A HELPERS 2005 óta nyújt üzleti és bevándorlási szolgáltatásokat nemzetközi ügyfeleinek. Mára több mint ezer céget alapítottunk a világ minden tájáról érkező vállalkozók, befektetők számára. Specialitásunk a külföldi tulajdonosú vállakozások és ügyvezetőik, tulajdonosaik teljeskörű támogatása.
Bár minden magyar cég számára kötelező a székhely bejegyzése és a hivatalos küldemények pontos átvétele, ez kiemelten fontos egy külföldi tulajdonú cég esetében. Ezeket a cégeket sokszor kiemelten ellenőrzik a hatóságok, ráadásul az ügyvezető és (főleg induláskor) a munkatársak általában nem tudják ellátni a székhellyel kapcsolatos kötelezettségeket. Nincsenek folyamatosan ott, nem beszélnek magyarul, nem ismerik az előírásokat.
A Helpers ügyfelei számára prémium címet biztosítunk, akár a történelmi belvárosban, akár a modern üzleti negyedben. Kollégáink kezelik a cég beérkező postáját, és értesítik az ügyfelet és/vagy könyvelőjét, ha bárminemű intézkedés szükséges. Szükség esetén rugalmas irodai megoldásokkal vagy további back-office szolgáltatásokkal is segítünk. A postakezelést végző kollégáink szorosan együttműködnek a könyvelőinkkel és a csapatunk többi részével, így valóban figyelembe tudjuk venni az egyéni ügyféligényeket és biztosítani tudjuk a transzparens, minden előírásnak megfelelő működést.
A virtuális iroda nem egyszerű székhelyszolgáltatás. Komplex adminisztratív támogatást nyújtunk ügyfeleink vállalkozásának: felbontjuk a beérkező leveleket, felmérjük, melyiket hova kell továbbítani, ami pedig az ügyvezető figyelmét igényli, azt egy rövid, angol nyelvű összefoglalóval küldjük tovább. Ily módon egy magyarul nem beszélő, a helyi szabályozás nem ismerő ügyvezető vagy tulajdonos is biztonságban tudhatja cége hivatalos ügyeit. Ez kiemelten fontos a tartózkodási engedéllyel rendelkező ügyvezetőknél, mivel ha a vállalkozás elérhetetlennek bizonyul, a cég adószáma bevonásra kerülhet és ez veszélybe sodorhatja a tartózkodási engedélyt is. Ezt a kockázatot a Helpers szolgáltatásaival egyszerűen meg lehet előzni.
A jogszabályok előírásai szerint a cég nevét fel kell tüntetni a vállalkozás székhelyén. A postát és minden egyéb megkeresést is (pl. egy esetleges hatósági ellenőrzést) egy olyan felkészült, magyarul beszélő szakembernek kell késedelem nélkül kezelnie, aki ismeri a vonatkozó jogszabályokat és a cég kötelezettségeit. Ez egy induló, külföldi tulajdonú vállalkozás esetében nem könnyen teljesíthető támogatás és szakértő segítség nélkül.
A Helpers által nyújtott székhely- és postakezelési szolgáltatás, mely a fent említett valamennyi elemet tartalmazza, kényelmes, megbízható és költséghatékony megoldást nyújt a Magyarországon működő külföldi vállalkozások számára. Minden sürgős postai küldeményt 3 munkanapon belül elektronikusan továbbítunk az ügyfélnek vagy a könyvelőjének, megegyezés szerint. Ez különösen akkor hasznos, amikor a válaszadási határidő rövid (esetenként 5 vagy 8 nap). Ha valamilyen ügyben mindenképpen az ügyfél személyes közreműködésére van szükség, külön díj felszámítása nélkül angol nyelvű összefoglalót készítünk és instrukciókat adunk.
Magyarországon a bejegyzett székhely a vállalat hivatalos címe. A hatóságok ezen a címen keresik a céget, ezért nagyon fontos, hogy az ide érkező üzeneteket tapasztalt szakemberek kezeljék. Célszerű, ha a székhely a cég teljes fennállása alatt ugyanaz marad vagy csak ritkán változik, mivel ehhez cégmódosításra van szükség – miközben könnyen lehet, hogy az iroda vagy az üzlet többször is új helyszínre költözik, ahogy bővül a vállalkozás.
A virtuális iroda egy olyan szolgáltatás, amely hivatalosan a cég rendelkezésére bocsát egy valós címet (nem pl. postafiókot), amit azontúl székhelyeként használhat, és ahol a felkészült, magyarul beszélő személyzet egész nap tudja fogadni a cég számára érkező postai küldeményeket és hivatalos megkereséseket. A virtuális iroda az egyszerű postakezelésen felül adminisztratív asszisztenciát is biztosít: a leveleket felbontjuk, megállapítjuk, melyiket hova kell továbbküldeni, biztonságos módon megszabadulunk a levélszeméttől, és csak akkor küldünk e-mailt, ha valami ügyvezetői döntést igényel; ilyenkor rövid, angol nyelvű összefoglalót is mellékelünk a magyar nyelven készült hosszú hivatalos levelek tartalmáról. Így az ügyvezetőnek csak azokkal az ügyekkel kell személyesen is foglalkoznia, amelyek ezt megkívánják.
A leveleket 3 munkanapon belül továbbítjuk (szkennelve, elektronikusan). Ugyanakkor megeshet, hogy az ügyfél hetekig-hónapokig nem kap tőlünk továbbított levelet – például a könyveléshez kapcsolódó leveleket közvetlenül a könyvelőnek továbbítjuk, főleg, ha ezek magyarul vannak. Ettől függetlenül a küldeményekről nyilvántartást vezetünk és személyes igény alapján oda és olyan formában továbbjuk őket (vagy tároljuk őket), ahogy az ügyfél szeretné.
Alapvetően megteheti, de csak akkor, ha gondoskodni tud róla, hogy a cég teljes neve jól láthatóan megjelenjen a kapuján és postaládáján; ha képviselni tudja a céget, ha (bejelentés nélkül) megjelenik a címén egy adóellenőr; ha tudja, mi a teendő a hatóságoktól érkező, gyakran pár napon belüli intézkedést megkívánó levelekkel; illetve, ha felelősséget (és, szükség esetén, kártérítést) vállal, ha a barátja cége véletlenül lemaradna egy határidőről, mert valamiért nem tudott időben továbbítani egy levelet. A fent felsoroltak miatt érdemesebb tehát tapasztalt székhelyszolgáltatóhoz fordulni – mint amilyen a Helpers is. Sokan gondolják, hogy a székhelyszolgáltatás egy székhelyhasználati engedély aláírásából áll, de ez messze nem fedi a kötelezettségeket.
A virtuális iroda alapból nem tartalmaz telefonos szolgáltatást. Ennek oka az, hogy itt elsősorban a hatóságok keresik a cégeket, ezt pedig mindig írott formában, levélben teszik – a leveleket pedig munkatársaink könnyven továbbíthatják a megfelelő címzettnek (többnyire a cég könyvelőjének). Ha ügyfelünknek arra van szüksége, hogy valaki felvegye a telefont a cég nevében, érdemes felvennie egy asszisztenst, aki mindig naprakész információval szolgálhat az érdeklődőknek.
Az alap székhely- és virtuális iroda szolgáltatásunk nem tartalmaz iroda- vagy tárgyalóhasználatot, de lehetőség van tárgyalóterem bérlésére vagy irodahasználatra is (az általunk ajánlott címek egy részén). Amennyiben ilyenre van igény akár azonnal, akár a későbbiekben, kollégáink segítenek ennek megfelelő székhelyt választani.
Hétfő – Péntek
9:00 – 17:00
Helpers Hungary Kft.
Budapart Gate
Dombóvári út 27.
Budapest, 1117 Hungary
Irodánk a 2. emeleten található, és az „A” bejárat felől érhető el.