A 2005-ben alapított HELPERS átfogó üzleti és bevándorlási szolgáltatásokat nyújt nemzetközi ügyfeleinek.
A magyarországi cégalapítás rendkívül népszerű a 9%-os társasági adónak, 4-5 napos cégbejegyzési folyamatnak, az alacsony fenntartási költségeknek, valamint a stabil üzleti környezetnek köszönhetően. A HELPERS több mint tíz nyelven, húsz éves tapasztalattal támogatja a külföldi tulajdonú vállalkozásokat és azok vezetőit a cégalapítástól a back office és pénzügyi szolgáltatásokig.
Szolgáltatáscsomagjaink minden részletre és várható költségre kiterjednek, kimondottan külföldi ügyfélkörünk igényeire szabva.
A Helpers elsősorban külföldi üzletemberek számára nyújt támogatást cégalapításban és vállalkozások működtetésében. Sokéves tapasztalatunk révén pontosan tudjuk, mire van szüksége ügyfeleinknek – jobban, mint bárki más Magyarországon. Szakértő csapatunk segít ügyfeleinknek magyarországi cégük megalapításában, és igény szerint kiegészítő szolgáltatásokat is biztosítunk, például levéltovábbítást, könyvelést és egyéb operatív támogatást.
Magyarországon egy vállalkozás elindítása és a cégalapítás mindössze néhány nap alatt megvalósítható, beleértve az EU-s adószámot is. Európában szinte egyedülálló módon a közösségi adószám kiadása automatikus, nincs szükség külön áfaregisztrációra, és a cég azonnal alkalmas nemzetközi kereskedésre. A 9%-os társasági adóval párosulva ez Magyarországot vonzó célponttá teszi a külföldi befektetők számára, akik költséghatékony megoldásokat vagy egy ideális központot keresnek Európában vállalkozásuk számára.
Válassza az üzleti céljainak és jelenlegi helyzetének leginkább megfelelő cégalapítási csomagot! Minden ajánlatunk tartalmazza a kötelező elemeket, így nem kell aggódnia a rejtett költségek miatt. A bejegyzés gyorsan, akár 4-5 munkanapon belül is lezajlik az aláírást követően.
* Ez a csomag nem tartalmaz székhelyszolgáltatást, ezért csak olyanoknak ajánljuk ezt az opciót, akik már rendelkeznek ingatlannal vagy irodával Magyarországon!
Ez a legnépszerűbb csomagunk, amely tartalmaz mindent, ami a cégbejegyzéshez szükséges, valamint egy évre szóló székhelyszolgáltatást és virtuális irodát. Az Essential csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:
A Standard csomag minden szolgáltatása mellett a következőket tartalmazza:
Ez a csomagunk ideális külföldi vállalatok számára, akik Magyarországon leányvállalat vagy fióktelep alapításával indítják tevékenységüket. Az anyaországtól függően ezek a cégstruktúrák komplexek is lehetnek, és a külföldi aláírók koordinálása, a szükséges dokumentáció beszerzése szaktudást és tapasztalatot igényel.
Az Accounting+ csomag minden szolgáltatása mellett a Corporate csomag a következőket tartalmazza:
Ez a csomag ideális választás azoknak az ügyfeleknek, akik már létező külföldi vállalkozásuk számára szeretnének leányvállalatot vagy fiókirodát alapítani Magyarországon.
Amennyiben a csomagjaink elemeit másképp szeretné kombinálni, forduljon hozzánk konzultáció céljából, és mi összeállítjuk az Ön igényeinek legjobban megfelelő csomagot.
Amennyiben a cég ügyvezetője szeretne üzleti célú tartózkodási engedélyt szerezni, tekintse meg erre a célra kialakított csomagjainkat itt!
Kiegészítő szolgáltatásaink (tanácsadás, adminisztráció, logisztika) itt olvashatók.
Ide kattintva letöltheti a cégalapítással kapcsolatos csomagjaink összehasonlító táblázatát.
A szükséges dokumentumok bírósághoz történő benyújtásától számítva 4-5 munkanapot vesz igénybe a cég bejegyzése. Ezzel a magyarországi cégalapítás az egyik leggyorsabb az Európai Unióban. A közösségi adószám kiadása automatikus, és nincs szükség áfaregisztrációra, így a cég azonnal elkezdheti a tevékenységet, és kihasználhatja Magyarország kedvező 9%-os társasági adójának előnyeit.
A magyarországi cégalapítás egyik előnye, hogy az alaptőkét nem kötelező befizetni a cég bankszámlájára, és a bejegyzés után a tőke 100%-át azonnal a céggel kapcsolatos kiadásokra lehet fordítani. Az alaptőke mértéke jelenleg 3.000.000 forint (kb. 7200 euró). Minden kapcsolódó szolgáltatás (pl. könyvelési szolgáltatások, székhelyszolgáltatás) levonható az alaptőkéből. Bizonyos esetekben célszerű lehet a magasabb induló tőke, ezért fontos, hogy a cégalapítást megelőzze egy alapos konzultáció hozzáértő kollégáinkkal (így elkerülhető a későbbi tőkeemelés).
A cég meghatalmazással is megalapítható. Ehhez hitelesítés szükséges (közjegyzői, apostille, konzuli vagy online azonosítás, attól függően, hogy az aláíró milyen nemzetiségű és aláíráskor éppen hol tartózkodik), és mi a jelenléte nélkül is be tudjuk jegyezni cégét. A cég ügyvezető igazgatójának azonban a cég bejegyzése után legalább egy napra Budapestre kell utaznia, hogy bankszámlát nyisson a cég számára.
Széles körű tapasztalattal rendelkezünk a nemzetközi vállalati struktúrákkal kapcsolatban. Leányvállalat vagy fióktelep esetében a következőkre lesz szükség:
Az anyavállalat struktúrájától függően további személyek meghatalmazására is szükség lehet, így tanácsadóink mindig ennek a meghatározásával kezdik a folyamatot, így elkerülhetőek a későbbi nehézségek.
A bejegyzéssel együtt a cég azonnal megkapja EU-s (ún. közösségi) adószámát és helyi adószámát – nincs szükség semmilyen további papírmunkára! A közösségi adószám birtokában a cég azonnal alkalmas arra, hogy az EU-ban teljeskörű tevékenységet végezzen.
Ha ügyfelünk a székhely- és postaszolgáltatással együtt a könyvelési szolgáltatást is a Helperstől rendeli meg, biztos lehet benne, hogy minden hivatalos megkeresés időben eléri a cégét és a könyvelőjét, és a cég soha nem mulaszt el semmilyen fontos ügyviteli határidőt. Kombinált csomagjaink ráadásul kedvezményes áron tartalmazzák ezeket a szolgáltatásokat.
Az ügyfélkapu a magyarországi elektronikus ügyintézéshez való hozzáférési pont. Segítségével számos adminsiztratív feladatot el lehet intézni online, illetve ezen keresztül lehet időpontot foglalni az okmányirodákba. A magyarországi cégeknek az ügyfélkapun keresztül kell regisztrálniuk a cégkapun, így ez is elengedhetetlen a cég működéséhez. További információk itt (angolul).
A cégkapu egy online felület, ahol a cég számára érkező hivatalos elektronikus levelek elérhetők. Olyan, mint a székhely digitális változata, és ennek megfelelően használata kötelező. Ha a cég könyvelését a Helpers végzi, a cégkapu-regisztrációról is gondoskodunk, és innentől igény szerint a cég könyvelője kezeli a cégkaput. Így minden fontos levél, különösen az adóhatóság küldeményei, közvetlenül hozzá kerülnek. További információ itt érhető el (angolul).
Hétfő – Péntek
9:00 – 17:00
Helpers Hungary Kft.
Budapart Gate
Dombóvári út 27.
Budapest, 1117 Hungary
Irodánk a 2. emeleten található, és az „A” bejárat felől érhető el.