Áraink

A Helpers Hungary átfogó, teljes körű szolgáltatást biztosít az üzleti és a bevándorlással kapcsolatos szolgáltatások területén. Ezek többségét logikusan összeállított csomagokban áruljuk, melyek ára lefed mindent, amire egy üzletembernek szüksége lehet, ha Magyarországon akarja megvalósítani céljait.

A cégalapítási, illetve az üzleti célú tartózkodási engedélyes és a letelepedési államkötvényes csomagot, a fordítási listaárainkat, valamint az asszisztencia-óradíjunkat mind úgy alakítottuk ki, hogy elérhető áron is költséghatékonyak legyenek, miközben lehetővé teszik, hogy magas színvonalú szolgáltatást biztosítsunk. Tekintse át az alábbi ártáblázatokat, és kérjen tőlünk az Ön igényeihez szabott árajánlatot!

Üzleti szolgáltatások

Válassza az üzleti céljainak és jelenlegi helyzetének leginkább megfelelő cégalapítási csomagot! Minden ajánlatunk tartalmaz minden, az alapításkor kötelező elemet, így nem kell rejtett költségektől tartania.

Egyszerű cégalapítás: 1190 euró (+áfa)

*Ez a lehetőség csak akkor választható, ha a cég rendelkezésére áll egy saját székhelycím és az ügyvezető el tudja olvasni a cég részére érkező magyar nyelvű hivatalos dokumentumokat.

  • cégalapítás (bejegyzés személyesen vagy meghatalmazással)
  • regisztrációs illeték
  • helyi és EU-s adószám
  • bankszámlanyitás
  • dokumentáció angol és magyar nyelven
  • induló könyvelés (kötelező regisztráció a hatóságoknál)
  • adóazonosító jel és TB-szám az ügyvezetőnek
  • kamarai regisztráció (és az első éves tagdíj)

Cégalapítás + székhelyszolgáltatás: 1590 euró (+áfa)

*Ez a lehetőség csak akkor választható, ha az ügyvezető el tudja olvasni a cég részére érkező magyar nyelvű hivatalos dokumentumokat.

Az egyszerű cégalapítási csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • székhelycím egy évre (Budapest központjában, a parlament közelében)
  • levéltovábbítás egy évre: átvesszük a beérkező leveleket és továbbítjuk őket egy Ön által megjelölt címre

Regisztráció az aláírást követően akár 2-3 munkanapon belül

Cégalapítás + virtuális iroda: 1990 euró (+áfa)

A cégalapítás + székhelyszolgáltatás csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • Átfogó levéltovábbítás és postakezelés egy évre: átvesszük és felbontjuk a beérkező leveleket, majd szükség szerint továbbítjuk a cég könyvelőjének vagy a cégvezetőnek, adott esetben kiegészítve egy angol nyelvű összefoglalóval, mely a további intézkedésre vonatkozó instrukciókat is tartalmazza.

Ez a csomag olyan, külföldi cégtulajdonosok számára ideális, akik segítségre szorulnak a helyi hatóságoktól kapott magyar nyelvű dokumentumok értelmezésében és az ezekre való megfelelő reagálásban, ám nem szeretnének asszisztenst alkalmazni kizárólag erre a célra. Kattintson ide, és tudjon meg többet a virtuális iroda előnyeiről!

A könyvelési díjakat a cég üzleti tevékenységének jellege és volumene alapján állapítjuk meg. Csomagjaink ugyanakkor tartalmazzák egy angolul beszélő okleveles könyvelő díját, a cég képviseletét az adóhatóságnál ellenőrzés esetén, valamint az esetleges könyvelési hibákból adódó költségek fedezésére szolgáló felelősségbiztosítás díját. Előfordulhat, hogy bizonyos tevékenységek kockázatosnak minősülnek, ezért ezek könyvelési költsége is magasabb. Ugyanakkor megpróbáljuk a lehető legköltséghatékonyabb megoldást megtalálni ügyfeleink számára, és szívesen dolgozunk együtt az Önök munkatársaival, hogy optimális módon megoszthassuk a terheket.

Kérjen egyedi árajánlatot

Székhely és postakezelési/-továbbítási szolgáltatás:

Standard csomag: 1000 euró/év (+áfa)

Alapvető székhelyszolgáltatásunk tartalmazza a budapesti székhely regisztrációját, a beérkező levelek feldolgozását, adminisztatív támogatást, a könyvelővel való közvetlen kapcsolattartást, illetve szükség esetén rövid angol nyelvű összefoglalók készítését a magyar hivatalos levelek tartalmáról.

Prémium üzleti csomag: 1800 euró/év (+ áfa)

A standard csomag minden szolgáltatása mellett az alábbiakat tartalmazza:

  • Üzleti / hivatalos levelek korlátlan továbbítása külföldi címre
  • Biztonságos és egyszerű online dokumentumtárolás
  • A vállalat logójának megjelenítése a székhelyen
  • Domain-regisztráció a vállalat nevére
  • Levéltovábbítás a cégtulajdonos budapesti magánlakásáról
  • Céges bélyegző a dokumentumok hitelesítéséhez

A csomagokban elérhető szolgáltatások részletes listáját ide kattintva érheti el. Amennyiben érdekelné a Prémium csomag néhány szolgáltatása, de nem mindegyik, kérjen személyre szabott árajánlatot!

Különleges ajánlatunk: fizessen elő két évi székhelyszolgáltatásra bármelyik csomagban, és a második év árából 40% kedvezményt kap!

Ezenfelül további kedvezményt tudunk adni, ha egyszerre több szolgáltatást is megrendel.

A prémium üzleti terv és piackutatási projekt árazása az ügyfél által adott, a kutatási kérdéseket és az üzleti célkitűzéseket tartalmazó lista alapján történik. Tudjuk, hogy egy vállalkozás elindítása rengeteg költséggel jár, sokszor nehéz előteremteni a fedezetet a piaci felmérésre, és nagy a kísértés, hogy ehelyett ingyen kapott vagy az interneten talált információkra alapozzuk a döntéseinket. Tapasztalataink szerint azonban az ilyen „költségcsökkentő” megoldások szinte sosem kifizetődőek, így mindent megteszünk azért, hogy megfelelő formában és áron tudjuk szolgáltatni a szükséges piaci információkat.

Üzleti terv tartózkodási engedélyhez800-1200 euró (+ áfa)

Toborzás és állományba vétel

Minden szolgáltatáscsomag tartalmazza a következőket:

  • Személyügyi tanácsadás (max. 2 óra): munkaköri leírás és fizetési keret meghatározása
  • Pozíció hirdetése (4 héten át a legnagyobb magyar állásközvetítő portálon)
  • Előszűrés és telefonos interjúk: a legjobb jelöltek kiválasztása
  • Munkaszerződés előkészítése
  • Munkavállaló regisztrációja a megfelelő hatóságoknál

Átlátható, átfogó szolgáltatáscsomgaok

  1. Belépő szint: 1200 euró (+áfa)
    Egyszerű asszisztensi pozíciókhoz, melyek nem igényelnek különleges képzettséget, csak angoltudást
  1. Középszint: 1800 euró (+áfa)
    1-5 éves szakmai tapasztalatot és/vagy végzettséget igénylő pozíciókhoz
  1. Vezető szint: 3000 euró (+áfa)
    Menedzseri vagy más senior pozíciókhoz

Személycsere ha a kötelező három hónapos próbaidőn belül a vállalkozó és az alkalmazott útjai elválnak egymástól (közép- és vezetői szintű alkalmazottak esetében): az eredeti ár 50 százaléka

Munkavállalási engedély megszerzése az EU-n kívülről érkező munkavállalók részére (a toborzási szolgáltatással egyszerre megrendelve): 750 euró (+áfa), ami tartalmazza az alkalmazott TAJ-számának és adóazonosító jelének kiváltását is (a szolgáltatás díja más esetben 1100 euró +áfa)

Regisztrációs kártya EU-állampolgár munkavállalók számára: 300 euró (+áfa), ami tartalmazza az alkalmazott regisztrációs kártyájának, TAJ-számának és adóazonosító jelének kiváltását is

Folyamatos HR-tanácsadás: 80 euró (+áfa) /alkalmazott /hó

Ügyfeleink rendelkezésére áll egy gazdaságos, egyszerű árazású szolgáltatáscsomag, mely lefed minden, az alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztrációt. Gondoskodunk a beléptetésről, a kiléptetésről és a bérszámfejtésről, a szabadságolás és a táppénz adminisztrációjáról. Mindezeket akár közvetlenül az alkalmazottal is intézhetjük, így az ügyvezető minden energiájával arra koncentrálhat, hogy a vállalkozást sikerre vigye. A szolgáltatás következőket tartalmazza:

Folyamatos támogatás:
Minden esetben a csomag része

  • Bérek és kapcsolódó járulékok kifizetésének beállítása az internetbankban
  • Szabadságolás adminisztrációja
  • Betegszabadság, táppénz adminisztrációja
  • Havi bérszámfejtés és bérjegyzék elkészítése
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó dokumentumok aláírása a munkáltató nevében (meghatalmazással)

Egyszeri és évenkénti szolgáltatások:
Csak legalább négy főt foglalkozató vállalatok esetében a csomag része, egyébként óradíjas alapon kérhető konzultációs szolgáltatás (óránként EUR 80)

  • Cafeteria-csomag kialakítása (az ügyvezető és a munkatársak tájékoztatása a különféle lehetőségekről, kapcsolódó ügyintézés)
  • HR-tanácsadás (évente 1 óra/fő), konkrét kérdések megvitatására
  • Alkalmazottak jövedelemadó-bevallása
  • Évenként kötelező tűzvédelmi képzés és üzemorvosi vizsgálat megszervezése
  • Éves összesítők elkészítése és kiosztása
  • Szerződésmódosítás (alkalmazottanként évente max. kétszer)
  • Jutalmakkal kapcsolatos dokumentáció (alkalmazottanként évente max. kétszer)
  • Kilépő iratok összeállítása az alkalmazott távozása esetén

Egyéb szolgáltatásaink (pl. HR-tanácsadás, jogi, munkajogi tanácsadás) természetesen a csomagok igénybevétele mellett is elérhetők, óradíjas alapon. Kérjen személyre szabott árajánlatot!

Keresse személyes kapcsolattartóját vagy Nagyné Kása Gabriellát (gabriella@helpers.hu), és kérjen személyre szabott árajánlatot: tegye meg a sikeres vállalkozás felépítéséhez szükséges következő lépést még ma!

Minden szolgáltatásunkat az ügyfeleink igényeire szabjuk, rejtett költségek és szükségtelen extrák nélkül.

Projekt-alapú árazás: egyszeri, jól definiálható megbízásokra (pl. egy engedély beszerzése, üzleti terv előkészítése és megírása, megadott paramétereknek megfelelő partner, beszállító vagy alkalmazott felkutatása, iroda vagy raktár berendezése)

Hosszú távú megbízások: ügyfeleink kétféle árazás közül választhatnak — óradíjas számlázás vagy havidíjas előfizetés (pl. irodai háttérmunka, pénzügyi kontrolling és tervezés, HR tanácsadás, értékesítés vagy ügyfélkapcsolat).

Foglalót tartalmazó szerződések esetében az árainkat a következők szerint alakítjuk ki:

Induló költségek:

  • Irodabérlet: a megfelelő iroda felkutatása, a bérleti szerződés megkötése
  • Iroda berendezése: internet és telefonvonalak telepítése, bútorok és egyéb irodai eszközök megvásárlása és az iroda berendezése, az ingatlanbizotosítás megkötése és a takarítás megszervezése
  • Munkaerő-toborzás: a munkaerő toborzása és felvétele a cég által adott paramétereknek és költségvetésnek megfelelően; munkaszerződések és munkaköri leírások elkészítése

Folyamatos költségek:

  • Irodabérlet, rezsi és karbantartási költségek: bérleti díj plusz a karbantartási és közüzemi költségek
  • Az alkalmazottak bére: az általunk készített bérjegyzék alapján közvetlenül az alkalmazottaknak fizetendő
  • Ellenőrzés és irodai háttérműveletek: a megállapodás alapján a Helpers biztosítja
  • Könyvelés: kötelező minden magyar vállalat számára
  • Adók: egy olajozottan működő beszámolási rendszer alapján a Helpers elvégzi az összes szükséges számítást

Próbaidőszak: Induláskor egy három hónapos próbaidőszakot javaslunk, melynek során intenzívebb ellenőrzést és útmutatást biztosítunk alkalmazottai számára, mely után egyeztetünk, és áttérünk a rutinszerű együttműködésre.

Bevándorlás

Üzleti célú bevándorlás: tartózkodási engedély megszerzése cégalapítással

Standard csomag: 3990 euró (+áfa)

A szolgáltatás az alábbiakat tartalmazza:

  • cégalapítás (bankszámlanyitás, adószám)
  • székhelycím levéltovábbítással és -feldolgozással egy évre
  • üzleti terv készítése, ami a tartózkodási engedélyhez szükséges
  • adóazonosító jel és TAJ-szám a vállalat ügyvezetőjének
  • tartózkodási engedély ügyintézése (konzultáció és papírmunka)
  • meghívólevél (a Helpers nevében)

Prémium csomag: 9990 euró (+áfa)

A standard csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • első éves könyvelés – 3 bankszámla kezelésével, havi 20 számla kibocsátásával, bérszámfejtéssel 2 alkalmazott számára
  • irodakeresés – megkeressük az ideális helyszínt irodája számára, ahol az alkalmazottak működtethetik a vállalkozást

Kiegészítő szolgáltatások:

  • családegyesítés, vagyis tartózkodási engedély a családtagok számára: 600 euró (+áfa) / fő
  • munkavállalási és tartózkodási engedély további ügyvezetőknek és munkavállalóknak: 900 euró (+áfa) / fő
  • VIP személyi asszisztencia sofőrrel és kísérővel: napi 250 eurótól (+áfa)

Tartózkodási engedély meghosszabbítása

  • Engedélyhosszabbítási csomag az elsődleges kérelmező számára: 1600 euró (+áfa), ami tartalmazza az üzleti terv frissítését is
  • Engedélyhosszabbítás a házastárs számára: 600 euró (+áfa)
  • Engedélyhosszabbítás kiskorú gyermek számára: 300 euró (+áfa)

Írja meg, mire van szüksége, és kérjen teljes körű árajánlatot!

Befektetés (öt év után visszajár): 300.000 euró
Egyszeri eljárási díj az egész családnak: 60.000 euró

Különböző finanszírozási lehetőségek is rendelkezésére állnak – beszéljen valamelyik tanácsadónkkal!

A Helpers exkluzív ajánlata: az eljárási díjért cserébe ügyfeleink nemcsak a befektetés megvalósításához kötelező jogi és pénzügyi asszisztenciát kapják meg, hanem az eljárás minden lépése során elsőrangú kiszolgálásra és támogatásra számíthatnak, ami magában foglalja a bevándorlási tanácsadást, személyi asszisztenciát, sofőrszolgálatot, és még sok minden mást!

A programot egyelőre felfüggesztették. A legfrissebb információkért figyelje ezt az oldalt, vagy keresse fel a NewResidency.com oldalt, ahol az európai tartózkodási engedély megszerzésének egyéb lehetőségei felől tájékozódhat!

EU-s állampolgároknak

Regisztrációs kártya: 300 euró (+áfa)

Nem EU-s állampolgároknak

Tartózkodási engedély keresőtevékenységgel (magyar vállalkozások ügyvezetői számára, üzleti tervvel kiegészítve): 3000 euró (+áfa)
Munkavállalási és tartózkodási engedély (csak alkalmazottaknak): 900 euró (+áfa)
Tartózkodási engedély / Hosszú távú vízum (nem keresőtevékenységre): 900 euró (+áfa)
Családtagoknak: 600 euró (+áfa) / fő

Tartózkodási kártya magyar vagy EU-s állampolgárok családtagjainak: 600-900 euró (+ áfa)
Letelepedési kártya magyar vagy EU-s állampolgárok családtagjainak: 500 euró (+áfa)

Nemzeti letelepedési engedély: 1290 euró (+áfa)

Kiegészítő szolgáltatások

TAJ-kártya: 100 euró (+áfa)
Adóazonosító: 100 euró (+áfa)
Jogosítvány honosítása
: 300 euró (+áfa) (+a hiteles fordítás költsége)

A fenti dokumentumok többségével kapcsolatos ügyintézés szolgáltatáscsomagokban is elérhető. Ide kattintva  többet is megtudhat a vállalkozás működtetése révén megszerezhető tartózkodási engedélyről (üzleti célú bevándorlás).

Munkavállalási és tartózkodási engedély*: 900 euró (+áfa)
TAJ-kártya: 100 euró (+áfa)
Adóazonosító: 100 euró (+áfa)
Bankszámlanyitás (lakossági): 200 euró (+áfa)

* 2014 januárjától kezdődően a korábbi munkavállalási és tartózkodási engedély egyetlen engedélyben egyesül. Ennek megfelelően azon külföldieknek, akik keresőtevékenység céljából érkeznek Magyarországra, csak egy eljárást kell végigcsinálniuk.

Magyar állampolgárság (teljeskörű szolgáltatás): 800–1500 euró (+áfa)

Minden ügyfelünknek személyre szabott árajánlatot adunk attól függően, mennyi munkát igényel az állampolgársági kérelem beadásának előkészítése.

Ennek egyes részei önállóan, óradíjas vagy projekt-alapon is elérhetők.

  • Jogosultság megállapítása, tanácsadás
  • Magyar felmenők felkutatása, vonatkozó dokumentáció beszerzése
  • Magyar nyelvi felkészítés

Lépjen velünk kapcsolatba, és mondjon el minél többet a helyzetéről, hogy együtt megtalálhassuk az Önnek leginkább megfelelő megoldást!

Tartózkodásiengedély-kérelem Európán kívülről érkezőknek; családegyesítés; diákvízum: 600 euró (+áfa) / fő

Adóazonosító: 100 euró (+áfa)

TAJ-szám: 100 euró (+áfa)

Ha valaki az egész családjával egyszerre folyamodik tartózkodási engedélyért, jelentős kedvezményt tudunk biztosítani.
Ide kattintva tájékozódhat különféle tartózkodási engedélyes csomagjainkról, itt pedig a személyi asszisztenciáról tudhat meg többet.

Ha részletesen leírja, pontosan milyen típusú asszisztenciára lenne szüksége, mindent megteszünk, hogy megtaláljuk az Önnek leginkább megfelelő megoldást, legyen ez pár órás feladat, heti vagy havi rendszerességű munka, vagy egyedi projekt.
Személyi asszisztencia szolgáltatásunk alapdíja 25 euró/óra (+áfa), és a következő kedvezményes csomagokban vásárolható meg:

Feltöltős óracsomagok:

10 óra – két hónapig felhasználható: 225 euró (+áfa)
20 óra – négy hónapig felhasználható: 425 euró (+áfa)
30 óra – hat hónapig felhasználható: 600 euró (+áfa)

Az egyszeri felhasználás minimuma egy óra, és kérjük, hogy minimum 48 órával a feladat kezdete előtt értesítsen minket!

Alkalmi óracsomagok:

3 óra: 75 euró (+áfa)
5 óra: 120 euró (+áfa)
10 óra: 200 euró (+áfa)

Ezeket a csomagokat egy nap alatt lehet felhasználni, és 24 órával előre várjuk az instrukciókat.

Speciális (pl. jogi vagy pénzügyi) szaktudást vagy szaktolmácsot igénylő feladatok: a feladattól függően, 40–80 euró/óra (+áfa). Kérjük, mindig írja le, pontosan mire van szüksége!

Sofőr és asszisztens: naponta 250 euró (+áfa) (az autót mi biztosítjuk, nem kell külön bérelni)

Befektetési lehetőségek

Befektetés: legalább két ingatlan megvásárlása, összesen 200.000 euró értékben

Cégalapítás, az első évben ügyintézés, jogi és személyi asszinsztencia a Helpers munkatársaitól: a vételár 10%-a

A szolgáltatás az alábbiakat tartalmazza:

  • Cégalapítás, kamarai rgisztráció, vállalati bankszámlanyitás
  • Könyvelés, székhelyszolgáltatás és levéltovábbítás egy évre
  • Összeállítunk egy pontos üzleti tervet
  • Megkeressük a legmegfelelőbb ingatlanokat
  • Átfogó jogi asszisztencia az ingatlanvásárláshoz
  • Tartózkodásiengedély-ügyintézés Önnek és családjának

Franchise-szolgáltatásunkat egyaránt igénybe vehetik a Helpers meglévő ügyfelei, akik a mi segítségünkkel vezetik vállalkozásukat, valamint olyan új ügyfelek, akik jól jövedelmező üzleti lehetőséget keresnek. Az árképzésünket úgy igazítottuk, hogy mindkét ügyfélkör igényeinek megfeleljen, így minél kisebb kockázattal tudjanak minél többet kihozni a rendelkezésükre álló költségvetésből.

Első lépés: a franchise kiválasztása

Ár: 6000 euró (+áfa)

Előzetes konzultáció

Ár: 1000 euró (+áfa)

A következőket tartalmazza:

  • konzultáció befektetési tanácsadónkkal
  • hozzáférés a legfrissebb franchise-portfólióhoz
  • üzleti és pénzügyi információ a franchise-lehetőségekről
  • részletes információ 2 kiválasztott franchise-ról

Különleges ajánlatunk:
Cégalapítás és franchise-csomag – 1000 euró megtakarítás
Ha a Helpers cégalapítási szolgáltatása segítségével alapít új magyarországi vállalatot, az előzetes franchise-konzultáció ingyenes.

Megvalósíthatósági tanulmány és induló üzleti terv

Ár: 5000 euró (+áfa)

A következőket tartalmazza:

  • előzetes tárgyalás egy franchise-tulajdonossal
  • szándéknyilatkozat aláírása
  • piackutatáson alapuló megvalósíthatósági tanulmány
  • előzetes üzleti terv bemutatása ahhoz a döntéshez, hogy az üzleti elképzelés megvalósítható-e vagy esetleg nem életképes

Mérföldkő: döntés a részletes üzleti tervezésről, helyszín kiválasztása, tárgyalások lefolytatása / jogi kérdések tisztázása 

Különleges ajánlatunk:
Franchise- és üzleti célú bevándorlási csomag – 2500 euró megtakarítás

Vásároljon a Helpersen keresztül franchise-t, és mi ingyenesen elintézzük az Ön és a családja tartózkodási engedélyével kapcsolatos ügyeket!
A kedvezményt azon ügyfeleink vehetik igénybe, akik a Helpers segítségével alapították és irányítják magyarországi vállalkozásukat.

2. lépés: Részletes üzleti tervezés, egyeztetés és a dokumentumok aláírása

Ár: 8000–25.000 euró (+áfa); a befektetési kategóriától függően

A következőket tartalmazza:

  • tárgyalás a franchise tulajdonosával a feltételekről
  • a franchise-szerződés véglegesítése jogi szakértői csoportunk segítségével
  • a végleges üzleti terv elkészítése részletes pénzügyi adatokkal
  • a vállalkozás megfelelő helyszínének kiválasztása és a bérleti szerződés megkötése
  • a helyi ügyvezető igazgató kiválasztása
  • segítségnyújtás a szerződés megkötéséhez és a beszámolási rendszer kidolgozásához

Üzleti vagy lakóingatlan

Ha a Helpersen keresztül vásárol lakást vagy házat, esetleg üzleti ingatlant, csak a sikerdíjat (és a kötelező, pl. ügyvédi és adminisztratív költségeket) kell megfizetnie.

A költségek a következőket tartalmazzák:

  • Sikerdíj lakóingatlan esetében (csak az ügylet véglegesítése után fizetendő): a vételár 2%-a
  • Sikerdíj üzleti ingatlan esetében (csak az ügylet véglegesítése után fizetendő): a befektetés 1–3%-a
  • Ügyvédi költség: a befektetés legfeljebb 1%-a
  • Regisztrációs illeték: a befektetés 4%-a
  • Vásárlási engedélyek, dokumentumok: 200 euró (+áfa)

Ingatlankezelés

Akár kiadná magyarországi lakóingatlanát (hoszú vagy rövid távra), akár saját maga használná, amikor itt tartózkodik, ingatlankezelési szolgáltatásunk biztosítja, hogy minden a legnagyobb rendben legyen a ház körül.

Kezdőcsomag

Ár: 240 euró (+áfa)

A következőket tartalmazza:

  • konzultáció ingatlan-tanácsadónkkal
  • közműszerződések (áram, gáz, telefon, víz) átírása

Ha a Helpersen keresztül vásárol ingatlant, a Kezdőcsomagot ingyen kapja meg!

Kezdőcsomag Plusz

Ár: 420 euró (+áfa)

A következőket tartalmazza:

  • konzultáció ingatlan-tanácsadónkkal
  • közműszerződések (áram, gáz, telefon, víz) átírása
  • kábel- vagy műholdas TV, internet
  • otthonbiztosítás megkötése

Ingatlankezelési csomag

Havi díj: a bérleti díj 12%-a

A következőket tartalmazza:

  • az ingatlan rendszeres ellenőrzése
  • postai küldemények felvétele
  • értesítés, ha valamilyen berendezés elromlik vagy egyéb javítási munkára van szükség
  • a bérlő által fizetendő bérleti díj beszedése
  • számlák kifizetése
  • képviselet a lakógyűlésen
  • általános kapcsolattartás és az ingatlan kulcsainak megőrzése

Turisztikai bérleti csomag 

Havi díj: a teljes bevétel 35%-a

A következőket tartalmazza:

  • 24 órás telefonos és online segítség a vendégek számára
  • hirdetések szövegének, fényképeinek elkészítése, pontos leírás, stb.
  • be- és kijelentkezés lebonyolítása
  • takarítás
  • árképzés (szezon, munkanapok, Forma 1-es futam, stb.)
  • foglalási naptár kezelése
  • kényelmi szolgáltatások
  • „üdvözlőcsomag”
  • magyar mobiltelefonszám a vendégekkel való kapcsolattartáshoz
  • az ingatlan rendszeres karbantartása

Kiegészítő szolgáltatások

Ár: 25 euró/óra (+ áfa)

Olykor szüksége lehet kiegészítő szolgáltatásokra is, melyeket a fenti csomagok nem tartalmaznak. Örömmel segítünk Önnek bármiben – íme néhány további lehetőség:

  • bebútorozás
  • lakberendezés
  • költözés és csomagolás
  • szerelők és más szolgáltatók keresése
  • képviselet a lakógyűlésen

Fontos tudnia, hogy addig nem kell semmit sem fizetnie, amíg létre nem jön az ügylet, és alá nem írják a szerződést – és mielőtt elkötelezné magát, kiszámoljuk az összes felmerülő költséget.

A költségek a következőket tartalmazzák:

  • Sikerdíj (csak az ügylet véglegesítése után fizetendő): a vételár 2%-a
  • Ügyvédi költség: a befektetés legfeljebb 1%-a
  • Regisztrációs illeték: a befektetés 4%-a
  • Vásárlási engedélyek, dokumentumok: 200 euró (+áfa)

Ha szeretne előzetes költségbecslést kapni, lépjen kapcsolatba befektetési tanácsadónkkal!

Kiegészítő szolgáltatások ingatlanvásárlók számára:

Ha a Helpersen keresztül vásárol ingatlant, jelentős kedvezményt kap ingatlankezelési csomagjainkból – a részletekért kattintson ide!

Szolgáltatásaink ára a beruházás értékétől, valamint a jogi és az engedélyeztetési eljárás bonyolultságától függ.

Fontos tudnia, hogy addig nem kell semmit sem fizetnie, amíg létre nem jön az ügylet és alá nem írják a szerződést – és mielőtt elkötelezné magát, kiszámoljuk az összes felmerülő költséget.

A költségek a következőket tartalmazzák:

  • Sikerdíj (csak az ügylet véglegesítése után fizetendő): a befektetés 1–3%-a
  • Ügyvédi költség: a befektetés legfeljebb 1%-a
  • Regisztrációs illeték: a befektetés 4%-a
  • Ingatlanvásárlási engedélyek, dokumentumok: 200 euró (+áfa)

Ha szeretne előzetes költségbecslést kapni, lépjen kapcsolatba befektetési tanácsadónkkal!

 

Kezdőcsomag

Ár: 240 euró (+áfa)

A következőket tartalmazza:

  • konzultáció ingatlan-tanácsadónkkal
  • közműszerződések (áram, gáz, telefon, víz) átírása

Kezdőcsomag Plusz

Ár: 420 euró (+áfa)

A következőket tartalmazza:

  • konzultáció ingatlan-tanácsadónkkal
  • közműszerződések (áram, gáz, telefon, víz) átírása
  • kábel- vagy műholdas TV, internet
  • otthonbiztosítás megkötése

Ingatlankezelési csomag

Havi díj: a bérleti díj 12%-a

A következőket tartalmazza:

  • az ingatlan rendszeres ellenőrzése
  • postai küldemények felvétele
  • értesítés, ha valamilyen berendezés elromlik vagy egyéb javítási munkára van szükség
  • a bérlő által fizetendő bérleti díj beszedése
  • számlák kifizetése
  • képviselet a lakógyűlésen
  • általános kapcsolattartás és az ingatlan kulcsainak megőrzése

Turisztikai bérleti csomag 

Havi díj: a teljes bevétel 35%-a

A következőket tartalmazza:

  • 24 órás telefonos és online segítség a vendégek számára
  • hirdetések szövegének, fényképeinek elkészítése, pontos leírás, stb.
  • be- és kijelentkezés lebonyolítása
  • takarítás
  • árképzés (szezon, munkanapok, Forma 1-es futam, stb.)
  • foglalási naptár kezelése
  • kényelmi szolgáltatások
  • „üdvözlőcsomag”
  • magyar mobiltelefonszám a vendégekkel való kapcsolattartáshoz
  • az ingatlan rendszeres karbantartása

Kiegészítő szolgáltatások

Ár: 25 euró/óra (+ áfa)

Olykor szüksége lehet kiegészítő szolgáltatásokra is, melyeket a fenti csomagok nem tartalmaznak. Örömmel segítünk Önnek bármiben – íme néhány további lehetőség:

  • bebútorozás
  • lakberendezés
  • költözés és csomagolás
  • szerelők és más szolgáltatók keresése
  • képviselet a lakógyűlésen

Kedvezmények és különleges ajánlatok:
Ha a Helpersen keresztül vásárol ingatlant, a Kezdőcsomagot ingyen kapja meg!

Contact Us
  • Adatkezelési nyilatkozat
    Az Önnel való kapcsolattartás és az ajánlattétel során adatait az adatkezelési nyilatkozatunknak megfefelően fogjuk kezelni.
    Szeretnék feliratkozni a hírlevélre, amelyben havonta értesülhetek az engem érdeklő szolgáltatásokkal kapcsolatos hírekről.