Background image

Jogi, adóügyi és adminisztratív támogatás

20+
év tapasztalat
10+
beszélt nyelv
200+
aktív ügyfélcég

A Helpers 20 éve támogatja a külföldi vállalkozókat, befektetőket és nagyvállalatokat abban, hogy sikeresen és zökkenőmentesen indíthassák el tevékenységüket Magyarországon. Mára több mint ezer céget alapítottunk, és ezek az ügyfelek az esetek döntő többségében induláskor és működésük során is a mi tapasztalatunkra, szakértelmünkre és networkünkre támaszkodnak, bármire legyen is igényük. Segítünk kisebb adminisztratív feladatokban (pl. a céges dokumentumok hitelesítésében, védjegy bejegyzésben, vagy pecsét készítésben) vagy akár komolyabb kihívásokban is (jogi vagy adótanácsadás, piackutatás, partnerkeresés).

Az elmúlt években már több mint 150 országból származó ügyféllel dolgoztunk együtt több mint 10 nyelven. Szinte minden feladattal és kérdéssel találkoztunk már, de ha mégsem, akkor is megtaláljuk a megoldást szakértői networkünkön keresztül.

Kapcsolat
20+
év tapasztalat
10+
beszélt nyelv
200+
aktív ügyfélcég

Legnépszerűbb szolgáltatásaink:

  • Üzleti tevékenység támogatása
    • Piackutatás: 1500 eurótól
    • Ingatlankeresés (iroda, raktár): egyedi árazás
    • Cégmódosítás: 1500 euro
    • Vámkezelés: egyedi árazás
    Kérjen árajánlatot!
  • Hitelesítés
    • Cégkivonat beszerzése: 100 euro (magyar) / 150 euro (angol)
    • Pecsét: 120 eurótól
    • Apostille: 150 euro
    • Számlahitelesítés: 120 euro
    • Származási bizonyítvány: 500 euro
  • Tanácsadás, asszisztencia, képviselet
    • Adótanácsadás: 120 euro/óra
    • Jogi tanácsadás: 150-200 euro/óra
    • Vámkezelés: egyedi árazás, kérjen árajánlatot!
    • Segítség az elektronikus ügyfélkapu-regisztrációhoz: 200 euro
    • Védjegy bejegyzése: 1000 euro (Magyarország) / 2000 euro (EU)

*Az itt feltüntetett árak nem tartalmazzák a 27% áfát.

Üzleti megoldásaink:

Üzleti kapcsolatok. Az évek során kialakított, megbízható helyi és nemzetközi kapcsolatainkat örömmel bocsátjuk ügyfeleink rendelkezésére, referenciákkal és ajánlásokkal együtt, amennyiben helyi partnerekre vagy a legjobb üzleti lokációra van szükségük.

Helyi szakértelem – HR, pénzügy, értékesítés, marketing. Rugalmas és személyre szabott kiszervezési megoldásaink révén a legjobb szakemberekkel tudunk dolgozni ügyfeleink projektjein. Könyvelés és HR támogatás, üzleti tervezés, piackutatás, adóügyi tanácsadás – mindez egy kézben, hogy az ügyvezető a cégvezetésre koncentrálhasson.

Adminisztratív segítségnyújtás. A működési feladatok megfelelő ellátása kihívást jelenthet, különösen egy induló vállalkozás számára. Adminisztratív és back-office szolgáltatásokat kínálunk, saját vezetőségünkkel biztosítva a szükséges felügyeletet. Miközben a székhelyszolgáltatás keretein belül kezeljük a beérkező hivatalos leveleket, a nemzetközi kereskedelemmel kapcsolatos további feladatokat és annak minden folyamatát olyan szakértők végzik, akik már rendelkeznek a szükséges tudással és tapasztalattal a szakszerű segítségnyújtáshoz.

Külföldi tulajdonú KKV-k és startupok igényeire szabott megoldások

A Helpers segítségével ügyfeleink már az első naptól élvezhetik a zökkenőmentes működés előnyeit, jelentős kezdeti befektetések nélkül. Tanácsadóink egy ingyenes konzultáció során tájékoztatást adnak az elérhető támogatásról és kidolgozzák minden ügyfél számára az optimális konstrukciót.

Vélemények

Ügyfeleink véleménye

  • Author profile picture
    Kseniia R
    I am incredibly grateful to Helpers for their work and professionalism! Tala curated our case. She was extremely patient and supported us immensely throughout the process. I value the most that the timeline Helpers provided was clear, detailed, and very helpful. In the end, my husband and I had two successful visa cases. The team members always replied swiftly and knew all the answers. I would also like to thank our lawyer, Naomi, for her work on the case!
  • Author profile picture
    Y Schwartz
    I’m writing this review because the lawyer I spoke with before helpers (who is high up in the google search results) wanted 150 euro before he would say a word to me about my Hungarian visa issues. By contrast, Helpers were kind, attentive and extremely fair. Anna is an excellent and sharp advocate, she helped me quickly and effectively, and I can’t recommend Helpers enough. (In retrospect, I guess I shouldn’t be so surprised to find an idealistic and capable firm when of all the names available, they chose the name Helpers.)
  • Author profile picture
    Imran B
    I have done my residency through Helpers and the whole process was so smooth. Tala is super knowledgeable and guided me through every step of the process and all timelines were met just as explained to me. very professional and efficient company to work with. would highly recommend them for all your immigration needs in Hungary. Thank you Tala and everyone else that has contributed in making this process a breeze 🙏
  • Author profile picture
    Selcuk K
    I would like to thank Ekin and Anna who helped me from the beginning to the end from company incorporation, opening a company bank account and obtaining a residence/work permit. Their communication was very positive and constructive and always solution oriented. The Helpers are very professional and when I need an opinion or ask for an update, they are very quick to respond. I can recommend them to everyone.
  • Author profile picture
    Nihad H
    I had the pleasure of working with Helpers for the opening of my company and obtaining my residence permit. I am grateful for their exceptional service. From the very beginning, Tala Shalati stood out with her professionalism and in-depth knowledge of the processes involved. She guided me through every step, ensuring that I understood what was needed and that I felt supported throughout. Her attention to detail and proactive approach made what could have been a stressful experience much more manageable. I highly recommend Helpers to anyone looking to navigate these complex procedures with ease. Thank you, Tala, for making this journey smooth and successful.
Gyakran ismételt kérdések
Background image

GYIK

Miben különböznek a Helpers üzleti megoldásai a piacon elérhető más ajánlatoktól?

Először is, mi vagyunk az egyetlen szolgáltató Magyarországon, amely külföldi tulajdonban lévő vállalkozásokra szakosodott a kis- és középvállalkozási szektorban. Ügyfeleinknek rengeteg speciális igényük van: általában nem beszélnek magyarul, nem ismerik a helyi piacot, és nagyon sokat utaznak – ugyanakkor elvárják, hogy minden zökkenőmentesen és szakszerűen történjen a vállalkozásukban. A Magyarországon alapított cég gyakran egy nagyobb nemzetközi vállalkozás része, vagy olyan családi vállalkozás, mely teljesen új a számukra. Az ebben a piaci szegmensben szerzett 20 éves szakmai tapasztalatunk alapján szakértőként tudunk kiváló megoldásokat nyújtani.

Nem luxus egy kisvállalkozásnak igénybe venni egy ilyen cég üzleti szolgáltatásait, mint amilyen a Helpers?

Semmiképpen sem. Tulajdonképpen az induló és a kisvállalkozások tudják a legjobban kihasználni rugalmas üzleti megoldásainkat és az általunk kínált inkubációs lehetőségeket. Ahogy a cég növekszik, a cégen belül meglevő kompetenciákat és szaktudást külsős szakemberek és asszisztensek segítségével meg tudja támogatni vagy ki tudja egészíteni. A kezdeteknél azonban nagyon fontos, hogy az ügyvezető a tényleges üzleti tevékenységre összpontosíthassa a teljes figyelmét – ránk hagyva az adminisztráció és a napi ügyvitel terheit.

Miből áll egy védjegy bejegyzése?

A vállalat neve, logója és mottója mind olyan jellemzők, amelyek megkülönböztetik a céget más vállalkozásoktól. Ezek védjegyként való bejegyzése megakadályozza, hogy más vállalatok lemásolják ezeket, és a cég ügyfelei is bízhatnak benne, hogy a védjegy mindig a már jól ismert minőséget takarja. A folyamat 6–12 hónapot is igénybe vehet, ám a védjegyet végül visszamenőleg fogják bejegyezni, a kérelem beadásának napjára. A védjegy bejegyzésével kapcsolatban ide kattintva talál további információt (angolul).

Mi a számlahitelesítés?

Egyes országok árubeviteli vámkezeléséhez, főleg ha EU-n kívüli szállításról van szó, külön dokumentumok kellhetnek, melyek egyike a kereskedelmi számla (avagy hitelesített számla). Ez a számla igazolja a tranzakciót, amely alapján az árut az országba kívánják hozni. Hogy a vámhatóság elfogadja, a számlát hitelesíttetni kell a Kereskedelmi és Iparkamarával.

Mire jó a származási bizonyítvány?

A származási bizonyítvány igazolja, hogy az adott termékeket hol állították elő. Számos felhasználási lehetősége létezik, köztük az árubeviteli vámkezelés, pályázaton való részvétel, biztosítás vagy exporthitel finanszírozása. A Kereskedelmi és Iparkamara állíthatja ki többek között a kereskedelmi számla alapján.

Mikor kell egy dokumentumra Apostille hitelesítés?

Az Apostille a hitelesítés egyik nemzetközileg elismert módja. Ügyfeleinknek leggyakrabban akkor van rá szükségük, ha meghatalmazással akarnak céget alapítani Magyarországon anélkül, hogy ideutaznának,  A szükséges hitelesítés módja azonban mindig az aláíró személy lakhelyétől és az adott dokumentum tervezett felhasználásától függ. Munkatársaink minden esetben egyedileg ellenőrzik, milyen típusú hitelesítésre van szükség egy ügy továbbviteléhez. Erről itt olvashat bővebben.

Kapcsolat

Kapcsolat

Írjon nekünk!

Respond icon
Egy munkanapon belül válaszolunk.
Ha nem kap választ, állítsa be a @helpers.hu-t megbízható feladóként, vagy hívja fel irodánkat!

Hétfő – Péntek
9:00 – 17:00

Helpers Hungary Kft.

Budapart Gate

Dombóvári út 27.

Budapest, 1117 Hungary

 

Irodánk a 2. emeleten található, és az „A” bejárat felől érhető el.

Map image