Áraink

A Helpers Hungary átfogó, teljes körű szolgáltatást biztosít az üzleti és a bevándorlással kapcsolatos szolgáltatások területén. Ezek többségét logikusan összeállított csomagokban áruljuk, melyek ára lefed mindent, amire egy üzletembernek szüksége lehet, ha Magyarországon akarja megvalósítani céljait.

A cégalapítási, illetve az üzleti célú tartózkodási engedélyes és a letelepedési államkötvényes csomagot, a fordítási listaárainkat, valamint az asszisztencia-óradíjunkat mind úgy alakítottuk ki, hogy elérhető áron is költséghatékonyak legyenek, miközben lehetővé teszik, hogy magas színvonalú szolgáltatást biztosítsunk. Tekintse át az alábbi ártáblázatokat, és kérjen tőlünk az Ön igényeihez szabott árajánlatot!

Do you need help with IMMIGRATION? Please note that due to the recent reopening of the Immigration Office, our response time is longer than usual.
Üzleti szolgáltatások

Válassza az üzleti céljainak és jelenlegi helyzetének leginkább megfelelő cégalapítási csomagot! Minden ajánlatunk tartalmaz minden, az alapításkor kötelező elemet, így nem kell rejtett költségektől tartania. A regisztráció időigénye: az aláírást követően akár 4-5 munkanapon belül

Essential: 1690 euró (+áfa)

*Ez a lehetőség csak akkor választható, ha a cég rendelkezésére áll egy saját székhelycím és az ügyvezető el tudja olvasni a cég részére érkező magyar nyelvű hivatalos dokumentumokat.

  • cégalapítás (bejegyzés személyesen vagy meghatalmazással)
  • regisztráció díja
  • helyi és EU-s adószám
  • asszisztencia a bankszámlanyitáshoz
  • dokumentáció angol és magyar nyelven
  • adóazonosító jel és TB-szám az ügyvezetőnek
  • kamarai regisztráció (és az első éves tagdíj)
  • ügyfélkapu-regisztráció: elkísérjük az ügyvezetőt az okmányirodába, és segítünk elvégezni a regisztrációt az elektronikus ügyintézést lehetővé tévő portálon, ami elengedhetetlen a magyar cég könyveléséhez.

Standard: 2590 euró (+áfa)

Az Essential csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • székhelycím egy évre (Budapest központjában, a parlament közelében)
  • átfogó levéltovábbítás és postakezelés egy évre: átvesszük és felbontjuk a beérkező leveleket, majd szükség szerint továbbítjuk a cég könyvelőjének vagy a cégvezetőnek, adott esetben kiegészítve egy angol nyelvű összefoglalóval, mely a további intézkedésre vonatkozó instrukciókat is tartalmazza

Accounting+: 3890 euró (+áfa)

A standard csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • 6 havi könyvelés: bankszámlakezelés 3 pénznemben, havi max. 20 számla kibocsátása, bérszámfejtés 2 alkalmazott számára

Ez a csomag olyan, külföldi üzletemberek számára ideális, akik az első naptól jó kezekben szeretnék tudni cégük könyvelését. Angolul is jól beszélő könyvelő kollégáink gondoskodnak róla, hogy a vállalat alacsony aktivitás mellett is a jogszabályoknak megfelelő módon végezze üzleti tevékenységét.

Corporate: 3990 euró (+áfa)

A standard csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • leányvállalat vagy fióktelep létesítéséhez szükséges papírmunka
  • 3 óra konzultáció: szabadon választható a következő témákban:
    • jogi kérdések
    • HR és bérszámfejtés
    • adózás
    • könyvelés
    • tartózkodási engedély

Ez a csomag olyan ügyfelek számára ideális, akik a már létező külföldi vállalkozásuk számára akarnak leányvállalatot vagy fiókirodát nyitni Magyarországon, és akik szeretnének alaposabban is megismerkedni a helyi szabályozási környezettel és lehetőségekkel, mielőtt megtennék az első lépést.

Kiegészítő szolgáltatások

Leányvállalat vagy fióktelep alapítása más csomagokban is lehetséges, olyankor azonban a kapcsolódó többletmunkáért 500 eurót számítunk fel (+áfa).

Ha szeretne magyarországi tartózkodási engedélyt szerezni vállalkozás működtetése révén, tekintse meg erre a célra kialakított csomagjainkat itt!

A szolgáltatások összehasonlító táblázatát tartalmazó (angol nyelvű) brosúránkat itt találja.

A könyvelési díjakat a cég üzleti tevékenységének jellege és volumene alapján állapítjuk meg. Csomagjaink ugyanakkor tartalmazzák egy angolul beszélő okleveles könyvelő díját, a cég képviseletét az adóhatóságnál ellenőrzés esetén, valamint az esetleges könyvelési hibákból adódó költségek fedezésére szolgáló felelősségbiztosítás díját. Előfordulhat, hogy bizonyos tevékenységek kockázatosnak minősülnek, ezért ezek könyvelési költsége is magasabb. Ugyanakkor megpróbáljuk a lehető legköltséghatékonyabb megoldást megtalálni ügyfeleink számára, és szívesen dolgozunk együtt az Önök munkatársaival, hogy optimális módon megoszthassuk a terheket.

Kérjen egyedi árajánlatot

Székhely és postakezelési/-továbbítási szolgáltatás

Virtuális iroda szolgáltatásunk minden szükségletét kielégíti egy olyan, külföldi tulajdonú vállalkozásnak, amely (egyelőre) nem akar külön alkalmazottat felvenni a hivatalos levelek kezelésére. A szolgáltatás a következőket tartalmazza:

  • székhely Budapest szívében
  • bejövő levelek fogadása és regisztrálása
  • korlátlan szkennelés és továbbítás e-mailben
  • közvetlen levéltovábbítás a könyvelőnek
  • angol nyelvű összefoglalók szükség szerint
  • levélszemét biztonságos kezelése

Szolgáltatásunkat megrendelheti akár egy hónapra vagy két évre – minél hosszabb időre kéri, annál alacsonyabb a havi ár. Az első év után 20% kedvezményt adunk

Egyszeri szolgáltatás / Első év:

  • 1 hónap: 150 euró (+áfa)
  • 3 hónap: 400 euró (+áfa)
  • 6 hónap: 750 euró (+áfa)
  • 1 év: 1200 euró (+áfa)
  • 2 év: 2000 euró (+áfa)

A második évtől kezdve:

  • 1 hónap: 120 euró (+áfa)
  • 3 hónap: 320 euró (+áfa)
  • 6 hónap: 600 euró (+áfa)
  • 1 év: 960 euró (+áfa)
  • 2 év: 1600 euró (+áfa)

Az árak összehasonlító táblázatát tartalmazó (angol nyelvű) brosúránkat itt találja.

A prémium üzleti terv és piackutatási projekt árazása az ügyfél által adott, a kutatási kérdéseket és az üzleti célkitűzéseket tartalmazó lista alapján történik. Tudjuk, hogy egy vállalkozás elindítása rengeteg költséggel jár, sokszor nehéz előteremteni a fedezetet a piaci felmérésre, és nagy a kísértés, hogy ehelyett ingyen kapott vagy az interneten talált információkra alapozzuk a döntéseinket. Tapasztalataink szerint azonban az ilyen „költségcsökkentő” megoldások szinte sosem kifizetődőek, így mindent megteszünk azért, hogy megfelelő formában és áron tudjuk szolgáltatni a szükséges piaci információkat.

Üzleti terv tartózkodási engedélyhez800-1200 euró (+ áfa)

Az alábbi lista csak a leggyakrabban keresett szolgáltatásinkat tartalmazza. Ha nem találja, amit keres, akkor is lépjen velünk kapcsolatba bátran, és mondja el, mire van szüksége!

Cégmódosítás: 1500 euró (+áfa)

Piackutatás vagy partnerkeresés: akár már 1500 eurótól (+áfa)

Ingatlankeresés (iroda, raktár): egyedi árazás, kérjen árajánlatot!

Hitelesítés

  • Cégkivonat: 100 euró (magyar) / 150 euró (angol) (+áfa)
  • Pecsét: 120 eurótól (+áfa)
  • Apostille: 150 euró (+áfa)
  • Kereskedelmi számla: 120 euró (+áfa)
  • Származási bizonyítvány: 200 euró (+áfa)

Üzleti tanácsadás, asszisztencia, képviselet

  • Adótanácsadás: 120 euró (+áfa) / óra (legalább 2 óra)
  • Vámkezelés: egyedi árazás, kérjen árajánlatot!
  • Ügyfélkapu-regisztráció: 200 euró (+áfa)
  • Védjegy bejegyzése: 1000 euró (Magyarország) / 2000 euró (EU) (+áfa)

Toborzás és állományba vétel

Minden szolgáltatáscsomag tartalmazza a következőket:

  • Személyügyi tanácsadás (max. 2 óra): munkaköri leírás és fizetési keret meghatározása
  • Pozíció hirdetése (4 héten át a legnagyobb magyar állásközvetítő portálon)
  • Előszűrés és telefonos interjúk: a legjobb jelöltek kiválasztása
  • Munkaszerződés előkészítése
  • Munkavállaló regisztrációja a megfelelő hatóságoknál

Átlátható, átfogó szolgáltatáscsomgaok

  1. Belépő szint: 1200 euró (+áfa)
    Egyszerű asszisztensi pozíciókhoz, melyek nem igényelnek különleges képzettséget, csak angoltudást
  1. Középszint: 1800 euró (+áfa)
    1-5 éves szakmai tapasztalatot és/vagy végzettséget igénylő pozíciókhoz
  1. Vezető szint: 3000 euró (+áfa)
    Menedzseri vagy más senior pozíciókhoz

Személycsere ha a kötelező három hónapos próbaidőn belül a vállalkozó és az alkalmazott útjai elválnak egymástól (közép- és vezetői szintű alkalmazottak esetében): az eredeti ár 50 százaléka

Munkavállalási engedély megszerzése az EU-n kívülről érkező munkavállalók részére (a toborzási szolgáltatással egyszerre megrendelve): 750 euró (+áfa), ami tartalmazza az alkalmazott TAJ-számának és adóazonosító jelének kiváltását is (a szolgáltatás díja más esetben 1200 euró +áfa)

Regisztrációs kártya EU-állampolgár munkavállalók számára: 300 euró (+áfa), ami tartalmazza az alkalmazott regisztrációs kártyájának, TAJ-számának és adóazonosító jelének kiváltását is

Folyamatos HR-tanácsadás: akár 80 euró (+áfa) /alkalmazott /hó

Ügyfeleink rendelkezésére áll egy gazdaságos, egyszerű árazású szolgáltatáscsomag, mely lefed minden, az alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztrációt. Gondoskodunk a beléptetésről, a kiléptetésről és a bérszámfejtésről, a szabadságolás és a táppénz adminisztrációjáról. Mindezeket akár közvetlenül az alkalmazottal is intézhetjük, így az ügyvezető minden energiájával arra koncentrálhat, hogy a vállalkozást sikerre vigye. A szolgáltatás következőket tartalmazza:

Folyamatos támogatás:
Minden esetben a csomag része

  • Bérek és kapcsolódó járulékok kifizetésének beállítása az internetbankban
  • Szabadságolás adminisztrációja
  • Betegszabadság, táppénz adminisztrációja
  • Havi bérszámfejtés és bérjegyzék elkészítése
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó dokumentumok aláírása a munkáltató nevében (meghatalmazással)

Egyszeri és évenkénti szolgáltatások:
Csak legalább négy főt foglalkozató vállalatok esetében a csomag része, egyébként óradíjas alapon kérhető konzultációs szolgáltatás (óránként EUR 80)

  • Cafeteria-csomag kialakítása (az ügyvezető és a munkatársak tájékoztatása a különféle lehetőségekről, kapcsolódó ügyintézés)
  • HR-tanácsadás (évente 1 óra/fő), konkrét kérdések megvitatására
  • Alkalmazottak jövedelemadó-bevallása
  • Évenként kötelező tűzvédelmi képzés és üzemorvosi vizsgálat megszervezése
  • Éves összesítők elkészítése és kiosztása
  • Szerződésmódosítás (alkalmazottanként évente max. kétszer)
  • Jutalmakkal kapcsolatos dokumentáció (alkalmazottanként évente max. kétszer)
  • Kilépő iratok összeállítása az alkalmazott távozása esetén

Egyéb szolgáltatásaink (pl. HR-tanácsadás, jogi, munkajogi tanácsadás) természetesen a csomagok igénybevétele mellett is elérhetők, óradíjas alapon. Kérjen személyre szabott árajánlatot!

Keresse személyes kapcsolattartóját és kérjen személyre szabott árajánlatot: tegye meg a sikeres vállalkozás felépítéséhez szükséges következő lépést még ma!

Bevándorlás

Üzleti célú bevándorlás: tartózkodási engedély megszerzése cégalapítással

Válassza az üzleti céljainak és jelenlegi helyzetének leginkább megfelelő csomagot! Minden ajánlatunk tartalmaz minden kötelező elemet, így nem kell rejtett költségektől tartania.

Starter: 4390 euró (+áfa)

A szolgáltatás az alábbiakat tartalmazza:

  • cégalapítás (bankszámlanyitás, adószám)
  • székhelycím levéltovábbítással és -feldolgozással egy évre
  • üzleti terv készítése, ami a tartózkodási engedélyhez szükséges
  • adóazonosító jel és TAJ-szám a vállalat ügyvezetőjének
  • tartózkodási engedély ügyintézése (konzultáció és papírmunka)
  • meghívólevél (a Helpers nevében)

Basic: 5290 euró (+áfa)

A Starter csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • könyvelés az első hat hónapban: bankszámlakezelés 3 pénznemben, havi max. 20 számla kibocsátása, bérszámfejtés 2 alkalmazott számára

Advanced: 7190 euró (+áfa)

A Basic csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • 6 havi irodahasználat: munkaállomás egy teljeskörűen felszerelt coworking irodában, mely bármikor használható, egy vendég szabadon bevihető, 11 főig tárgyaló bérelhető.
  • családegyesítés: tartózkodási engedély nemcsak az ügyvezetőnek, hanem két családtagjának is (ez lehet házastárs vagy kiskorú gyermek)

Premium: 9990 euró (+áfa)

Az Advanced csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:

  • 12 havi irodahasználat: 12 havi rodahasználat – munkaállomás egy teljeskörűen felszerelt coworking irodában, mely bármikor használható; egy vendég szabadon bevihető, 11 főig tárgyaló bérelhető.
  • családegyesítés: tartózkodási engedély nemcsak az ügyvezetőnek, hanem házastársának és minden kiskorú gyermekének.
  • vállalkozástámogatás: személyre szabott asszisztencia a vállalkozás beindításához, hogy az új környezetben is könnyen menjen a kapcsolatépítés, hamarabb átlássa a piacot, és megtalálja, amire szüksége van.

A csomagok összehasonlító táblázatát tartalmazó (angol nyelvű) brosúránkat itt találja.

Kiegészítő szolgáltatások:

  • tartózkodási engedély családegyesítéssel: 1000 euró (+áfa) / fő (+a hiteles fordítások költsége)
  • munkavállalási engedély további ügyvezetőknek és munkavállalóknak: 1200 euró (+áfa) / fő (+a hiteles fordítások költsége)
  • VIP személyi asszisztencia sofőrrel és kísérővel: napi 250 eurótól (+áfa)

Tartózkodási engedély meghosszabbítása

  • Engedélyhosszabbítási csomag az elsődleges kérelmező számára (ha a Helpers intézte az előző engedélyt): 2500 euró (+áfa), ami tartalmazza az üzleti terv frissítését is
  • Engedélyhosszabbítási csomag az elsődleges kérelmező számára (ha NEM a Helpers intézte az előző engedélyt): 3000 euró (+áfa), ami tartalmazza az üzleti terv frissítését is
  • Engedélyhosszabbítás a családtagoknak: 1000 euró (+áfa) / fő

Írja meg, mire van szüksége, és kérjen teljes körű árajánlatot!

Ugyan nem tudunk minden esetben segíteni, ez ne tartsa vissza, és kérjen árajánlatot! Lehetséges, hogy a kért szolgáltatást nem mi magunk fogjuk megvalósítani, hanem valamelyik régi, jól ismert partnerünk, aki ugyanolyan elkötelezett a minőségi szolgáltatás iránt, mint mi a Helpersnél. Emiatt az itt feltüntetett árak csak irányadó árak.

Bevándorlási tanácsadás: 120 euró / óra (+áfa). A tanácsadás során szakértő kollégánkkal egyeztethet arról, mit szeretne és mik a lehetőségei. Egy alkalom nagyjából egy órát vesz igénybe, és ha később a mi segítségünkkel kíván tartózkodási engedélyt szerezni, a tanácsadás díját levonjuk a szolgáltatásunk árából.

EU-s állampolgároknak

Regisztrációs kártya és lakcímkártya EGT-állampolgároknak: 600 euró (+áfa) / fő

Nem EU-s állampolgároknak

Tartózkodási engedély keresőtevékenységgel (magyar vállalkozások ügyvezetői számára, üzleti tervvel kiegészítve): 3000 euró (+áfa)
Munkavállalási és tartózkodási engedély további ügyvezetőknek és munkavállalóknak: 1200 euró (+áfa) / fő (+a hiteles fordítások költsége)

Egyéb célú tartózkodási engedély: 1000 euró
(+áfa) / fő

Tartózkodási engedély és lakcímkártya EU-s állampolgár harmadik országbeli családtagjának (5 évre): 1000 euró (+áfa) / fő (+a hiteles fordítások költsége)

Tartózkodási engedély családegyesítéssel: 1000 euró (+áfa) / fő (+a hiteles fordítások költsége)

Fehér kártya: 1000 euró / fő (+áfa)

Nemzeti letelepedési engedély: 1500 euró (+áfa) / fő

A fenti dokumentumok többségével kapcsolatos ügyintézés szolgáltatáscsomagokban is elérhető. Ide kattintva  többet is megtudhat a vállalkozás működtetése révén megszerezhető tartózkodási engedélyről (üzleti célú bevándorlás).

Munkavállalási és tartózkodási engedély*: 1200 euró (+áfa) (+a hiteles fordítás költsége)
Vállalaton belüli áthelyezés: 1200 euró (+áfa) (+a hiteles fordítás költsége)

* 2014 januárjától kezdődően a korábbi munkavállalási és tartózkodási engedély egyetlen engedélyben egyesül. Ennek megfelelően azon külföldieknek, akik keresőtevékenység céljából érkeznek Magyarországra, csak egy eljárást kell végigcsinálniuk.

Ugyan nem tudunk minden esetben segíteni, ez ne tartsa vissza, és kérjen árajánlatot! Lehetséges, hogy a kért szolgáltatást nem mi magunk fogjuk megvalósítani, hanem valamelyik régi, jól ismert partnerünk, aki ugyanolyan elkötelezett a minőségi szolgáltatás iránt, mint mi a Helpersnél. Emiatt az itt feltüntetett árak csak irányadó árak.

Tartózkodásiengedély-kérelem Európán kívülről érkezőknek, családegyesítés: 1000 euró (+áfa) / fő (+a hiteles fordítás költsége)

Ha valaki az egész családjával egyszerre folyamodik tartózkodási engedélyért, jelentős kedvezményt tudunk biztosítani.
Ide kattintva tájékozódhat különféle tartózkodási engedélyes csomagjainkról.

Konzultáció az állampolgársági jogosultságról: 200 USA dollár (+áfa). Későbbi megrendelés esetén beleszámít a teljeskörű szolgáltatás díjába.

Ellenőrizzük, felmenői alapján jogosult-e a magyar állampolgárságra, illetve hogy a rendelkezésére álló iratok elegendőek-e a kérelem beadásához. Ha kiderül, hogy családfakutatásra is szüksége van, a konzultáció díja lefedi az előzetes ellenőrzés költségeit is. Ha mégsem jogosult a magyar állampolgárság megszerzésére, céljai függvényében más lehetőségeket is a figyelmébe ajánlhatunk. A magyarországi tartózkodási engedély megszerzése például hasonló előnyöket kínál, de mások a követelményei.

Családfakutatás és/vagy bizonyító erejű dokumentumok beszerzése (szükség esetén): egyedi díjszabás 1490 USA dollártól (+áfa)

Ha nincs birtokában a szükséges információnak vagy dokumentumoknak, elvégezzük a szükséges családfakutatást (akár Magyarországon, akár korábbi magyar területeken, tehát a környező országokban), és beszerezzük a szükséges iratokat. Hogy kiderüljön, érdemes-e megrendelnie ezt a szolgáltatást, előzetes kutatást végzünk, melynek költségeit az állampolgársági konzultáció díja tartalmazza.

Magyar állampolgársági kérelem benyújtása (teljeskörű szolgáltatás): egyéni árazás 2600 USA dollártól (+áfa)

Ellenőrizzük, felmenői alapján jogosult-e a magyar állampolgárságra, illetve hogy a rendelkezésére álló iratok elegendőek-e a kérelem beadásához. Ha kiderül, hogy családfakutatásra is szüksége van, a konzultáció díja lefedi az előzetes ellenőrzés költségeit is. Felmérjük, magyar nyelvtudása elegendő-e a állampolgársági interjúhoz, és hogy ennek fényében szüksége van-e nyelvi felkészítésre. Összeállítjuk a kérelemhez szükséges beadványt (vagyis azt a pakkot, amit be kell majd nyújtania a jelentkezéskor), és segítünk eldönteni, hol adja be a kérelmet, valamint abban, hogyan foglaljon időpont. Teljeskörű támogatást biztosítunk az első lépéstől egészen az állampolgárság megszerzéséig.

Magyar nyelvoktatás (személyesen vagy online), mely kifejezetten a konzullal való beszélgetésre készít fel

A velünk dolgozó nyelvtanárok pontosan tudják, mennyire kell tudni magyarul az állampolgárság kérelmezéséhez, és ennek fényében kínálnak testre szabott nyelvórákat akár személyesen, akár online. (Általában 25 óra elég a megfelelő nyelvtudás elsajátításához.)

Adótanácsadás: óradíjas alapon, óránként 120 USA dollár (+áfa)

Beszéljen egy adószakértővel, és derítse ki időben, lesz-e adófizetési kötelezettsége Magyarországon! (Ez különösen akkor ajánlott, ha szándékában áll Magyarországra költözni.)

Ha már tudja, mire van szüksége, lépjen tovább a megrendelőlapra!

Megrendelés

Azok a befektetők, akik szeretnének 10 éves tartózkodási engedélyt szerezni saját maguk és családtagjaik számára a magyar aranyvízum program keretében, három lehetőség közül választhatnak – attól függetlenül, hogy szeretnének-e ténylegesen Magyarországra költözni.

Befektetési jegy: 250.000 euró

Befektetési jegyek vásárlása egy, az MNB által nyilvántartásba vett, magyar ingatlanalaptól

Ingatlan: 500.000 euró

Lakóingatlan vásárlása Magyarország területén

Adomány: 1.000.000 euró

Anyagi támogatás egy erre a célra kijelölt felsőoktatási vagy kulturális intézmény részére

Eljárási díj: Hamarosan

A korábbi, 2017-ben lezárult letelepedési államkötvényes programban való részvétel egyik feltétele egy előre megszabott eljárási díj megfizetése volt. Arra számítunk, hogy a mostani program esetében is lesz ilyen díj. Amint ez kiderül, frissítjük az oldalt.

Befektetési lehetőségek

Az új magyar befektetés alapú bevándorlási program várhatóan 2024 folyamán kerül bevezetésre (a pontos dátum még nem ismert).

A kormány nemrég közzétett törvényjavaslata alapján egy új „aranyvízum” bevezetését tervezik Magyarországon, amelyre a javaslatban vendégbefektetői tartózkodási engedélyként hivatkoznak, és amely bevezetése esetén a legújabb és legvonzóbb ilyen program lesz az Európai Unióban.

Mi várható a legújabb európai befektetés alapú bevándorlási programtól?

A befektetők a következő lehetőségek közül választhatnak:

  • 250.000 euró: befektetési jegy vásárlása egy MNB által nyilvántartásba vett, magyar ingatlanalaptól
  • 500.000 euró: lakóingatlan vásárlása Magyarország területén
  • 1 millió euró: pénzbeli adomány egy kijelölt művészeti vagy felsőoktatási intézmény számára

A befektető és családtagjai bármelyik lehetőség választása esetén jogosulttá válnak arra, hogy magyar tartózkodási engedélyt szerezzenek, mely 10 évig lesz érvényes, és akkor is megújítható, ha időközben csak keveset tartózkodnak ténylegesen Magyarországon.

Befektetés: legalább két ingatlan megvásárlása, összesen 240.000 euró értékben

Cégalapítás, az első évben ügyintézés, jogi és személyi asszinsztencia a Helpers munkatársaitól: 20.000 euró.
A szolgáltatás az alábbiakat tartalmazza:

  • Cégalapítás, kamarai rgisztráció, vállalati bankszámlanyitás
  • Könyvelés, székhelyszolgáltatás és levéltovábbítás egy évre
  • Összeállítunk egy pontos üzleti tervet
  • Megkeressük a legmegfelelőbb ingatlanokat
  • Átfogó jogi asszisztencia az ingatlanvásárláshoz
  • Tartózkodásiengedély-ügyintézés Önnek és családjának

Our franchise service is available to existing business clients already operating a Hungarian company through Helpers, and also to new clients looking for a lucrative business idea. It includes comprehensive assistance with selecting the franchise that best fits your interests and goals in Hungary, complete with setting up the company and getting residency for yourself and your close family members.

Franchise setup: EUR 9,990 + VAT (if applicable)

This service can be paid for in 3 instalments so you can minimize risks and get the most out of your budget.

1st instalment: EUR 200 + VAT (if applicable)

  • Initial franchise consultation
  • Access to our up-to-date franchise portfolio
  • Detailed information on selected franchises
  • Visit to existing locations (if available)

2nd instalment: EUR 4,990 + VAT (if applicable)

  • Company registration / modification (in person or via Power of Attorney)
  • Company seat address for 1 year (incl. mail forwarding)
  • Chamber of Commerce / Agriculture registration (as necessary)
  • Negotiation of franchise terms with the franchise owner
  • Finalizing franchise agreement via our expert legal team
  • Assistance with signing contracts related to business launch

3rd instalment: EUR 4,800 + VAT (if applicable)

  • Business plan for the purpose of residency application
  • Residence permit assistance for managing director
  • Residence permit assistance for family members

Üzleti vagy lakóingatlan

Ha a Helpersen keresztül vásárol lakást vagy házat, esetleg üzleti ingatlant, biztosra veheti, hogy hamar megtalálja, amit keres. Az ingatlankeresés megkezdéséhez előleget kérünk, melyet később levonunk a vásárlás után fizetendő sikerdíjból.

A következő költségekre számíthat:

  • Ingatlankeresés előlege: 800 euró (+áfa), ami a következőket tartalmazza: konzultáció azzal kapcsolatban, mit keres és mik a lehetőségei; ingatlankeresés, amennyiben munkatársaink azonosítják azokat az eladó ingatlanokat, amelyek a lehető legjobban megfelelnek a szükségleteinek; a kiválasztott ingatlanok megtekintése egy kollégánkkal közösen (ha Budapesten tartózkodik, akkor személyesen).
  • Sikerdíj lakóingatlan esetében (csak az ügylet véglegesítése után fizetendő): a vételár 0,5-1,5 százaléka mínusz az előleg (+áfa)
  • Sikerdíj üzleti ingatlan esetében (csak az ügylet véglegesítése után fizetendő): a vételár 0,5-2 százaléka mínusz az előleg (+áfa)
  • Ügyvédi költség: a befektetés legfeljebb 1 százaléka (+áfa), ami magában foglalja a szerződés előkészítését, a tulajdonjog átruházástát, valamint az ingatlan regisztrációját a földhivatalban
  • Regisztrációs illeték: a befektetés 4 százaléka, a NAV-nak fizetendő
  • Harmadik országbeli állampolgároknak a vásárlás véglegesítéséhez engedélyre van szükségük: EUR 200 (+áfa)

Ingatlankezelés

Akár kiadná magyarországi lakóingatlanát (hosszú vagy rövid távra), akár saját maga használná, amikor itt tartózkodik, ingatlankezelési szolgáltatásunk biztosítja, hogy minden a legnagyobb rendben legyen a ház körül.

Bérbeadás hosszú távra

Ár: a havi lakbér 16 százaléka, de legalább 60 euró havonta (+áfa).

A szolgáltatás következőket tartalmazza:

  • Az ingatlan rendszeres ellenőrzése
  • Postai küldemények felvétele
  • Értesítés, ha valamilyen berendezés elromlik vagy egyéb javítási munkára van szükség
  • A bérlő által fizetendő bérleti díj beszedése
  • Számlák befizetése
  • Képviselet a lakógyűlésen
  • Általános kapcsolattartás és az ingatlan kulcsainak megőrzése

Kiegészítő szolgáltatások:

  • Javítás vagy szerelés megszervezése: egyedi árazás

Rövidtávú bérbeadás

Kérjen egyedi árajánlatot!

Eladná a lakását?

Ha azt tervezi, eladja Budapesti ingatlanát, szívesen felvesszük a lakást az ügyfelinknek kínált portfóliónkba, így könnyebben talál megbízható vásárlót.

Fontos tudnia, hogy addig nem kell semmit sem fizetnie, amíg létre nem jön az ügylet, és alá nem írják a szerződést – és mielőtt elkötelezné magát, kiszámoljuk az összes felmerülő költséget.

A költségek a következőket tartalmazzák:

  • Sikerdíj (csak az ügylet véglegesítése után fizetendő): a vételár 2%-a
  • Ügyvédi költség: a befektetés legfeljebb 1%-a
  • Regisztrációs illeték: a befektetés 4%-a
  • Vásárlási engedélyek, dokumentumok: 200 euró (+áfa)

Ha szeretne előzetes költségbecslést kapni, lépjen kapcsolatba befektetési tanácsadónkkal!

Kiegészítő szolgáltatások ingatlanvásárlók számára:

Ha a Helpersen keresztül vásárol ingatlant, jelentős kedvezményt kap ingatlankezelési csomagjainkból – a részletekért kattintson ide!

Szolgáltatásaink ára a beruházás értékétől, valamint a jogi és az engedélyeztetési eljárás bonyolultságától függ.

Fontos tudnia, hogy addig nem kell semmit sem fizetnie, amíg létre nem jön az ügylet és alá nem írják a szerződést – és mielőtt elkötelezné magát, kiszámoljuk az összes felmerülő költséget.

A költségek a következőket tartalmazzák:

  • Sikerdíj (csak az ügylet véglegesítése után fizetendő): a befektetés 1–3%-a
  • Ügyvédi költség: a befektetés legfeljebb 1%-a
  • Regisztrációs illeték: a befektetés 4%-a
  • Ingatlanvásárlási engedélyek, dokumentumok: 200 euró (+áfa)

Ha szeretne előzetes költségbecslést kapni, lépjen kapcsolatba befektetési tanácsadónkkal!

 

Kezdőcsomag

Ár: 240 euró (+áfa)

A következőket tartalmazza:

  • konzultáció ingatlan-tanácsadónkkal
  • közműszerződések (áram, gáz, telefon, víz) átírása

Kezdőcsomag Plusz

Ár: 420 euró (+áfa)

A következőket tartalmazza:

  • konzultáció ingatlan-tanácsadónkkal
  • közműszerződések (áram, gáz, telefon, víz) átírása
  • kábel- vagy műholdas TV, internet
  • otthonbiztosítás megkötése

Ingatlankezelési csomag

Havi díj: a bérleti díj 12%-a

A következőket tartalmazza:

  • az ingatlan rendszeres ellenőrzése
  • postai küldemények felvétele
  • értesítés, ha valamilyen berendezés elromlik vagy egyéb javítási munkára van szükség
  • a bérlő által fizetendő bérleti díj beszedése
  • számlák kifizetése
  • képviselet a lakógyűlésen
  • általános kapcsolattartás és az ingatlan kulcsainak megőrzése

Turisztikai bérleti csomag 

Havi díj: a teljes bevétel 35%-a

A következőket tartalmazza:

  • 24 órás telefonos és online segítség a vendégek számára
  • hirdetések szövegének, fényképeinek elkészítése, pontos leírás, stb.
  • be- és kijelentkezés lebonyolítása
  • takarítás
  • árképzés (szezon, munkanapok, Forma 1-es futam, stb.)
  • foglalási naptár kezelése
  • kényelmi szolgáltatások
  • „üdvözlőcsomag”
  • magyar mobiltelefonszám a vendégekkel való kapcsolattartáshoz
  • az ingatlan rendszeres karbantartása

Kiegészítő szolgáltatások

Ár: 25 euró/óra (+ áfa)

Olykor szüksége lehet kiegészítő szolgáltatásokra is, melyeket a fenti csomagok nem tartalmaznak. Örömmel segítünk Önnek bármiben – íme néhány további lehetőség:

  • bebútorozás
  • lakberendezés
  • költözés és csomagolás
  • szerelők és más szolgáltatók keresése
  • képviselet a lakógyűlésen

Kedvezmények és különleges ajánlatok:
Ha a Helpersen keresztül vásárol ingatlant, a Kezdőcsomagot ingyen kapja meg!

Contact Us