzultáció és papírmunka)
  • meghívólevél (a Helpers nevében)

Bázis: 4990 euró (+áfa)

A kezdő csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • könyvelés az első hat hónapban: bankszámlakezelés 3 pénznemben, havi max. 20 számla kibocsátása, bérszámfejtés 2 alkalmazott számára

Bővített: 3490 euró (+áfa)

A bázis csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • 6 havi irodahasználat: munkaállomás egy teljeskörűen felszerelt irodában, mely bármikor használható, egy vendég szabadon bevihető, 11 főig tárgyaló bérelhető.
  • családegyesítés: tartózkodási engedély nemcsak az ügyvezetőnek, hanem két családtagjának is (ez lehet házastárs vagy kiskorú gyermek)

Prémium: 12.900 euró (+áfa)

A bővített csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • 12 havi irodahasználat: munkaállomás egy teljeskörűen felszerelt irodában, mely bármikor használható, egy vendég szabadon bevihető, 11 főig tárgyaló bérelhető.
  • családegyesítés: tartózkodási engedély nemcsak az ügyvezetőnek, hanem házastársának és minden kiskorú gyermekének.
  • utazási asszisztencia: egy kollégánk segít kiválasztani a megfelelő repülőjáratokat, valamint hotelt foglalni magyarországi látogatása idejére. Szükség esetén a beutazási engedélyt is segítünk beszerezni a magyar rendőrségtől.
  • domain név regisztráció: a cég nevének megfelelően, hogy céges e-mail címet hozhasson létre vállalkozása számára.

A csomagok összehasonlító táblázatát tartalmazó (angol nyelvű) brosúránkat itt találja.

Kiegészítő szolgáltatások:

  • családegyesítés, vagyis tartózkodási engedély a családtagok számára: 800 euró (+áfa) / házastárs, 500 euró (+áfa) / gyerek
  • munkavállalási és tartózkodási engedély további ügyvezetőknek és munkavállalóknak: 1000 euró (+áfa) / fő
  • VIP személyi asszisztencia sofőrrel és kísérővel: napi 250 eurótól (+áfa)

Tartózkodási engedély meghosszabbítása

  • Engedélyhosszabbítási csomag az elsődleges kérelmező számára (ha a Helpers intézte az előző engedélyt): 1600 euró (+áfa), ami tartalmazza az üzleti terv frissítését is
  • Engedélyhosszabbítási csomag az elsődleges kérelmező számára (ha NEM a Helpers intézte az előző engedélyt): 2000 euró (+áfa), ami tartalmazza az üzleti terv frissítését is
  • Engedélyhosszabbítás a házastárs számára: 800 euró (+áfa)
  • Engedélyhosszabbítás kiskorú gyermek számára: 500 euró (+áfa)

Írja meg, mire van szüksége, és kérjen teljes körű árajánlatot!

Befektetés (öt év után visszajár): 300.000 euró
Egyszeri eljárási díj az egész családnak: 60.000 euró

Különböző finanszírozási lehetőségek is rendelkezésére állnak – beszéljen valamelyik tanácsadónkkal!

A Helpers exkluzív ajánlata: az eljárási díjért cserébe ügyfeleink nemcsak a befektetés megvalósításához kötelező jogi és pénzügyi asszisztenciát kapják meg, hanem az eljárás minden lépése során elsőrangú kiszolgálásra és támogatásra számíthatnak, ami magában foglalja a bevándorlási tanácsadást, személyi asszisztenciát, sofőrszolgálatot, és még sok minden mást!

A programot egyelőre felfüggesztették. A legfrissebb információkért figyelje ezt az oldalt, vagy keresse fel a NewResidency.com oldalt, ahol az európai tartózkodási engedély megszerzésének egyéb lehetőségei felől tájékozódhat!

EU-s állampolgároknak

Regisztrációs kártya: 500 euró (+áfa)

Nem EU-s állampolgároknak

Tartózkodási engedély keresőtevékenységgel (magyar vállalkozások ügyvezetői számára, üzleti tervvel kiegészítve): 3000 euró (+áfa)
Munkavállalási és tartózkodási engedély (csak alkalmazottaknak): 1000 euró (+áfa)
Egyéb célú tartózkodási engedély: 900 euró (+áfa)

Családtagoknak: 800 euró (+áfa) / házastárs, 500 euró (+áfa) / gyermek

Nemzeti letelepedési engedély1290 euró (+áfa)

Kiegészítő szolgáltatások

TAJ-kártya: 200 euró (+áfa)
Adóazonosító: 100 euró (+áfa)
Jogosítvány honosítása
: 500 euró (+áfa) (+a hiteles fordítás költsége)

A fenti dokumentumok többségével kapcsolatos ügyintézés szolgáltatáscsomagokban is elérhető. Ide kattintva  többet is megtudhat a vállalkozás működtetése révén megszerezhető tartózkodási engedélyről (üzleti célú bevándorlás).

Munkavállalási és tartózkodási engedély*: 1000 euró (+áfa)
Vállalaton belüli áthelyezés: 1000 euró (+áfa)
TAJ-kártya: 200 euró (+áfa)
Adóazonosító: 100 euró (+áfa)

* 2014 januárjától kezdődően a korábbi munkavállalási és tartózkodási engedély egyetlen engedélyben egyesül. Ennek megfelelően azon külföldieknek, akik keresőtevékenység céljából érkeznek Magyarországra, csak egy eljárást kell végigcsinálniuk.

Magyar állampolgársági kérelem benyújtása (teljeskörű szolgáltatás): egyéni árazás 2000 eurótól (+áfa)
Jogosultság megállapítása, nyelvtudás felmérése, a szükséges hiteles fordítások elkészíttetése, valamint a teljes kérelmezési folyamat támogatása. A csomag az esetlegesen szükséges családfakutatást és nyelvtanfolyamot nem tartalmazza!

Jogosultság megállapítása, tanácsadás: 120 euró (+áfa)
Ellenőrizzük, felmenői alapján jogosult-e a magyar állampolgárságra, illetve hogy a rendelkezésére álló iratok elegendőek-e a kérelem beadásához.

Családfakutatás és/vagy bizonyító erejű dokumentumok beszerzése (szükség esetén): egyéni árazás 500 eurótól (+áfa)

Ha nincs birtokában a szükséges információnak vagy dokumentumoknak, elvégezzük a szükséges családfakutatást (akár Magyarországon, akár korábbi magyar területeken, tehát a környező országokban), és beszerezzük a szükséges iratokat.

Magyar nyelvoktatás (személyesen vagy online), mely kifejezetten a konzullal való beszélgetésre készít fel (szükség szerint):
Egyedi árazás, felmérés alapján. A velünk dolgozó nyelvtanárok pontosan tudják, mennyire kell tudni magyarul az állampolgárság kérelmezéséhez, és ennek fényében kínálnak testre szabott nyelvórákat akár személyesen, akár online. (Általában 25 óra elég a megfelelő nyelvtudás elsajátításához.)

Ha már tudja, mire van szüksége, lépjen tovább a megrendelőlapra!

Megrendelés

Tartózkodásiengedély-kérelem Európán kívülről érkezőknek; családegyesítés: 800 euró (+áfa) / fő

Adóazonosító: 100 euró (+áfa)

TAJ-szám: 200 euró (+áfa)

Ha valaki az egész családjával egyszerre folyamodik tartózkodási engedélyért, jelentős kedvezményt tudunk biztosítani.
Ide kattintva tájékozódhat különféle tartózkodási engedélyes csomagjainkról.

Befektetési lehetőségek

Befektetés: legalább két ingatlan megvásárlása, összesen 200.000 euró értékben

Cégalapítás, az első évben ügyintézés, jogi és személyi asszinsztencia a Helpers munkatársaitól: a vételár 10%-a

A szolgáltatás az alábbiakat tartalmazza:

  • Cégalapítás, kamarai rgisztráció, vállalati bankszámlanyitás
  • Könyvelés, székhelyszolgáltatás és levéltovábbítás egy évre
  • Összeállítunk egy pontos üzleti tervet
  • Megkeressük a legmegfelelőbb ingatlanokat
  • Átfogó jogi asszisztencia az ingatlanvásárláshoz
  • Tartózkodásiengedély-ügyintézés Önnek és családjának

Franchise-szolgáltatásunkat egyaránt igénybe vehetik a Helpers meglévő ügyfelei, akik a mi segítségünkkel vezetik vállalkozásukat, valamint olyan új ügyfelek, akik jól jövedelmező üzleti lehetőséget keresnek. Az árképzésünket úgy igazítottuk, hogy mindkét ügyfélkör igényeinek megfeleljen, így minél kisebb kockázattal tudjanak minél többet kihozni a rendelkezésükre álló költségvetésből.

Első lépés: a franchise kiválasztása

Ár: 6000 euró (+áfa)

Előzetes konzultáció

Ár: 1000 euró (+áfa)

A következőket tartalmazza:

  • konzultáció befektetési tanácsadónkkal
  • hozzáférés a legfrissebb franchise-portfólióhoz
  • üzleti és pénzügyi információ a franchise-lehetőségekről
  • részletes információ 2 kiválasztott franchise-ról

Különleges ajánlatunk:
Cégalapítás és franchise-csomag – 1000 euró megtakarítás
Ha a Helpers cégalapítási szolgáltatása segítségével alapít új magyarországi vállalatot, az előzetes franchise-konzultáció ingyenes.

Megvalósíthatósági tanulmány és induló üzleti terv

Ár: 5000 euró (+áfa)

A következőket tartalmazza:

  • előzetes tárgyalás egy franchise-tulajdonossal
  • szándéknyilatkozat aláírása
  • piackutatáson alapuló megvalósíthatósági tanulmány
  • előzetes üzleti terv bemutatása ahhoz a döntéshez, hogy az üzleti elképzelés megvalósítható-e vagy esetleg nem életképes

Mérföldkő: döntés a részletes üzleti tervezésről, helyszín kiválasztása, tárgyalások lefolytatása / jogi kérdések tisztázása 

Különleges ajánlatunk:
Franchise- és üzleti célú bevándorlási csomag – 2500 euró megtakarítás

Vásároljon a Helpersen keresztül franchise-t, és mi ingyenesen elintézzük az Ön és a családja tartózkodási engedélyével kapcsolatos ügyeket!
A kedvezményt azon ügyfeleink vehetik igénybe, akik a Helpers segítségével alapították és irányítják magyarországi vállalkozásukat.

2. lépés: Részletes üzleti tervezés, egyeztetés és a dokumentumok aláírása

Ár: 8000–25.000 euró (+áfa); a befektetési kategóriától függően

A következőket tartalmazza:

  • tárgyalás a franchise tulajdonosával a feltételekről
  • a franchise-szerződés véglegesítése jogi szakértői csoportunk segítségével
  • a végleges üzleti terv elkészítése részletes pénzügyi adatokkal
  • a vállalkozás megfelelő helyszínének kiválasztása és a bérleti szerződés megkötése
  • a helyi ügyvezető igazgató kiválasztása
  • segítségnyújtás a szerződés megkötéséhez és a beszámolási rendszer kidolgozásához

Üzleti vagy lakóingatlan

Ha a Helpersen keresztül vásárol lakást vagy házat, esetleg üzleti ingatlant, csak a sikerdíjat (és a kötelező, pl. ügyvédi és adminisztratív költségeket) kell megfizetnie.

A költségek a következőket tartalmazzák:

  • Sikerdíj lakóingatlan esetében (csak az ügylet véglegesítése után fizetendő): a vételár 2%-a
  • Sikerdíj üzleti ingatlan esetében (csak az ügylet véglegesítése után fizetendő): a befektetés 1–3%-a
  • Ügyvédi költség: a befektetés legfeljebb 1%-a
  • Regisztrációs illeték: a befektetés 4%-a
  • Vásárlási engedélyek, dokumentumok: 200 euró (+áfa)

Ingatlankezelés

Akár kiadná magyarországi lakóingatlanát (hoszú vagy rövid távra), akár saját maga használná, amikor itt tartózkodik, ingatlankezelési szolgáltatásunk biztosítja, hogy minden a legnagyobb rendben legyen a ház körül.

Kezdőcsomag

Ár: 240 euró (+áfa)

A következőket tartalmazza:

  • konzultáció ingatlan-tanácsadónkkal
  • közműszerződések (áram, gáz, telefon, víz) átírása

Ha a Helpersen keresztül vásárol ingatlant, a Kezdőcsomagot ingyen kapja meg!

Kezdőcsomag Plusz

Ár: 420 euró (+áfa)

A következőket tartalmazza:

  • konzultáció ingatlan-tanácsadónkkal
  • közműszerződések (áram, gáz, telefon, víz) átírása
  • kábel- vagy műholdas TV, internet
  • otthonbiztosítás megkötése

Ingatlankezelési csomag

Havi díj: a bérleti díj 12%-a

A következőket tartalmazza:

  • az ingatlan rendszeres ellenőrzése
  • postai küldemények felvétele
  • értesítés, ha valamilyen berendezés elromlik vagy egyéb javítási munkára van szükség
  • a bérlő által fizetendő bérleti díj beszedése
  • számlák kifizetése
  • képviselet a lakógyűlésen
  • általános kapcsolattartás és az ingatlan kulcsainak megőrzése

Turisztikai bérleti csomag 

Havi díj: a teljes bevétel 35%-a

A következőket tartalmazza:

  • 24 órás telefonos és online segítség a vendégek számára
  • hirdetések szövegének, fényképeinek elkészítése, pontos leírás, stb.
  • be- és kijelentkezés lebonyolítása
  • takarítás
  • árképzés (szezon, munkanapok, Forma 1-es futam, stb.)
  • foglalási naptár kezelése
  • kényelmi szolgáltatások
  • „üdvözlőcsomag”
  • magyar mobiltelefonszám a vendégekkel való kapcsolattartáshoz
  • az ingatlan rendszeres karbantartása

Kiegészítő szolgáltatások

Ár: 25 euró/óra (+ áfa)

Olykor szüksége lehet kiegészítő szolgáltatásokra is, melyeket a fenti csomagok nem tartalmaznak. Örömmel segítünk Önnek bármiben – íme néhány további lehetőség:

  • bebútorozás
  • lakberendezés
  • költözés és csomagolás
  • szerelők és más szolgáltatók keresése
  • képviselet a lakógyűlésen

Fontos tudnia, hogy addig nem kell semmit sem fizetnie, amíg létre nem jön az ügylet, és alá nem írják a szerződést – és mielőtt elkötelezné magát, kiszámoljuk az összes felmerülő költséget.

A költségek a következőket tartalmazzák:

  • Sikerdíj (csak az ügylet véglegesítése után fizetendő): a vételár 2%-a
  • Ügyvédi költség: a befektetés legfeljebb 1%-a
  • Regisztrációs illeték: a befektetés 4%-a
  • Vásárlási engedélyek, dokumentumok: 200 euró (+áfa)

Ha szeretne előzetes költségbecslést kapni, lépjen kapcsolatba befektetési tanácsadónkkal!

Kiegészítő szolgáltatások ingatlanvásárlók számára:

Ha a Helpersen keresztül vásárol ingatlant, jelentős kedvezményt kap ingatlankezelési csomagjainkból – a részletekért kattintson ide!

Szolgáltatásaink ára a beruházás értékétől, valamint a jogi és az engedélyeztetési eljárás bonyolultságától függ.

Fontos tudnia, hogy addig nem kell semmit sem fizetnie, amíg létre nem jön az ügylet és alá nem írják a szerződést – és mielőtt elkötelezné magát, kiszámoljuk az összes felmerülő költséget.

A költségek a következőket tartalmazzák:

  • Sikerdíj (csak az ügylet véglegesítése után fizetendő): a befektetés 1–3%-a
  • Ügyvédi költség: a befektetés legfeljebb 1%-a
  • Regisztrációs illeték: a befektetés 4%-a
  • Ingatlanvásárlási engedélyek, dokumentumok: 200 euró (+áfa)

Ha szeretne előzetes költségbecslést kapni, lépjen kapcsolatba befektetési tanácsadónkkal!

 

Kezdőcsomag

Ár: 240 euró (+áfa)

A következőket tartalmazza:

  • konzultáció ingatlan-tanácsadónkkal
  • közműszerződések (áram, gáz, telefon, víz) átírása

Kezdőcsomag Plusz

Ár: 420 euró (+áfa)

A következőket tartalmazza:

  • konzultáció ingatlan-tanácsadónkkal
  • közműszerződések (áram, gáz, telefon, víz) átírása
  • kábel- vagy műholdas TV, internet
  • otthonbiztosítás megkötése

Ingatlankezelési csomag

Havi díj: a bérleti díj 12%-a

A következőket tartalmazza:

  • az ingatlan rendszeres ellenőrzése
  • postai küldemények felvétele
  • értesítés, ha valamilyen berendezés elromlik vagy egyéb javítási munkára van szükség
  • a bérlő által fizetendő bérleti díj beszedése
  • számlák kifizetése
  • képviselet a lakógyűlésen
  • általános kapcsolattartás és az ingatlan kulcsainak megőrzése

Turisztikai bérleti csomag 

Havi díj: a teljes bevétel 35%-a

A következőket tartalmazza:

  • 24 órás telefonos és online segítség a vendégek számára
  • hirdetések szövegének, fényképeinek elkészítése, pontos leírás, stb.
  • be- és kijelentkezés lebonyolítása
  • takarítás
  • árképzés (szezon, munkanapok, Forma 1-es futam, stb.)
  • foglalási naptár kezelése
  • kényelmi szolgáltatások
  • „üdvözlőcsomag”
  • magyar mobiltelefonszám a vendégekkel való kapcsolattartáshoz
  • az ingatlan rendszeres karbantartása

Kiegészítő szolgáltatások

Ár: 25 euró/óra (+ áfa)

Olykor szüksége lehet kiegészítő szolgáltatásokra is, melyeket a fenti csomagok nem tartalmaznak. Örömmel segítünk Önnek bármiben – íme néhány további lehetőség:

  • bebútorozás
  • lakberendezés
  • költözés és csomagolás
  • szerelők és más szolgáltatók keresése
  • képviselet a lakógyűlésen

Kedvezmények és különleges ajánlatok:
Ha a Helpersen keresztül vásárol ingatlant, a Kezdőcsomagot ingyen kapja meg!

Contact Us