Background image

Jogi, adóügyi és adminisztratív támogatás

20+
év tapasztalat
10+
beszélt nyelv
200+
aktív ügyfélcég

A Helpers 20 éve támogatja a külföldi vállalkozókat, befektetőket és nagyvállalatokat abban, hogy sikeresen és zökkenőmentesen indíthassák el tevékenységüket Magyarországon. Mára több mint ezer céget alapítottunk, és ezek az ügyfelek az esetek döntő többségében induláskor és működésük során is a mi tapasztalatunkra, szakértelmünkre és networkünkre támaszkodnak, bármire legyen is igényük. Segítünk kisebb adminisztratív feladatokban (pl. a céges dokumentumok hitelesítésében, védjegy bejegyzésben, vagy pecsét készítésben) vagy akár komolyabb kihívásokban is (jogi vagy adótanácsadás, piackutatás, partnerkeresés).

Az elmúlt években már több mint 150 országból származó ügyféllel dolgoztunk együtt több mint 10 nyelven. Szinte minden feladattal és kérdéssel találkoztunk már, de ha mégsem, akkor is megtaláljuk a megoldást szakértői networkünkön keresztül.

Kapcsolat
20+
év tapasztalat
10+
beszélt nyelv
200+
aktív ügyfélcég

Legnépszerűbb szolgáltatásaink:

  • Üzleti tevékenység támogatása
    • Piackutatás: 1500 eurótól
    • Ingatlankeresés (iroda, raktár): egyedi árazás
    • Cégmódosítás: 1500 euro
    • Vámkezelés: egyedi árazás
    Kérjen árajánlatot!
  • Hitelesítés
    • Cégkivonat beszerzése: 100 euro (magyar) / 150 euro (angol)
    • Pecsét: 120 eurótól
    • Apostille: 150 euro
    • Számlahitelesítés: 120 euro
    • Származási bizonyítvány: 500 euro
  • Tanácsadás, asszisztencia, képviselet
    • Adótanácsadás: 120 euro/óra
    • Jogi tanácsadás: 150-200 euro/óra
    • Vámkezelés: egyedi árazás, kérjen árajánlatot!
    • Segítség az elektronikus ügyfélkapu-regisztrációhoz: 200 euro
    • Védjegy bejegyzése: 1000 euro (Magyarország) / 2000 euro (EU)

*Az itt feltüntetett árak nem tartalmazzák a 27% áfát.

Üzleti megoldásaink:

Üzleti kapcsolatok. Az évek során kialakított, megbízható helyi és nemzetközi kapcsolatainkat örömmel bocsátjuk ügyfeleink rendelkezésére, referenciákkal és ajánlásokkal együtt, amennyiben helyi partnerekre vagy a legjobb üzleti lokációra van szükségük.

Helyi szakértelem – HR, pénzügy, értékesítés, marketing. Rugalmas és személyre szabott kiszervezési megoldásaink révén a legjobb szakemberekkel tudunk dolgozni ügyfeleink projektjein. Könyvelés és HR támogatás, üzleti tervezés, piackutatás, adóügyi tanácsadás – mindez egy kézben, hogy az ügyvezető a cégvezetésre koncentrálhasson.

Adminisztratív segítségnyújtás. A működési feladatok megfelelő ellátása kihívást jelenthet, különösen egy induló vállalkozás számára. Adminisztratív és back-office szolgáltatásokat kínálunk, saját vezetőségünkkel biztosítva a szükséges felügyeletet. Miközben a székhelyszolgáltatás keretein belül kezeljük a beérkező hivatalos leveleket, a nemzetközi kereskedelemmel kapcsolatos további feladatokat és annak minden folyamatát olyan szakértők végzik, akik már rendelkeznek a szükséges tudással és tapasztalattal a szakszerű segítségnyújtáshoz.

Külföldi tulajdonú KKV-k és startupok igényeire szabott megoldások

A Helpers segítségével ügyfeleink már az első naptól élvezhetik a zökkenőmentes működés előnyeit, jelentős kezdeti befektetések nélkül. Tanácsadóink egy ingyenes konzultáció során tájékoztatást adnak az elérhető támogatásról és kidolgozzák minden ügyfél számára az optimális konstrukciót.

Vélemények

Ügyfeleink véleménye

  • Author profile picture
    Selcuk K
    I would like to thank Ekin and Anna who helped me from the beginning to the end from company incorporation, opening a company bank account and obtaining a residence/work permit. Their communication was very positive and constructive and always solution oriented. The Helpers are very professional and when I need an opinion or ask for an update, they are very quick to respond. I can recommend them to everyone.
  • Author profile picture
    Chris M
    Helpers was dedicated to facilitating my case. There were several instances where I thought I would not succeed and I simply would have been lost in the maze of bureaucracy without them. The initial application submission assistance is convenient and relatively easier than doing it yourself, but the real value in this service is having a third party closer to the inside that is more fluent in the language and can help eliminate the inevitable confusion and complication. Rest assured Helpers can simplify and illuminate the path to success for you.
  • Author profile picture
    Rosemary S
    What can I say? Helpers really lives up to its name! Helpers is a classy organization that helps people get their business licenses in a really stress-free laid back way. I was so pleased at how easy it was to work with them and negotiate my needs. As long as you make sure they have all the information and papers that are needed to get the job done, believe me, they GET THE JOB DONE! I was helped out mostly by Tala, Norbert and Boti. They were all friendly professionals and genuinely kind people! They respond to emails professionally and promptly. They help and communicate with you through every step of the process and even offer tea and coffee along the way! Really, I couldn’t stress more how convenient it is for someone who doesn’t speak the language to have this sort of help. I couldn’t recommend it more to anyone who needs it!!
  • Author profile picture
    Helena M
    My experience with Helpers team is excellent. During almost a year of cooperation we opened LLC company in Hungary, I received residence permit for 2 years. I have assistance in finance questions, accountancy, legal questions. All problems are solved in prompt and smart way. During this journey there were a lot of difficulties and complicated questions, plenty of request from authorities. But due to Helpers assistance actually I’m absolutely sure that any problem could be solved. They are like a part of my company. And I’m confident about this part. I strongly recommend to establish your business in Hungary with Helpers. You will receive a pleasure from their problem-solving and communication skills. And your company will work properly for sure. Also my special thanks to Tala Shalati, Anna Kőszegi, Norbert Tekler, Tímea Köbli and Tamara Szabó. I really appreciate that my acquaintance with Hungary began with you!
  • Author profile picture
    Hikmet Ü
    We have gone through a process of approximately one year. Naturally, during this period, there were many setbacks, problems, and events such as changes in laws. However, it was enjoyable to work with a results-oriented team that constantly took action to solve the newly arising issues. Especially with individuals like Dorka, Anna, Gergö, and Hilda, who help you take different and innovative steps to quickly resolve any problem. They are a team that knows their work, goes beyond the traditional European working style, and is always ready to support you. 🌸 From the company establishment process to post-establishment matters like residence permit applications, they provide significant support in many areas. I must emphasize that when something goes wrong, instead of saying, „This is your problem,” they adopt the mindset of, „Hmm, let’s see how we can find alternative ways to solve this.” Unfortunately, I can’t say the same for everyone in the Finance department, but overall, looking at the Helpers team, I can confidently say you will be working with a positive and professional group. 👌 Most of the team has been with Helpers for many years, so they are highly experienced and knowledgeable about almost everything. Compared to other companies that provide company setup services, they may be slightly more expensive. However, their quality makes this difference seem entirely normal and justified. After working with them, you realize how this small difference in cost positively impacts you. We sincerely thank the entire team. They are a team I would love to work with again in the future, and I will always keep their contact information saved in my phone. 🤞
Gyakran ismételt kérdések
Background image

GYIK

Miben különböznek a Helpers üzleti megoldásai a piacon elérhető más ajánlatoktól?

Először is, mi vagyunk az egyetlen szolgáltató Magyarországon, amely külföldi tulajdonban lévő vállalkozásokra szakosodott a kis- és középvállalkozási szektorban. Ügyfeleinknek rengeteg speciális igényük van: általában nem beszélnek magyarul, nem ismerik a helyi piacot, és nagyon sokat utaznak – ugyanakkor elvárják, hogy minden zökkenőmentesen és szakszerűen történjen a vállalkozásukban. A Magyarországon alapított cég gyakran egy nagyobb nemzetközi vállalkozás része, vagy olyan családi vállalkozás, mely teljesen új a számukra. Az ebben a piaci szegmensben szerzett 20 éves szakmai tapasztalatunk alapján szakértőként tudunk kiváló megoldásokat nyújtani.

Nem luxus egy kisvállalkozásnak igénybe venni egy ilyen cég üzleti szolgáltatásait, mint amilyen a Helpers?

Semmiképpen sem. Tulajdonképpen az induló és a kisvállalkozások tudják a legjobban kihasználni rugalmas üzleti megoldásainkat és az általunk kínált inkubációs lehetőségeket. Ahogy a cég növekszik, a cégen belül meglevő kompetenciákat és szaktudást külsős szakemberek és asszisztensek segítségével meg tudja támogatni vagy ki tudja egészíteni. A kezdeteknél azonban nagyon fontos, hogy az ügyvezető a tényleges üzleti tevékenységre összpontosíthassa a teljes figyelmét – ránk hagyva az adminisztráció és a napi ügyvitel terheit.

Miből áll egy védjegy bejegyzése?

A vállalat neve, logója és mottója mind olyan jellemzők, amelyek megkülönböztetik a céget más vállalkozásoktól. Ezek védjegyként való bejegyzése megakadályozza, hogy más vállalatok lemásolják ezeket, és a cég ügyfelei is bízhatnak benne, hogy a védjegy mindig a már jól ismert minőséget takarja. A folyamat 6–12 hónapot is igénybe vehet, ám a védjegyet végül visszamenőleg fogják bejegyezni, a kérelem beadásának napjára. A védjegy bejegyzésével kapcsolatban ide kattintva talál további információt (angolul).

Mi a számlahitelesítés?

Egyes országok árubeviteli vámkezeléséhez, főleg ha EU-n kívüli szállításról van szó, külön dokumentumok kellhetnek, melyek egyike a kereskedelmi számla (avagy hitelesített számla). Ez a számla igazolja a tranzakciót, amely alapján az árut az országba kívánják hozni. Hogy a vámhatóság elfogadja, a számlát hitelesíttetni kell a Kereskedelmi és Iparkamarával.

Mire jó a származási bizonyítvány?

A származási bizonyítvány igazolja, hogy az adott termékeket hol állították elő. Számos felhasználási lehetősége létezik, köztük az árubeviteli vámkezelés, pályázaton való részvétel, biztosítás vagy exporthitel finanszírozása. A Kereskedelmi és Iparkamara állíthatja ki többek között a kereskedelmi számla alapján.

Mikor kell egy dokumentumra Apostille hitelesítés?

Az Apostille a hitelesítés egyik nemzetközileg elismert módja. Ügyfeleinknek leggyakrabban akkor van rá szükségük, ha meghatalmazással akarnak céget alapítani Magyarországon anélkül, hogy ideutaznának,  A szükséges hitelesítés módja azonban mindig az aláíró személy lakhelyétől és az adott dokumentum tervezett felhasználásától függ. Munkatársaink minden esetben egyedileg ellenőrzik, milyen típusú hitelesítésre van szükség egy ügy továbbviteléhez. Erről itt olvashat bővebben.

Kapcsolat

Kapcsolat

Írjon nekünk!

Respond icon
Egy munkanapon belül válaszolunk.
Ha nem kap választ, állítsa be a @helpers.hu-t megbízható feladóként, vagy hívja fel irodánkat!

Hétfő – Péntek
9:00 – 17:00

Helpers Hungary Kft.

Budapart Gate

Dombóvári út 27.

Budapest, 1117 Hungary

 

Irodánk a 2. emeleten található, és az „A” bejárat felől érhető el.

Map image