Ügyfeleink véleménye
Nagyszerűen intézték a toborzást, igazi öröm velük dolgozni. Csak jót tudok mondani. Csak így tovább!
Ügyfeleink véleménye
Nagyszerűen intézték a toborzást, igazi öröm velük dolgozni. Csak jót tudok mondani. Csak így tovább!
Learn about all the holidays and special days when your business is supposed to be closed, or when special wage supplements need to be provided to employees working on these occasions.
Heating at the office – winter work safety in HungaryWhile fall is warm and mild this year, we are already in the season where heaters will inevitably be switched on all over Hungary. Since temperature is an essential element of an appropriate working environment, heating at the office will play an important role in the health as well as the productivity of your employees.
Munkatársakat keres induló vállalkozásához Magyarországon? Felejtse el a fejvadászokat és a hagyományos munkaerő-toborzó irodákat, és válassza inkább a Helpers teljes körű szolgáltatását!
Egy vállalkozás sikere nagyban függ a munaktársaktól – ám az induló és kisvállalkozások számára gyakran nem állnak rendelkezésre megfelelő erőforrások ahhoz, hogy megtalálják és megtartsák a legjobb alkalmazottakat. Ráadásul egy külföldi vállalkozónak nehéz lehet önállóan, a magyar szabályozásnak megfelelően megvalósítania a toborzást és a munkáltatást, méghozzá úgy, hogy a lehető legjobb embert találja meg az adott pozícióra, miközben versenyképes, mégis megfizethető fizetést kínál neki, valamint a munkajogi és egyéb törvényeknek is végig megfelel.
A Helpers gazdaságos, mégis szakértő segítséget nyújt külföldi tulajdonban lévő kis- és középvállalkozásoknak, hogy gondoskodjon azok gördülékeny működéséről a lehető legkisebb üzleti kockázat mellett.
A Helpers versenyképes, egyszerűen megállapított egységáron nyújt toborzási segítséget. Szolgáltatásunk olcsóbb, mégis ugyanolyan átfogó, mint a fejvadász cégek kínálata: segítünk meghatározni a munkaköri leírást és az optimális bérezést, gondoskodunk a hirdetésről, előszűrjük a jelölteket, és a munkaszerződést is előkészítjük. Ezenfelül a már korábban is velünk dolgozó vállalkozók számíthatnak rá, hogy a folyamatot megszokott kapcsolattartójuk is támogatja majd, aki ismeri személyes és üzleti céljaikat, így igazán személyre szabott lesz a szolgáltatás.
A Helpers komplex üzleti asszisztenciája mindent átfog a székhelyszolgáltatástól a könyvelésen, az üzleti tervezésen és a munkaerő-toborzáson át egészen az irodakeresésig, így optimalizálja a vállalkozás rendelkezésére álló források optimális felhasználását, elkerülve a költséges és bosszantó kitérőket. Emellett az első munkatárs alkalmazását követően is gondoskodunk a folyamatos adminisztrációról és megadjuk a szükséges HR-támogatást, hogy a vállalkozás mindig a szabályozásnak megfelelően működjön, és az első naptól kezdve vonzó munkahely legyen a tehetséges munkaerő számára.
Ügyfeleink rendelkezésére áll egy gazdaságos, egyszerű árazású szolgáltatáscsomag, mely lefed minden, az alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztrációt. Gondoskodunk a beléptetésről, a kiléptetésről és a bérszámfejtésről, a szabadságolás és a táppénz adminisztrációjáról. Mindezeket akár közvetlenül az alkalmazottal is intézhetjük, így az ügyvezető minden energiájával arra koncentrálhat, hogy a vállalkozást sikerre vigye. A szolgáltatás következőket tartalmazza:
Folyamatos támogatás:
Minden esetben a csomag része
Egyszeri és évenkénti szolgáltatások:
Csak legalább négy főt foglalkozató vállalatok esetében a csomag része, egyébként óradíjas alapon kérhető konzultációs szolgáltatás (óránként 120 euró)
Egyéb szolgáltatásaink (pl. HR-tanácsadás, jogi, munkajogi tanácsadás) természetesen a csomagok igénybevétele mellett is elérhetők, óradíjas alapon. Kérjen személyre szabott árajánlatot!
Keresse személyes kapcsolattartóját és kérjen személyre szabott árajánlatot: tegye meg a sikeres vállalkozás felépítéséhez szükséges következő lépést még ma!
Természetesen folyamatosan együtt dolgozunk Önnel, az álláshirdetés megfogalmazásától a szerződéses feltételek megtárgyalásán át egészen a munkaszerződés megírásáig és aláírásáig. Tájékoztatást adunk a vonatkozó magyar munkajogi szabályokról is, hogy pontosan ismerje a jogait és kötelezettségeit. Ha cége könyvelését is a Helpers végzi, könyvelőink elvégzik a havi bérszámfejtési munkát is, és még a munkatárs felvétele előtt kiszámítják a fizetendő bérköltségeket, adókat és járulékokat, hogy ne érje semmilyen meglepetés.
Ez az ügyfeleink egyik tipikus problémája. Ennek ellenére nincs oka aggodalomra, mert sokféle megoldást tudunk nyújtani Önnek! Először is, biztosítani tudunk egy olyan irodai megoldást, ahol alkalmazottja megkapja a munkájához szükséges támogatást és infrastruktúrát. Másodszor, gyakran saját munkatársaink (vagy ha szükséges, a Helpers vezetői) gondoskodnak róla, hogy csapata, legyen bármilyen kicsi, mindig a lehető legjobban végezze a munkáját, és eleget tegyen az elvárásoknak.
Ez nagyrészt attól függ, hogy milyen állást szeretne betölteni. Előfordult már például, hogy mindössze egy-két nap alatt találtunk egy angolul beszélő személyi asszisztenst vagy vállalati ügyintézőt. Kiterjedt hálózati kapcsolataink segítségével sokszor nagyon rövid időn belül tudunk megfelelő munkatársat találni. Ha azonban valamilyen speciális szakterületre keres alkalmazottat, vagy a szükséges szaktudás nagyon keresett a piacon, az átfutási idő jelentősen hosszabb is lehet – ilyen esetekben általában tudunk valamelyen átmeneti megoldást találni, miközben természetesen folytatjuk a keresést.